DoorvraagTopicMeeting: Defitnitief! (LEES!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:59

Sterre"]
[quote="XoNo schreef:
Sterre kon toch die kaneelkauwgom voor ons meenemen? Haha!

Ehh... ik weet van niks... kaneelkauwgom Verward Haha! ??? Tja... als dat hetgene is wat jullie het liefste hebben.. géén probleem hoor Knipoog (bedoel je die "big Red" van Wrigleys???)

Zal ik chocolade meenemen (Milka, Rittersport oid)??
Wat hier erg veel gedronken wordt als het warm is, is "Radler" (half bier/half Sprite) als jullie dat lekker vinden, kan ik dat ook wel meenemen Knipoog ?!! Roept u maar Haha! !
[/quote]

Jaaaa!!! Kaneelkauwgom! Dat zou ik heel gaaf vinden als je die voor me mee kon nemen (liefst een aantal pakjes) . Ik wil er best voor betalen, en ik bedoelde inderdaad de Big Red Kaneelkauwgom!! Party!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:04

Cassidy"]
[quote="Sterre"][quote="XoNo schreef:
Sterre kon toch die kaneelkauwgom voor ons meenemen? Haha!

Ehh... ik weet van niks... kaneelkauwgom Verward Haha! ??? Tja... als dat hetgene is wat jullie het liefste hebben.. géén probleem hoor Knipoog (bedoel je die "big Red" van Wrigleys???)

Zal ik chocolade meenemen (Milka, Rittersport oid)??
Wat hier erg veel gedronken wordt als het warm is, is "Radler" (half bier/half Sprite) als jullie dat lekker vinden, kan ik dat ook wel meenemen Knipoog ?!! Roept u maar Haha! !
[/quote]

Jaaaa!!! Kaneelkauwgom! Dat zou ik heel gaaf vinden als je die voor me mee kon nemen (liefst een aantal pakjes) . Ik wil er best voor betalen, en ik bedoelde inderdaad de Big Red Kaneelkauwgom!! Party!!
[/quote]

Nou das gelukkig ook weer geregeld Haha!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 23:12

Sjimmy schreef:
is dat met de benenwagen te doen jes? Kunnen we misschien nog meer mensen meeten...

ja het is wel te lopen
Ik denk dat je er tien minuutjes over doet dan.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 16:48

Ja dat lijkt me ook leuk,dat we na de meeting,voor degene die het leuk vinden,ook ff langs gaan bij het concours,en de andere die het niet zo leuk vinden,naar huis gaan! Dan ga ik ook mee!
Eey Xono,kun jij ff een lijstje maken van die boodschappen enz.?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:54

Ja hoor, ik heb nu het lijstje van 14 mensen...de rest bekijken het maar Haha! Die hadden mij gewoon een pb moeten sturen Knipoog

Party!! Missy - kip in een hoed + spa & fruit
Party!! Haffie - fruit
Party!! greetje - 3 appeltaarten (met of zonder krenten greet? Knipoog )
Party!! Buitenzorg - stokbrood + eiersalade + 'kruidenkaas'
Party!! Yootha - snoep van de Trekpleister©® Knipoog
Party!! Annelou - ook fruit, samen met Haffie geloof ik
Party!! XoNo - Liptonice + Rivella light ( Vingers aflikken ) + drop + wat ander snoep
Party!! Cassidy - gevulde perziken
Party!! Gwen - toastjes, kaasjes en Spaanse crackers
Party!! *Marije* - 2 flessen sinas no bubbles, plastic bekertjes, bordjes en bestek *LOL*
Party!! Berdientje - chocolade + pak taxi (taski?) + Bros
Party!! Jerai lover - cola, sinas, chips, taxi (taksi? Knipoog ), pak koekies ofzo
Party!! Clautje - chips (paprika, naturel (ik wil ook die groene Clautje!! Haha! )
Party!! rinnie1982 - Cake
Party!! Sterre - 24 blikjes Radler (biersprite zeg maar Knipoog ) Bloos , chocolade + Big Red kaneelkauwgom
Party!! Sjimmy - drinken (weet nog niet wat) en wat te bikken

Wil JIJ hierbij? Stuur me dan even een pbtje Knipoog
Laatst bijgewerkt door XoNo op 19-05-02 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:31

Dat wordt smikkelen jongens Vork
Ik denk dat ik maar met de fiets kom, dan fiets ik het er op de terugweg meteen weer af Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:28

Klopt Xono, dat ik fruit samen met Haffie doe. Vork Haha!

Heeft er verder iemand nog iets te wensen over een bepaald soort fruit wat ie zou willen? Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 22:26

Hmz,appels zijn wel lekker,aarbeien?:D Doe maar zoiets,bananen,appels enzo?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:49

He Colin,
Ik zou drinkie drinkie meenemen (weet nog niet wat) en ik neem ook wel wat te bikken mee Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:37

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:04

De telefoonnummers zijn verzonden, alleen naar degenen die mij hun nummer hadden gegeven. Ga je ook mee en wil je ook de nummers, PB mij even.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:30

Kheb de nummers opgeslagen in me mobiel (plaats zat *LOL* )

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:35

Willen jullie nou nog bij amy kijken op t concours? Het terrein is vlakbij en ze hoeft pas laat in de middag dus er is tijd genoeg op t loo. MIjn boyfriend is trouwens aan t werk zaterdag. En mmbabe hier van bokt ook. Zij werken allebei bij paleis t loo.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:40

Jes,
Dat doen we denk ik wel als we 't op het loo zat zijn... Verward Hoe moet je lopen dan naar dat wedstrijdterrein?

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:45

ja t is heel simpel , ik kan jullie weg begeleiden.Ik moet alleen wle op tijd bij amy zijn want ik zou melano vlechten en haar helpen met losrijden en voorlezen enzo..

Het is denk ik 10 minuten lopen....

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 15:05

Jaa,ben heel erg benieuwd naar Amy,en dr proefje,dan krijgt ze nog es een groot publiek Lachen
Ik ga wel mee in iedergeval.
En oja, als ik bij jou blijf logeren, zal ik mn spullen dan gewoon meenemen?(slaapspullen ofzo..)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:13

Whehehehehe, het wordt zaterdag slecht weer Huilen Huilen Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken, haha.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:32

rinnie1982 schreef:
Whehehehehe, het wordt zaterdag slecht weer Huilen Huilen Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken, haha.

Verdorie...wie neemt de partytenten mee? Haha! Kunnen we nog droog picknicken tenminste! *LOL*

Overigens word ik om kwart over 8 ( Huilen Knipoog ) door Buitenzorg opgehaald. Lovers Dat wil toch wel wat zeggen over ons hè? Wat we allemaal wel niet over hebben om met andere bokkers te meeten Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:44

Ik had met Berdientje om half negen afgesproken (ik pik haar op en dan rijden we samen door) . Scheelt een kwartiertje, maar dat betekend wel dat ik om 8 uur het huis uit moet, dus ik win het nog van je... *LOL*

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 00:00

Volgens mij staan Greetje, Yootha en Sundancer om 8 uur bij mij op de stoep, dan moeten ze dus echt vroeg van huis }>

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:07

De meeting begint toch om half 11

Gwen hoelaat moeten Rinnie, Annelou en ik in Den Bosch zijn?

ik heb er z'n zin in!!! Haha!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:49

Cassidy schreef:
Ik had met Berdientje om half negen afgesproken (ik pik haar op en dan rijden we samen door) . Scheelt een kwartiertje, maar dat betekend wel dat ik om 8 uur het huis uit moet, dus ik win het nog van je... *LOL*

Vooralsnog 'win' ik het -denk ik-, als ik om kwart over 8 bij Colin moet zijn, moet ik om 07.30 weg rijden bij mijn huis!!!!
En euh, half 7 op? Slapen

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:41

Wij moeten om 7:15 weg dus wij winnen nog. Dat wordt dus om 6 uur op. Oja *Marije* ik rij, dus je kunt beter je nog even bijverzekeren.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:31

Hoi allemaal, ben nu dus in Ned. en ben even naar m'n broer gegaan om te bokken Clown ! Heb vanavond met Jerai getelefoneerd en heb om 9.15 uur met haar afgesproken in Utrecht, dat redden we toch wel Verward .
Sjimmy, stuur me even een SMSje met de preciese plek waar ik je moet komen ophalen!!! Nog maar 3 keer slapen: SPANNEND HÉ Lachen ??!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:10

Yootha schreef:
Wij moeten om 7:15 weg dus wij winnen nog. Dat wordt dus om 6 uur op. Oja *Marije* ik rij, dus je kunt beter je nog even bijverzekeren.

Ik kan alsnog met de trein he? }>
Nah, zal vast wel goed gaan, toch??

Sterre: 3x slapen of 3x niet slapen van de stress? Haha!

Ik kan iig lekker uitslapen, ik hoef alleen de paarden te voeren en buiten te zetten, de rest doet m'n pa. Kan makkelijk tot 7 uur op bed blijven Tong uitsteken