Achterhoekse Bokkers gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:41

Er zijn nog best veel mensen uit Lichtenvoorde, Zieuwent en Lievelde! Misschien zoieso een keer een ritje maken?

Liex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:43

Hé Hé Hé! Wel bij de achterhoekers blijven hea

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:46

Stukje achterhoek
Haha, maar oke wat willen we zoieso eigenlijk? Iest met of zonder paard, met paard haak ik zoieso al af als het ver is.
Zonder paard is altijd goed, maar APD was te duur? Tja andere optie zou ik zo even niet weten.

Mayra_

Re: Achterhoekse Bokkers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:53

Ik wil zowisie wel een keer een ritje maken met de bokkers in mijn buurt. Sita staat in zieuwent naast u't kevelder dus ik kan alle kanten uit. We zouden een keer met z'n alle de vennebulten in kunnen ofzo? Je kunt hier zowieso een 3 uur durende buitenrit maken.

Esther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 23:55

Ik heb geen idee hoe duur het is, als ik weet hoeveel mensen er mee gaan dan zou de staleigenaar een bedrag noemen. (heomeer hoe goedkoper denk ik...)
En ik weet niet precies hoe ver het vanaf Lichtenvoorde is, zou Rocamor moeten weten...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 03:47

MayraS2 schreef:
Ik wil zowisie wel een keer een ritje maken met de bokkers in mijn buurt. Sita staat in zieuwent naast u't kevelder dus ik kan alle kanten uit. We zouden een keer met z'n alle de vennebulten in kunnen ofzo? Je kunt hier zowieso een 3 uur durende buitenrit maken.

Inderdaad! Dat lijkt me wat, vennebulten ben ik laatst ook met Niels geweest

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:35

Als het in de buurt is, bijv. Elten/Zeddam (de genoemde opties), dan wil ik nog steeds wel mee als ik kan.
Na hemelvaart heb ik een week vrij.

Ik neem aan dat er dan wel gedraafd wordt? Ik denk dat van alleen maar stappen mijn paard een beetje kriegel wordt.

Liex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:06

Tuurlijk gaan we draven, en heeeeeel hard galloperen
Alleen stappen vind ik ook niks aan duzzz

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:53

none schreef:
MayraS2 schreef:

Inderdaad! Dat lijkt me wat, vennebulten ben ik laatst ook met Niels geweest

Vennebulten is wel leuk om te rijden, montferland lijkt me ook wel wat maar wel ver weg .

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:12

vennebulten is nog best klein om te rijden vind ik....

maaruh voor mij wordt een buitenrit binnenkort niet wat, zit met 2 veulens hihi...

Oh maar Radstake meeting is dan wel weer lache.. ik ben er errug vaak!!!

alleen nou ff niet met examens :S blegh....

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:36

Helaas ik kan niet mee.. Paarjde dta ik rijd ga ik dit jaar eerst maar eens wedstrijden mee starten.. buitenritjes maken doe ik vaak zat en dat is tog voor ons het lompe bosscrossen hehe

Mayra_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:54

Maar iedereen geeft wel leuke ideen maar er zijn nog steeds geen plannen.

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 23:59

ik ga met boemel mee als het in de buurt van het montferland is ben ik van de partij

Esther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:33

Ik denk dat ik sowieso zaterdags, de 27e is dat geloof ik, een rit ga maken. Wie mee wil mag van mij mee. (Ik ga trouwens wel vaker daar het bos in, als iemand eens geinteresseerd is om mee te gaan laat het dan weten).
Hemelvaartsdag wordt er van stal uit een rit gehouden, dat is wel 's morgens vroeg... Mensen van buitenaf mogen dan ook mee, moet je dan wel even melden.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:10

Waar woon je Esther? En jou vorige post, waar ging dat over?

Radstake meeting? Daar is dat andere topic al over toch?

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:12

Even een reactie op post hierboven. Ik denk dat de reistijd van Lichtenvoorde naar de stal waar Esther het over heeft (in het montferland) ongeveer half uur tot driekwartier rijden is. Het is erg makkelijk te bereiken als je via de snelweg rijdt (A18-A12).

Esther, als alles goed gaat, wil ik wel meerijden op de 27-ste.

Ik ga liever in het montferland rijden. De vennebulten zijn echt saai en klein in vergelijking tot het montferland!

Zijn er meer mensen die de 27-ste meerijden?

Canis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 23:04

Hallo,

Ik kom uit Lochem en mijn bolletje knol staat in Vorden.

Als tip voor een rit breng ik Ruurlo in, met een afsluiting bij pannenkoeken boerderij: De Heikamp. De paarden kunnen daar op stal of buiten aan een ring. (zelf zet ik mijn paard graag gewoon in de trailer) Je kunt er heel mooi rijden, veel zandpaden enzo!!!

Esther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:35

none schreef:
Waar woon je Esther? En jou vorige post, waar ging dat over?

Radstake meeting? Daar is dat andere topic al over toch?

Mijn post ging over een bosrit, waar dit topic over gaat.
Mijn paard staat net over de grens in Elten, je kunt daarvandaan gelijk het montferland in, heerlijk rijden daar.
Omdat ik weinig reactie krijg of er mensen mee willen en wanneer heb ik zelf maar een voorstel gedaan voor een datum, als er iemand mee wil dan kunnen ze komen. Ik zie wel wie er buiten rocamor nog meer komt.

Enne de tijd van naar de Radstake gaan heb ik wel gehad (dat was 10-20 jaar geleden...(pff word ik echt zo oud )).

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:49

Sorry Esther, had even niet goed gelezen en gedacht.
Inderdaad, vennebulten ben je voor een echt leuke rit wel een keer uitgereden. Montferland is dan leuker, maar dan heb ik niet de mogelijkheid om mee te gaan.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:33

Ik weet ook niet of ik wel mee kan, mijn vader kan zowieso alleen maar in het weekend weg brengen.

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:58

27 mei is in het weekend

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:21

Ok, maar wie gaan er nou allemaal mee en wat gaat het kosten. Natuurlijk moet het weer ook mee zitten.

Liex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:30

Canis schreef:
Hallo,

Ik kom uit Lochem en mijn bolletje knol staat in Vorden.

Mag ik vragen waar in Vorden?

De 27 wil ik ook wel mee. Nog even vragen aan mn ouders. Maar even ter verduideling, we gaan dan dus naar Montferland? Weet iemand hoever dat ongeveer rijden is vanaf Vorden?
En wat zijn de kosten dan?

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:10

Ja, ik wil ook wel weten wat de kosten zijn. Natuurlijk zouden een wat meer mensen ook wel leuk zijn om mee te gaan.

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:40

ik vermoed dat er geen kosten zijn, als je een eigen paard meeneemt. Als je mee wilt rijden met een paard van Hermann, de stalhouder van Esther, dan zal zij daar wel antwoord op geven.

Afhankelijk hoeveel mensen meerijden, neem ik aan dat we wel de penningen via Hermann kunnen krijgen, of we rijden door vrij gebied.

Hermann en Heike hebben een kantine bij stal, daar kunnen we wel wat drinken, maar dat moeten we uiteraard wel betalen.

Ik weet niet hoever het rijden is vanaf Vorden. Denk dat het wel te doen is. De stal ligt op de grensovergang, ongeveer op kruising van A12 - A18