Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gekkesies schreef:Als iedereen dit even quote, naam en de dag waarop je wil gaan, is het misschien wat overzichtelijker:
gekkesies, zaterdag
Gemma_luuvv, liefst zaterdag
Gemma_Luuvv schreef:gekkesies schreef:Als iedereen dit even quote, naam en de dag waarop je wil gaan, is het misschien wat overzichtelijker:
gekkesies, zaterdag
Bowena_84, Boeit niet, kan allebei, of dennis moest al plotseling een romantisch weekend plannen
Citaat:
gekkesies, zaterdag
Bowena_84, Boeit niet, kan allebei, of dennis moest al plotseling een romantisch weekend plannen
MissHaffie, zondag, zaterdag ook míts op tijd terug zijn.
Quote schreef:Citaat:
gekkesies, zaterdag
iiSs__BruuT , maakt mij niet zo veel uit , het liefst samen met robin (Gemma__luuvv) want voor de rest ken ik niemandal vertrouw ik er wel op dat ik die mensen nog wel leer kennen
![]()
![]()
Citaat:
gekkesies, zaterdag
iiSs__BruuT , maakt mij niet zo veel uit , het liefst samen met robin (Gemma__luuvv) want voor de rest ken ik niemandal vertrouw ik er wel op dat ik die mensen nog wel leer kennen
![]()
![]()
Cadish; maakt niet echt veel uit, maar het beste komt zondag mij uit, ivm les moeten inhalen
_Anke_ schreef:Oirsbeek lijkt me een zeer slechte optie. Aangezien daar totaal geen bos aangrenst en welke kant je ook op gaat je altijd op een redelijke drukke weg zit.
Mij maakt het niet uit welke dag het wordt.