Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
wrangler schreef:Palma1994 schreef:Zaterdag 8 april: TIM, QL, TL, Smookey, Goof, tulandro
Vrijdag 14 april (goede vrijdag): TIM,QL, TL, Smookey, LL, Goof, KG, tulandro, Palma1994,wrangler, mr_mikey
Maandag 17 april: TIM, QL, TL,
zaterdag 22 april: TIM, QL, TL, Smookey, Goof kg
Palma1994 schreef:Hoi meiden
De dierenart sis gisteren geweest en Palma heeft haar rug, zij en benen gekneust.
Voor de rest was alles gelukkig goed bekken etc, ik mag nu alleen maar stappen 1,5 week en daarna weer kijken hoe het gaat.
Ik mag zo en zo op haar stappen dus ik denk dat als alles goed gaat ik er wel bij ben.
Suus die bij mij op stal staat gaat ook mee , bedankt voor jullie medeleven meiden
This_is_me schreef:ikhoop dat het weer een beetje mee zit..
Ow enne 13.00 uur is toch een mooie tijd. Ik zag dat QL dat al ergens had gevraagd volgens mij?!
QtieLady schreef:je kan ook de pruimendijk uitrijden en dan kom je bij een viaduct en dan ga je voor dat viaduct ga je naar rechts en kom je ook op dat fietspad uit en dan ga je links het tunneltje onder door en zit je ook in het oosterpark
Esmeralda schreef:QtieLady schreef:je kan ook de pruimendijk uitrijden en dan kom je bij een viaduct en dan ga je voor dat viaduct ga je naar rechts en kom je ook op dat fietspad uit en dan ga je links het tunneltje onder door en zit je ook in het oosterpark
en dan is ze de weg kwijt want dan ben je er nog niet
Gewoon een stukje pruimendijk, bij de lama,s het viaduct op, viaduct over, weg uitfietsen, langs het grote voetbalveld, bij de bloemenjungle het park in, en hopla daar is het surfmeer
Esmeralda schreef:QtieLady schreef:je kan ook de pruimendijk uitrijden en dan kom je bij een viaduct en dan ga je voor dat viaduct ga je naar rechts en kom je ook op dat fietspad uit en dan ga je links het tunneltje onder door en zit je ook in het oosterpark
en dan is ze de weg kwijt want dan ben je er nog niet
Gewoon een stukje pruimendijk, bij de lama,s het viaduct op, viaduct over, weg uitfietsen, langs het grote voetbalveld, bij de bloemenjungle het park in, en hopla daar is het surfmeer
QtieLady schreef:ja alleen spreken we niet af bij het surfmeer
maar bij parkeerplaats van kinderboerderij.
aangezien daar lekker ruimte is
en ze kwam ons daar toch wel tege bij het tunneltje aangezien we ook daar het park ingaan. vandaar dat we ook tel nummers wouden uitwisselen