Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:hey...ja dat kan ook nog..ken in epen (mooi gebiedje) 1 pannekoekenhuisje (gezellig knus maar weet niet of er genoeg plaats is voor ons allen) en een groter restaurant weet niet of daar alleen pannenkoeken te krijgen zijn miss is dr nog wel meer maar wij aten alleen pannenkoeken daar en een gezellige camping waar ik vroeger jaarlijks kwam...die hebben ook wel lekkere pannenkoeken...ff vragen aan mn moeder (STEL we zouden daarheen gaan)
ow bij de camping is ook weiland (ze hebben daar paarden dus zelfs te regelen dat we ze daar in de wei zetten...miss is ergens in epen overgins iets leuks te doen met rijden??? maar misschien wel nog verder weg voor de mensen int noorden...
als we 2 meetings houden...(zal ik nog de prijzen moeten weten want ben niet rijk) dan hoop ik wel dat er een tijdje tussen zit want ik weet niet of ik het haal bv ene weekend dat en ander weekend het ander :S....
_Anke_ schreef:Ik vind het idee van 's morgens buitenrit en 's avonds pannekoeken eten een zeer goed idee
#Ymke# schreef:Als wij ver moeten rijden en we moeten tussentijds onze paarden terugbrengen wil ik later op de dag pas eten. Als het voor ons dichterbij is kunnen we b.v. een uur later afspreken om te eten..
gekkesies schreef:de stoeterij is alleen voor de huifkartocht, buitenritten te paard doen ze daar niet, behalve als je daar zelf lessen volgt..