Limbo-meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

issaschar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:45

mij lijkt een buitenrit leuker dan een huifkar tocht..

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:50

Doe mij maar een buitenrit met daarna nog gezellig wat drinken ALS het mogelijk is ivm. met eigen paarden

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:02

buitenrit heeft de voorkeur bij mij vooral in brussum...maar dit omdat ik het ken en haalbaar is met vervoer en een mooie omgeving is...en daarna wat drinken..misschien kan iemand bellen met de manege om te vragen of er een mogelijkheid is de paarden dan voor ff te stallen en/of in de wei/padock te laten staan. en of dit iets kost zoja hoeveel...

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:25

Mij maakt het eigenlijk helemaal niks uit! Ik vind het beide twee top ideen!

Wat mijn nog een goed idee lijkt is om éérst een datum te prikken, en dáárna (met de mensen die ook ECHT meegaan) te beslissen wat we gaan doen?

Ik denk namelijk dat mensen eerder afhankelijk zijn van de dag waarop we gaan, dan van de 'acitiviteit' wat we gaan doen; meeten willen we namelijk allemaal, maar we hebben niet allemaal opdezelfde dag vrij!

#Ymke#

Re: Limbo-meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:51

Als we een buitenrit gaan maken met daarna de paarden stallen weet ik niet of ik wel mee kan.. Mocht er een mogelijkheid zijn dat de paarden buiten ergens kunnen staan vind ik het geen probleem (alhoewel ze op die manege niet echt super omheiningen etc hadden), maar in een stal gaat niet goedkomen ben ik bang.. Mijn voorkeur gaat uit naar de huifkartocht, of een buitenrit een keer hier in de buurt, of b.v s;'ochtends buitenrit en s'avonds ergens pannekoeken eten (dat er dus genoeg tijd tussen de activiteiten zit)

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:46

hey...ja dat kan ook nog..ken in epen (mooi gebiedje) 1 pannekoekenhuisje (gezellig knus maar weet niet of er genoeg plaats is voor ons allen) en een groter restaurant weet niet of daar alleen pannenkoeken te krijgen zijn miss is dr nog wel meer maar wij aten alleen pannenkoeken daar en een gezellige camping waar ik vroeger jaarlijks kwam...die hebben ook wel lekkere pannenkoeken...ff vragen aan mn moeder (STEL we zouden daarheen gaan)
ow bij de camping is ook weiland (ze hebben daar paarden dus zelfs te regelen dat we ze daar in de wei zetten...miss is ergens in epen overgins iets leuks te doen met rijden??? maar misschien wel nog verder weg voor de mensen int noorden...

als we 2 meetings houden...(zal ik nog de prijzen moeten weten want ben niet rijk) dan hoop ik wel dat er een tijdje tussen zit want ik weet niet of ik het haal bv ene weekend dat en ander weekend het ander :S....

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:58

AlexandraM schreef:
hey...ja dat kan ook nog..ken in epen (mooi gebiedje) 1 pannekoekenhuisje (gezellig knus maar weet niet of er genoeg plaats is voor ons allen) en een groter restaurant weet niet of daar alleen pannenkoeken te krijgen zijn miss is dr nog wel meer maar wij aten alleen pannenkoeken daar en een gezellige camping waar ik vroeger jaarlijks kwam...die hebben ook wel lekkere pannenkoeken...ff vragen aan mn moeder (STEL we zouden daarheen gaan)
ow bij de camping is ook weiland (ze hebben daar paarden dus zelfs te regelen dat we ze daar in de wei zetten...miss is ergens in epen overgins iets leuks te doen met rijden??? maar misschien wel nog verder weg voor de mensen int noorden...

als we 2 meetings houden...(zal ik nog de prijzen moeten weten want ben niet rijk) dan hoop ik wel dat er een tijdje tussen zit want ik weet niet of ik het haal bv ene weekend dat en ander weekend het ander :S....

Zou ik jou mogen vragen om a.u.b. op je schrijfstijl te letten. Het maakt het voor ons een stuk makkelijker om je teksten te lezen als je even gebruikt maakt van o.a. punten, komma's en hoofdletters. Mijn dank is groot Dank je!

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 11:04

Ik zal mijn best doen al zal het dan hoogswaarschijnlijk nogsteeds onlees baar blijven...
Ik heb dyslextie dus die dingen zijn helemaal niet mijn sterkste kant

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 11:18

Ja bij ons gaat dat ook prima. Bij ons op de manege hebben ze ook arugementen en dan kunnen we mooi in het dorp naar de pannekoekenbakker!!!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 11:33

Ik vind het idee van 's morgens buitenrit en 's avonds pannekoeken eten een zeer goed idee

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:55

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 12:59

Ik vind dat er super goed uitzien

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 14:15

_Anke_ schreef:
Ik vind het idee van 's morgens buitenrit en 's avonds pannekoeken eten een zeer goed idee

Ik ook!
Ben er niet zo voor om het bij ons (thorn) op de manege te doen eigenlijk, die paarden en omgeving zie ik al heel vaak...

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 16:40

Lijkt mij ook heel leuk! Buitenrit en dan s'avonds wat eten...

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:03

Die manege van Whisperke ziet er inderdaad leuk uit ... en over die pannenkoekenbakker in Thorn heb ik ook al verhalen gehoord, tenminste als dat die is waar ze ook van die hele aparte pannenkoeken hebben..?

Maar is het de bedoeling daar een buitenrit maken? Of willen jullie daar een huifkartocht maken?

Alleen een minpuntje : ik zie het niet zitten om daar 's ochtends een buitenrit of huifkartocht te maken en dan pas 's avonds wat te gaan eten... als dat aansluitend zou zijn heb ik er minder problemen mee... ik heb namelijk geen zin om daar 's middags wat te lanterfanten en het is nou ook niet zo dichtbij dat ik tussendoor even naar huis zou gaan.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:04

Ik snap het ook 1 ding niet: Is het nu een buitenrit of huifkartocht.. precies zoals jesse_rulez zegt.. Ik wacht af..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:05

We moeten nog stemmen, huifkarrrit of buitenrit.

Als wij ver moeten rijden en we moeten tussentijds onze paarden terugbrengen wil ik later op de dag pas eten. Als het voor ons dichterbij is kunnen we b.v. een uur later afspreken om te eten..

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:08

#Ymke# schreef:
Als wij ver moeten rijden en we moeten tussentijds onze paarden terugbrengen wil ik later op de dag pas eten. Als het voor ons dichterbij is kunnen we b.v. een uur later afspreken om te eten..

oh, dan is het wat mij betreft prima, want als het bij mij in de buurt is wil ik best 's avonds ergens wat gaan eten... als het ver weg is weer liever niet haha

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:11

Nog één vraagje: wat voor paarden hebben ze daar? Ik zie namelijk dat het een stoeterij is...

*niet dat het ras voor mij zo belangrijk is, het enige ras waar ik het niet zo op heb zijn Arabieren *

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:01

de stoeterij is alleen voor de huifkartocht, buitenritten te paard doen ze daar niet, behalve als je daar zelf lessen volgt..
Ze hebben er wel heel veel verschillende rassen maar is dus verder niet echt van toepassing.
Ik blijf toch voor een buitenrit op de brunsummerheide en dan 's avonds wat eten oid.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:18

gekkesies schreef:
de stoeterij is alleen voor de huifkartocht, buitenritten te paard doen ze daar niet, behalve als je daar zelf lessen volgt..

Oh, maar dan kun je dus huifkartocht doen en dan aansluitend pannenkoeken eten, aangezien je dan niet het probleem hebt dat de eigen paarden nog verzorgd moeten worden... prima dus! Klinkt goed.

Maar buitenrit Brunssum vind ik ook nog steeds prima hoor... alleen moet je dan inderdaad kijken wat we met de eigen paarden doen: kunnen die zolang bij de Brunssumerheide gestald worden (of bij iemand thuis) of brengt iedereen ze eerst naar huis en spreken we 's avonds nog wat af?

Dus: wie hakt de knoop door? Of worden het toch maar twee meetings?

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:25

ikke wacht eerst af tot dat ik weet waar hoe en wanneer t maakt me niet zoveel uit

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:06

inderdaad, ik wacht eerst een datum af

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 19:26

Ik denk dat we voor 2 meetings moeten gaan!

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:34

ja omdat er best veel buitenrit willen en toch ook veel huifkartocht. en idee om dan een nieuw topic te openen wie er waar meegaan ?