[BM] Schaatsmeeting: After Skate Party 2006

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 11:19

Flew schreef:
Voor mij (en ook voor Sam?) ging het feest niet door, ik heb onwijs de griep.

jup ben ook niet gegaan, want kon niet zo snel nog iemand regelen...

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:00

Dat is wel jammer dan. Kende je verder niemand waarvan je wist dat die al naar het feest ging? Anders had je misschien alleen er heen kunnen gaan en dan met diegene kunnen afspreken dat je hem/haar daar binnen zou treffen.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 12:10

haha die ken ik wel, maar die mag me niet meer zo erg omdat ik over haar dingen hier zou hebben gezegt van vorig jaar en dat wist ze, maar ik ga toch niet met haar, want mede door haar ben ik er achter dat ze achter me rug om over me l*lt dat ze me niet mag enzo ... dus tja, mensen vonden ons nl. groupies, maar ik ben misschien maar naar 6 wedstrijden geweest, waarvan 3 met toppers en 2 x city bokaal en 1x junioren in groningen en ik hou me nog erg buiten beeld, maar zei niet dus omdat ik met haar om ging werd ik ook gelijk als groupie bestempeld, maar Mayra (Flew) is mee geweest naar Groningen en die heeft gezien (ondanks dat ik de Friese Selectie en nog wat andere jongens kende) dat ik echt niet achter ze aan loop ....

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:48

Zo net terug van skeeleren. Vriendin kwam langs en die stond erop dat ik meeging. Erg lekker weer was het trouwens. Helaas is het nu weer bewolkt...

Hmm.. maf verhaal. Maar je zegt dat je de Friese Selectie en nog wat anderen kende, waren die er niet?

Oh ja, ik was benieuwd welke wedstrijden je dan hebt bezocht met die toppers? City bokaal wel eens van gehoord, nooit geweest. Wat loopt daar rond?? Ik ben zelf twee keer naar een worldcup geweest in Heereveen in de vorige seizoenen en dit seizoen 1x naar het NK Afstanden en naar het NK Marathon. Helaas is alles bijna allemaal in het Noorden en nogal ver en prijzig voor mij.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 17:46

NK Allround in Utrecht en 2x NK Afstanden in Heerenveen. Weet niet als alle friese er liepen, maar heb niet zo'n behoefde om met hun naar t feest te gaan. City loopt voornamelijk Jeugd rond en wat uit de gewesten en soms een verdwaald iemand van KNSB Opleidingsploeg.
Was Arjen van der Kieft er trouwens vrijdag ? Ben ik wel erg benieuwd naar!

Maarja was misschien maar goed ook dat ik thuis was gebleven, sinds vrijdag lig ik al vroeg in mn bedje ...

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:42

Haha zijn de friezen niet leuk op feestjes dan? Ik zou niet weten hoe ze eruit zien dus kan je niet vertellen of ze er waren.

Hoezo ben je benieuwd naar Arjen van der Kieft? Ik heb hem niet gezien. Zijn hele ploeg was er, behalve van der Kieft. Of hij moet zo veranderd zijn dat ik hem niet herkende in het donker.

Ook beetje ziekjes, omdat je zo vroeg slaapt?

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:52

Geen idd hoe ze zijn, maar ik ga nou ook weer niet zo goed met ze om, om met hun mee uit te gaan.
Hahaha ben benieuwd naar Arjen, omdat hij vorig jaar er niet was, maar het jaar er voor wel. Arjen is niet veel veranderd, zeker bang dat ie mij tegen kwam ... gaat toch wel wat beter op de schaatsbaan, want we zeggen elkaar weer gedag, om een vage reden, die ik niet ken, wou hij ineens geen gedag meer zeggen, kwam op hem neer van ik heb geen zin om hoi te zeggen, dus doe ik het niet.

Ziekjes, nee dat ben ik niet, maar alleen heel moe s'avonds. Is nu weer minder, benieuwd hoe het morgen is nadat ik van school terug ben gekomen. Wat ook al vermoeiend is, omdat ik daar samen met iemand anders erg druk doe

bladie2

Re: [BM] Schaatsmeeting: After Skate Party 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:12

Raar verhaal dat die geen gedag meer zei. Ik zou zoiets hebben van:"Rot maar lekker op en ik steek geen energie meer in je." En er niet meer aan denken. Maar ik maak dat soort dingen niet mee gelukkig.

Ik dacht dat je ze wel wat beter kende, verkeerd beoordeeld dus. Je moet maar eens aanwijzen op de foto's als ze online staan wie je bekend voorkomen. Ik ben wel benieuwd naar wie ik allemaal heb gezien en die ik niet ken.

Moeheid is niet verkeerd. Het moet alleen niet te lang duren.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:29

foto's staan er nog niet he? coen is niet zo snel

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:43

Er staan er nu een stuk of 10 op. Maar die mensen ken ik allemaal van gezicht en weet de naam er ook nog bij te verzinnen, op misschien twee na dan.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:46

Zie ze nu ook, maar weet ook neit alle namen!

1 = Willeke & Eelco
2 = ?
3 = Sanne met ?
4 = Eentje uit het gewest van Zuid Holland
5 = ?
6 = Jurre (volgens mij) met ?
7 = ?
8 = ?
9 = weet ik niet zeker, dus zet er geen naam bij

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:58

Ja ken heel veel mensen die erbij stan ook niet.

8 zijn tessa van dijk en willeke van benthem
9 is margot boer met nog iemand

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 20:00

toch wel ... die 2, maar dat zijn ook wel de rijders die in beeld komen op tv enzo

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:01

Ja, ook wel open deur intrappen eigenlijk. Hopelijk komen er nog meer

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 20:03

vast wel als je coen heet haha die heb er volgens mij wel honderde op zn pc staan

bladie2

Re: [BM] Schaatsmeeting: After Skate Party 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:07

Ook een bekende van je?

Ik heb wel eens van zijn naam gehoord. Wesselman is namelijk geen standaard naam en natuurlijk las ik zijn naam op de site van het feest.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 20:08

nee coen kenk via het verhaal van kees-jan kroon

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:54

@ flew: Beterschap en hopen dat je snel weer beter word

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:30

Samy schreef:
nee coen kenk via het verhaal van kees-jan kroon

Dat was echt een zielig en triest verhaal Ik vind het echt erg dat niemand weet waarom....

Ik ga maar eens van internet af... en Coen mag wel opschieten met zijn foto's.

bladie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:55

en ze staan er nog steeds niet op