Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rissa schreef:Heb veel familieleden in deze streek wonen, heb ze ingelicht en ze houden ogen en oren open en lopen een extra rondje door het duin.
Veel sterkte en hopelijk is het paardje snel terrecht!!!
KimH schreef:Ohh waterg, ik lees dit topic net pas, als ik het eerder had gelezen had ik vandaag vrijgeneomen van mijn werk en gaan zoeken. Ik sta zelf in het duin van egmond met m'n paardje. Ik denk niet dat hij van egmond richting bergen is gegaan want dan had hij/zij een drukke weg moeten oversteken. Er staan ergens bij bakkum/castricum inderdaad (half) wilde paardjes mischien is hij/zij die kant op gegeaan. Ik heb intussen een paar eigenaren die prive stallen in en rond het duin van egmond hebben, gebeld en die zullen ook uitkijken, ik geloof dat er nu op dit moment zelfs iemand zijn paard aan het zadelen is om te gaan zoeken... Ik hou dit topic zeker in de gaten en ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte!!!
p.s. Hou ons op de hoogte, als hij morgen nog niet is gevonden ga ik desnoods zelf wel met een paar mensen zoeken ( wij kennen het gebied zeer goed!)
KimH schreef:Ik heb intussen een paar eigenaren die prive stallen in en rond het duin van egmond hebben, gebeld en die zullen ook uitkijken, ik geloof dat er nu op dit moment zelfs iemand zijn paard aan het zadelen is om te gaan zoeken...