Misschien dat jullie het leuk vinden om binnenkort eens langs te komen, dat we gezamelijk een brief schrijven (nou ja 1 persoon dan maar dat we beslissen wat we erin zetten). Dat we dan de films kunnen kijken (ja hebben als het goed is 3 films, 2 weet ik iig zeker). En fotoalbums bekijken .
Ja goed idee . Bij mij thuis dan? Moet zowieeso nog even langs bij de buren om het een en ander te vragen, want toen wij gingen hebben hun alles geregeld.
Lijkt me iig het makkelijkst, ik kan misschien ook wel vragen of Will erbij wil zijn? Ze kan namelijk nog meer vertellen als ik .
En hoe denken jullie over een extra paard huren? 80 euro delen door 4/5.... Kunnen we zowieso omstebeurt mennen én rijden! 80 euro is niet zoveel.
Oja en ik zit erover te denken een soort 'contract' te maken, dat als je ondertekent verplicht ben om mee te gaan, en als je ineens niet meer meegaat dat je dan toch de kosten betaald .
Ik vind een extra paard niet nodig hoor Ik vind het al leuk genoeg lekker een weekend met de huifkar op stap te zijn en omstebeurt wat te mennen!
Waarschijnlijk betalen mijn ouders dit, als ik slaag en ik weet niet tot hoeveel ze willen betalen Ik wil namelijk ook niet teveel zelf betalen aangezien ik aan het sparen ben...
Hm ik zou opzich wel wat willen rijden hoor, ik bedoel als je het geld deelt is het 20 euro pp, en ok je betaald wel extra geld ook voor de wei enzo maar dat zal ook niet veel wezen. En er kan toch maar 1 tegelijk mennen.
Je moet zowieso toch wat geld zelf achter de hand houden, omdat we van tevoren niet weten wat de uitgaven zijn op de campings enzo .
Ik moet zelf ook nog zien hoe ik het ga doen hoor met geld, deze vakantie, abbo efteling & m'n opleiding....
Tuurlijk houd ik extra geld achter de hand. Als we samen komen kunnen we ongeveer uitrekenen wat me p.p. kwijt zijn, door middel van de kosten per camping per nacht en alles bij elkaar, maar er kan altijd extra bijkomen
Ja ongeveer maar je weet nooit precies wat je waar ergens kwijt ben... Hoop wel dat we van tevoren lijst krijgen met campings enzo (was voorgaande jaren ook), dan staat nl de prijzen er al op!
Ja lijkt me een goed plan om iets te gaan af te spreken het komt nu steeds dichter bij natuurlijk.
En over een ander paard erbij te huren, hoeft voormij nou ook niet per se hoor, kost alleen maar extra geld, vind 1 ookwel genoeg. Maarja als ssommige het echt graag willen maakt het mij eigenlijk ook niet veel uit, me ouders betalen het toch wel dus ben geen extra kosten eraan kwijt.
voor mij hoeft een extra paard ookniet vind het menne al leuk en idd even een afspraak maken om een keer bij elkaar te kome mijn ouders betale het als ik slaag