ik snap het ook niet helemaal meer! wanneer en hoelaat? en wie? en wat? de kerstvakantie komt steeds dichterbij ik denk dat we iets definitief moeten gaan afspreken!
Ik denk niet dat ik kom. a) ik heb springangst. (ja alweer een) b) ik zit in een rottijd, waarschijnlijk geen vervoer.. c) ik zal niet echt een zonnetje in huis zijn.. Dus sorry, hoop dat het leuk wordt voor jullie.
Mn beurs is leeg , en bovendien heb ik nou niet meteen een paardje waarvan ik zeg dat ik 't daar op durf. Heb eigenlijk hetzelfde als Niki, als ik niet een paardje heb ik wat ik echt vertrouw durf ik het gewoon niet .
Maar ik ben er wel, dus stoppen met huilen jullie allemaal, ik zal er toch zijn . Nee grapje . Maar ik ga dus met Haffiejlover (en Lieke_Wuiles denk ik, die 2 zullen wel samen gaan) mee (als hun dat goed vinden ) er moet toen één verstandig persoon bij zijn
whahaha... dees ga je me groomen?? ik ben ook niet echt een fantastische springruiter! mja.. ik heb er wel plezier in en mn paardje ook, en daar gaat het toch om he haha...
ok. dus de 2de dinsdag? de 27ste.. springlesje? En voor degene die niet echt durven, aan 1 kant een hogere en aan 1 kant een lagere hindernis? Volgens mij doen we geen surprise want er zijn er niet veel die mee willen doen..