Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik zit al 8 weken ziek thuis, ik ga nu net wat beter en kan het (t.o.v het werk en zeker mezelf niet) niet maken om te riskeren dat ik weer een terugval krijg.
Dimple schreef:
Ik hoop op een flinke opklaring...TADAAAAAAAAAA.......25 graden en lekker zonnetje!
Quarterh0rse schreef:Dimple schreef:
Ik hoop op een flinke opklaring...TADAAAAAAAAAA.......25 graden en lekker zonnetje!
![]()
Bij een volgende meeting wil ik ook wel proberen mee te gaan! Antoinette schreef:Ik heb een idee, hier heb ik een lijst met mensen die (nog?) mee gaan.
Als we allemaal invullen wat we willen kunnen we beslissen of we gaan of niet.
Za: We gaan morgen
Zo: We gaan zondag (zijn weersvoorspellingen iets beter)
Niet: Spreekt voorzich![]()
Sannah
Ellende
Siempie: Niet
Manzano
Dimple
Ethelate
Josfoto
Fleury
Daniel79
Antoinette: Za/Zo, maakt me niet uit
Toen ben ik omgedraaid richting Harderwijk om via de A28 naar Amersfoort te rijden. Op de A28 heb ik nog een half uur in de file gestaan en daarna ging het rijden. Tot aan Roelofarendsveen heb ik niet meer stilgestaan!!! Het viel dus reuze mee, ik was al voorbereid op 5 uur reistijd maar heb er uiteindelijk 2 1/2 uur over gedaan. En ik heb geen foto van de sneeuw gemaakt, want ik was helemaal gestresst door die witte rotzooi en kon mijzelf niet er toe brengen nog een mooie foto te maken!
.
Antoinette schreef:Sannah: Za
Ellende
Siempie: Niet
Manzano : Niet
Dimple
Ethelate
Josfoto
Fleury: Niet
Daniel79
Antoinette: Za/Zo, maakt me niet uit
)
. Het gaat me meer om het risico dat ik niet meer thuis kom of dat ik uren onderweg ben om uberhaupt in A'dam te komen. Momenteel ligt alles hier nog steeds plat