wil je ook please die millitary voor zondag niet afzeggen.. dat je naar avonturenpark komt.. en niet gaat kijken??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wil je ook please die millitary voor zondag niet afzeggen.. dat je naar avonturenpark komt.. en niet gaat kijken??
suziej schreef:Ik ga dus niet mee, want de Military valt ook ik dan weekend. En daar gaat mijn voorkeur naar uit. Het spijt me
. Maar ik kom je echt een keer opzoeken
. suziej schreef:Nee, ik wil het echt niet afzeggen. Al mn vrienden komen en het is elk jaar super gezellig, ik wil het echt niet missen. Sorry. Maar ik kom je echt een keer opzoeken
.
suziej schreef:Nee, ik wil het echt niet afzeggen. Al mn vrienden komen en het is elk jaar super gezellig, ik wil het echt niet missen. Sorry. Maar ik kom je echt een keer opzoeken
.
op de step
- 17
jammer dat cynthy en suziej niet komen
)
Maar hoe duur is die military dan?

op de step
- 17
En haar verzorgpony is een haflinger, bovendien verzorgt ze daar ook nog shetjes dat zijn wel vosjes, maar daar doen ze niet echt wat mee.

JodyB schreef:Dan blaas ik het wel helemaal af, want nu heb ik er helemaal geen zin meer in, had net alles gereageerd enzo, DOEI!
Alleen omdat er een paar mensen naar de Military gaat gaat gelijk iedereen
En bovendien weet ik nog geen eens of ik daar naar toe mag is namelijk wel verder weg.. en of ik dan zaterdag + zondag mag..