Nou ik ook, had het ten eerste Steen koud na die heerlijke douche die ik heb gekregen onder de Spuit.. Lekker thuis onder een lekkere warme douche gestaan, en toen heerlijk een pitje gaan doen!!Maar dit weekend was zeker voor Herhaling vatbaar!!!
Nou ik ook, had het ten eerste Steen koud na die heerlijke douche die ik heb gekregen onder de Spuit.. Lekker thuis onder een lekkere warme douche gestaan, en toen heerlijk een pitje gaan doen!!Maar dit weekend was zeker voor Herhaling vatbaar!!!
In de LT Patrick v/d Meer. Het Z1 Irene Moerman en het Z2 Daniélle v. Mierlo. Maar alles staat natuurlijk op startlijsten.nl
oke ! en op jullie site.ik schrijf hem vast in mijn agenda voor volgend jaar, mischien kan/mag ik dan wel meedoen
Anouk volgend jaar kampioen in de L1 dan weet je alvast dat je droge kleren mee moet nemen succes zondag op middenhof met je eerste L1 wedstrijd
Heeeeeeeeey William..Nou ik heb me eerste L1 wedstrijd gereden hoor!!1e proef echt Dramatisch ik ging gewoon 2x de verkeerde kant op,daardoor had ik maar 148 punten...En de 2e proef was ik 2de!!!!! Met 162 Punten Helemaal trots..