Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guccio schreef:Ik kom ook!!!
Om 11u, ben alleen ALTIJD minstens een 20 minuten te laat
Heb er zo veel zin in en vind het ook wel beetje spannend om jullie allemaal LIVE te zien en te spreken!!
Saskia schreef:guccio schreef:Ik kom ook!!!
Om 11u, ben alleen ALTIJD minstens een 20 minuten te laat
Heb er zo veel zin in en vind het ook wel beetje spannend om jullie allemaal LIVE te zien en te spreken!!
Ik vind t ook spannendZeker omdat hubbie ook meegaat en jullie he-lemaaaaal niet kent
Ach ja, het zal wel los lopen. We kunnen het nog altijd over de kinderen hebben HAHAHA![]()
tinkerLuna schreef:Wie gaat er nu precies allemaal mee?
Zullen we even een lijstje maken?
* Cayusejuhh (Nadine, Richard, Chayenne, Morris en Lenthe)
* Tinkerluna (Inge)
* Guccio (Stephanie, Chris en Dimara)
* Saskia (Saskia, Bob, Benthe en Sietske)
* Lame (Arieke)
* Irre (Irma, Rob en Amy)
* Joyckuh (Joyce en Jari)
Nog meer mensen?
(alleen Lame is nieuw voor mij, de rest heb ik al eens gezien)
Saskia schreef:Hihi, moeten we naamkaartjes maken? Met onze eigennaam en Boktnaam erop? Lekker knalroze ofzo?
Saskia schreef:Ik heb prompt hietover gedroomd vannacht. Dat i kdit had voorgesteld, en dat heel veel mensen een naamkaartje hadden gemaakt en ik niet, omdat we het er verder niet over gehad hadden. En toen waren jullie allemaal boos op mij
Saskia schreef:Denk dat het voor je neefjes wel heel leuk zal zijn! Hoe oud zijn ze?
Lame schreef:Mijn neefjes gaan definitief mee... vind ik heeel leuk..
Ga nu even een routebeschrijving pakken enzo... waar spreken we precies af? Cay, is het handig om even mijn mobiel te pb-en, zodat ik je kan bellen als ik er niet stipt om 11.00 uur ben?