K heb vandaag weer op Chanel gereden, het gaat elke keer weer beter! Zaterdag liep hij met z'n kop de lucht in,, Maandag liep hij al aardig naar beneden Vandaag liep ze al ietssie aan de teugel, natuurlijk gooide ze wel de kop weer afentoe de lucht in, maar het gaat al steeds beter.. ja sorry, maar dit moest ik ff kwyt, want kben helemaal gek van Chanel, .. kga kats vragen of mn ouders haar gaan kope .. doen ze toch nie maja:S:P
Je moet ook niet van haar verwachten dat ze al aan de teugel gaat Ze is net onder het zadel hallo Rij haar liever lang en laag Doek ook met try.. is veel beter.. Dan gaat tie over zijn rug lopen en kun je er later veel meer mee.. Aan de teugel gaat tie wel over een tijdje als die daar echt aan toe is
Hahahahah
Kben moe.. Ik denk niet meer dat er een rit kan komen voordat wij (4 weken) op vakantie gaan.. en daarna is skippy weg..
Ja ik heb vandaag weer gereden... Ook foto's gemaakt Ze zyn niet so mooi hoor, maar de bak was ook helemaal nat van'de regen ,, en hij is nog bang voor plassen enzo... Maar ik zet de foto's wel een keer op bokt!