Spirit schreef:Ja weet ik, had ik al ontdekt, maar anders doet hij het ook niet.
Heb je dat gevraagd aan Rick ofzo
haha nee ik had hetzelfde probleem toen ik wilde weten hoe ver het vanaf nimwegeeh was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spirit schreef:Ja weet ik, had ik al ontdekt, maar anders doet hij het ook niet.
Heb je dat gevraagd aan Rick ofzo
liza van loon schreef:En wat gaan we bijvoorbeeld doen als het twee dagen oliebol weer is en we niet naar het strand kunnen?
liza van loon schreef:Ik heb het eigenlijk nog helemaal niet tegen mn ouders gezegd.Doe ik later we, ze zijn nu beetje sjago
Anders ga ik ook met de trein.
Spirit schreef:Jaa weet niet of dat mag, alleen met de trein.
Maar ik kijk wel, ga het er nu voorlopig niet over hebben want mijn oma is dinsdag plotseling overleden.
Spirit schreef:Jaa weet niet of dat mag, alleen met de trein.
Maar ik kijk wel, ga het er nu voorlopig niet over hebben want mijn oma is dinsdag plotseling overleden.
Ilkkah schreef:ja vraag ik me ook af...
Ilkkah schreef:Whahahazou wel kloppen, worden er steeds minder
vorige keer 3 (naja, 4 ) nu 2, volgende keer komt er niemand afgezien van degene waar het bij is
o0Steffie0o schreef:vet gezellig
maar ik zie het somber in aangezien we komende week al naar het strand gaan, ze zijn wel bereid me dan bij lisan af te zetten
en op te halen, en dan kan ik fijn zelf benzine betalen
maar daarna willen ze niet meer rijden
Marwszjeuh schreef:ik zie het verschil van nijmegen - spijkenisse niet met nijmegen - den haag.
Maar algoed.