Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noekiejj schreef:Als ik even wat mag zeggen....
het liefst ga ik zo ver mogelijk vooraan dwz. Lady voorop wout ernaast of erachter en daarachter ik met amie anders gaat het niet goedkomen gaat hij er hard vandoor niet dat ik het erg vind maar ja de rest vind het waarschijnlijk niet zo leuk want dan is de rest waarschijnlijk ook niet meer te houden als je het er niet mee eensbent dan zeg je het maar...maar ja ik kan er niks aan doen als ik ver achter rijd en hij er vandoor gaat!
miranda1983 schreef:noekiejj schreef:Als ik even wat mag zeggen....
het liefst ga ik zo ver mogelijk vooraan dwz. Lady voorop wout ernaast of erachter en daarachter ik met amie anders gaat het niet goedkomen gaat hij er hard vandoor niet dat ik het erg vind maar ja de rest vind het waarschijnlijk niet zo leuk want dan is de rest waarschijnlijk ook niet meer te houden als je het er niet mee eensbent dan zeg je het maar...maar ja ik kan er niks aan doen als ik ver achter rijd en hij er vandoor gaat!
miranda1983 schreef:ok dan., is dat ook weer geregeld.
maar zouden jullie dan zo snel mogelijk kunnen laten weten hoe laat de trein in hengelo is? (rond een uur of 12 zou mooi zijn)
dat gaat nog heel gezellig worden in de auto. vette lol
miranda1983 schreef:miranda1983 schreef:ok dan., is dat ook weer geregeld.
maar zouden jullie dan zo snel mogelijk kunnen laten weten hoe laat de trein in hengelo is? (rond een uur of 12 zou mooi zijn)
wel deze week graag zeggen voor donderdag het liefst.
claudia23 schreef:Lowara of Cithy, als ik op de ns reisplanner kijk, krijg ik bij losser station Loppersum...Klopt dit?
Zo nee vanaf welk station vertrekken jullie dan wel?
GR Claudia
miranda1983 schreef:miranda1983 schreef:ok dan., is dat ook weer geregeld.
wel deze week graag zeggen voor donderdag het liefst.