maar dan niet 1 en 2 augustus want dan heb ik feest
maar verder kan ik hopelijk wel

en nina, je kunt misschien wel naar mij toe komen alvast
en dan blijven slapen ofzo, hoeven je ouders niet op 1 dag heen en weer te rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blondy_love schreef:en nina, je kunt misschien wel naar mij toe komen alvast
en dan blijven slapen ofzo, hoeven je ouders niet op 1 dag heen en weer te rijden
KimBalaa schreef:EEYY
Dat is oneerlijk
Merel, vertel je mij niet even dat er een meeting word georganiseerd? Nouja zeg
Misschien kan Maartjuh ook nog mee, Robin, Rox.. Ik weet niet hoor
Maaare, als ik mag.. Dan wil ik ook wel meeMaar ik moest eerst even kijken hoe het buiten gaat.. *Merel, jij kwam me wel een keer ophalen he
*
Maarree.. Nja.. Dr is dus nog geen datum bekend?
Ik kan zo ongeveer altijd, maar we kunnen nu wel een datum prikken, maar stel dat het dan bloed en bloed heet is, dan is het eht niet te doen ; niet met de warmte en al helemaal niet met de dazen, je zit binnen tussen de bomen...
Maarnja, ik kom hier ook maar net binnenvallen dus ik al me er niet gelijk teveel mee bemoeien
BrittJl0ver schreef:NiNa_14 schreef:als het begin augustus is kan ik heel misschien me ouders hebben geen zin om me te brengen
waar woon je ?
blondy_love schreef:
hij is wel een beetje donker en bewogen
KimBalaa schreef:EEYY
Dat is oneerlijk
Merel, vertel je mij niet even dat er een meeting word georganiseerd? Nouja zeg
Misschien kan Maartjuh ook nog mee, Robin, Rox.. Ik weet niet hoor
Maaare, als ik mag.. Dan wil ik ook wel meeMaar ik moest eerst even kijken hoe het buiten gaat.. *Merel, jij kwam me wel een keer ophalen he
*
Maarree.. Nja.. Dr is dus nog geen datum bekend?
Ik kan zo ongeveer altijd, maar we kunnen nu wel een datum prikken, maar stel dat het dan bloed en bloed heet is, dan is het eht niet te doen ; niet met de warmte en al helemaal niet met de dazen, je zit binnen tussen de bomen...
Maarnja, ik kom hier ook maar net binnenvallen dus ik al me er niet gelijk teveel mee bemoeien
phantompjuh schreef:mooie foto van mij Ilse!!
Haha kwas uitgebeld3 keer weigering, ik stuurde n beetje scheef
![]()
Haha, maar twas zn eerste keer in de 70-80 dus het zal wel goed zijn
DunDijk schreef:Dan kan ik niet mee...
Ik zit de 1e week van augustus in Drenthe...