Zijn er ook bokkers omgeving Leeuwarden/Stiens/Vrouwbuurt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Re: Zijn er ook bokkers omgeving Leeuwarden/Stiens/Vrouwbuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:30

Verward ...

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 09:30

*volcano* schreef:
Ik kan alleen 19 of 25 juni.
18e heb ik wedstrijd, 26e heb ik wedstrijd of ga ik met Glossi naar de havelte rit, 1 juli is trouwens op een vrijdag 2 op zat, maar 1 en 2 juli zit ik in duitsland, dus kan ook niet en 3 juli heb ik een clinic (foktmeeting).

Leuk programma heb je! ben jaloers..... Clown naar wat voor clinic ga je? Is dat een boktmeeting? of van je fokvereniging??
Ik heb komende zondag een handbaltoernooi, iets heel anders, maar we leuk! Ga nu lekker in het zonnetje rijden Cool heerlijk weer.

Over twee weken heb ik onderlinge wedstrijd op de manege, het is verkleed springen. Heeft iemant tips voor me???? om verkleed te gaan????

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:06

Als duiveltje Tong uitsteken

Ik zou het eigenlijk niet weten!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 17:32

Ja, dat is een leuke maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:40

Passival schreef:

Leuk programma heb je! ben jaloers..... Clown naar wat voor clinic ga je? Is dat een boktmeeting? of van je fokvereniging??
Ik heb komende zondag een handbaltoernooi, iets heel anders, maar we leuk! Ga nu lekker in het zonnetje rijden Cool heerlijk weer.

Over twee weken heb ik onderlinge wedstrijd op de manege, het is verkleed springen. Heeft iemant tips voor me???? om verkleed te gaan????

Clinic is via www.fokt.nl (vandaar dus een fokt-meeting en geen bokt-meeting Knipoog)
Overigens is het programma alweer gewijzigd Clown
1 juli bleek de 2e selectie van onze kring verreden te worden en die wilde ik wel mee rijden aangezien de vorige wegens omstandigheden op een klein drama uitliep.
Dus Duitsland had ik verzet naar de 26ste deze maand en zou ik die wedstrijd afmelden, maar toen werd ik deze week nog gebeld dat er op die wedstrijd ook voor het RTP werd gereden en dat ik ook maar even mee moest rijden. Cool En dus word Duitsland nu weer verzet Clown Waarschijnlijk naar 16 en 17 juli en dan kan ik dan eindelijk eens bij gestuet Falkenhorst gaan kijken! Haha!

Enne een duiveltje vind ik wel een leuk idee, zet je je paard zo'n bandje met 2 van die horentjes op Extreme duivel en verder heel veel rood!

Of je paard als eenhoorn verkleden en zelf als engeltje oid, das dan weer t tegenover gestelde Haha!

Of je gaat als indiaantje en dan zonder zadel springen! (herinner me net dat een meisje die destijds bij mij in de les zat dat een keer heeft gedaan, was leuk om te zien! Ja

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:58

Passival schreef:
Ja, dat is een leuke maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Bij een wedstrijd van IJslanders kon je je ook opgeven voor verkleed paarrijden (soort carousel) 2 Bij ons uit de club gingen als goed en kwaad. Hier een foto dan heb je er een idee bij Knipoog

Afbeelding

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:09

Duiveltje, leuk idee! mijn paard is ongeveer dezelfde kleur als dat donkere paard op de foto, dan iets lichter. Misschien dat ik nog iets anders tegenkom of ik ga zo verkleed *LOL*

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 16:54

Weer even terug op de meeting Tong uitsteken het is nu bijna zomervakantie. Haha!
heeft iedereen al een beetje een iedee wanneer hij kan?