tss de zuna ruiters ben je in 10 minuten op de holterberg hoor.... mijn paard staat bij Olthuis de weg er achter dus en dat is nog geen 5 minuten van de holterberg af... ik wil wel mee, mits er rekening wordt gehouden met elkaar...die van mij is erg onervaren, en heb van de week al op de kop in het prikkeldraad gehangen... ik krik de leeftijd nog meer op want ik ben dan 23 !!! en ja ik heb ook mijn ruiterbewijs alweer een jaartje of 10..en ken het bos aardig goed...
en over dat galoperen. zo bedoelde ik het niet. maar als we een hand galopje gaan doen is het dan niet slimmer om achter elkaar te blijven of om 2 rijen te maken zeg maar. het was niet als gezeik bedoeld
Ik heb de site tog gegeven? www.hetlamoen.nl volgens mij is het aan de enterweg1 ofzo. Maar het bos is daar super khep daar 4 jaar ofzo gereden echt ook heel leuk. Ken het bos goed en meerdere mensen ook dus we kunnen niet verdwalen. Zoek het adres maar op op de site maar wacht nog wel even met bespreken.....
hey. ok dank je. ik denk dat ze markelo wel te rijden vinden. ik wacht nog ff tot jullie de datum en plaats weten dan ga ik het vervoer regelen. en melletjuhh dat zou jammer zijn dat je niet mee zou kunnen? waarom niet eigenlijk?
Het lamoen bos(Friezenberg) ken ik ook op mijn duimpje, lamoen komt beter uit voor ons. Dan heoven we geen vervoer te regelen, dan kunnen we er stappend heen. En zowieso 6 mensen kennen daar de weg al (rij er soms 2 keer per week..) En volgens mij zijn er vaker boktmeetings geweest bij het lamoen.. toen ik daar nog reed. En op het lamoen geven ze zowieso huurpaarden mee zonder begeleiding..
dat niet, maar ik heb daar ponykampen begeleid en janet kent mij. die andere tukkerritten die vanuit daar zijn geweest heb ik georganiseerd en ik kon vanaf het lamoen gewoon paarden meekrijgen
en wat noekiejj zegt, als we een rit van 2 uur maken en daarvan al 1 uur naar en terug het bos moeten stappen, dan is het misschien handiger om bij het lamoen te gaan. Als iedereen het daar natuurlijk mee eens is .. Ik heb 1 keer via zuna gereden, maar dat is wel een half uur hoor, voordat je in het bos bent
@ lissy, wat niet? Ik heb er ook gereden, en mijn zus reed er ook wel eens, Kreeg ook gewoon de paarden mee.. Zonder begeleiding..
Maar zouden we op 4 juni gaan dan moeten we deze zaterdag wel weten wie er mee gaat enzo en of er paarden gehuurd moeten worden.... word het 18 juni (dat horen jullie deze week nog) dan moeten we het volgende week zaterdag ongeveer wel weten om alles te regelen. Ik denk wel dat het mag hoor maar kweet het niet zeker. Je moet denk ik ruim van te voren er mee aankomen. .......
hey, ik ben nogsteeds van de paartij mits ik geen vervoer heb. ik heb de moeder vandaag gesproken en op zaterdag hebben ze het meestal erg druk met werken bij hun huis op het erf dus eigenlijk zou zondag beter uit komen. of dat iemand mij mee kan nemen met dais.
ze weet het pas een week tevoren of ze kan of niet dus kan nog niks zeggen of ik vervoer heb of niet. maar mocht er iemand in de buurt wonen en nog ene plekje vrij hebben in de trailer pm me dan ff
ik kan voor mezelf antwoorden hoor... ik ga niet mee omdat ik niet naar het lamoen kan komen met carmel en ik ben niet zo weg van de pony's daar (en ik vind het ook zonde van mn geld, omdat ik ook carmel heb) dus huur ik liever geen pony. k zou het wel jammer vinden hoor, als ik niet meekon, maargoed... denk maar eerst aan jezelf!
ik ga ook niet mee vanaf het lamoen..ik vertik het om daar een pony te huren... ik ken het bos op mijn duimoje..en ik kan wel een paardje uit de buurt meenemen maar die is nog hengst en niet al te braaf, dus weet niet of daar iets op tegen is?>???
als ze hem ten aller tijden onder controle kan houden vind ik het best. maar als je enige twijfels daarover hebt zou ik het niet doen. dan vind ik het iets te onverantwoordelijk. vooral omdat er wat drukke paarden bij zitten zoals die van mij.
maar ik wil ook liever vanaf de lamoen omdat ik geen zin heb om eerst half uur naar het bos te rijden en dan nog maar een uur over te hebben om in het bos te rijden.
alleen zit ik dus heel misschien met geen vervoer omdat op zaterdag de moeder van de eigenaresse altijd heel druk is. maar dat kan ze nu nog niet zeggen. dat weet ze pas een week van te voren. dus zijn er mensen met een plekje vrij in de trailer dan hoor ik het graag