Vrijgezelle Boktmannen Meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PingWing

Re: Vrijgezelle Boktmannen Meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:17

PB anders alle ideen door Clown Dan kan ik overal rekening mee houden. Ik was al een route door de tad aant zoeken, maar mocht dat niets zijn, dán is er altijd Hoog Katherijne nog. Zo bedoelde ik het Pling

@Arnoud: Ik dacht dat jij had laten doorschemeren dat je geen intresse had in de meeting die we hier proberen te organiseren. Ik zou je dan ook vriendelijk doch dringend willen verzoeken om je er niet mee te bemoeien. Toevallig weet ik dat een van de echte VBMers wel lol kunnen beleven aan winkelen. Heb jij dat niet, dan hebben wij daar geen enkel probleem mee. Wel hebben we er problemen mee als je hier onnuttige post komt verspreiden. Ik hoop dat ik hiermee mijn punt duidelijk heb gemaakt.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:59

het enige is wel..... (is een zeikerd, i know Haha!)
dat we er denk ik met de plannen wel rekening mee moeten houden dat een aantal van ons student zijn -> geen geld.
Shoppen enzo kan btw prima, want met zn allen winkeltjes kijken is ook erg gezellig Lachen
maar bijv niet echt film en uit eten enz enz enz allemaal bij elkaar.
En natuurlijk mag het wel n beetje geld kosten dus nouja.... jullie snappen denk ik mn punt wel Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 10:12

Ja, ik ben nog niet eens student, maar heb ook niet enorm veel uit te geven enzo.. En als ik ook naar Utrecht moet zonder iemand met OV, dat kost dat toch ook al wel redelijk wat dacht ik. Lachen

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:58

Zeg PingWing. Iedereen die aangemeld is op bokt mag op topics reageren. Als je niet tegen een cynische opmerking kan is dat jou probleem, maar dan hoe je nog niet zo gepikeerd op de kast te gaan zitten.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 17:06

Ja tuurlijk mag dat, maar wij proberen iets te regelen, en het is behoorlijk irritatnt als iemand die niet mee wil zich er mee bemoeit.

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 22:54

Whaahaa! Dus ik vertel je netjes dat ik niet zit te wachten op iemand die zich bemoeid met zaken die andere mensen regelen, en dan ben ik op de kast gejaagd? Volges mij is er hier inderdaad iemand op de kast gejaagd, maar die iemand ben ik zeker niet...

@ iedere lowbudget VBMmeetingdeelnemer: Ik ben net zo student als jullie Knipoog En ik heb net zo wienig te besteden. Maar vorige keer in Utrecht heb ik t echt wel na mijn zin gehad met "windowshopping" en goedkope winkeltjes spotten! En als je met leuke mensen*daar gaan we nog van uit* samen bent, dan is zoown dag om voor je t weet. Daarnaast ben ik ook helemaal niet van plan om te gaan uit eten of iets dergelijks! Mss als we jhonger krijgen patatje scoren ofso Clown Zal dr wel vanaf kunnen tog????

Nouwja, zoals ik al zei: leuke ideen kunnen gepb worden. Dan probeer ik er zoveel mogelijk rekening mee te houden! Ik doe ook alleen mijn best om er een zo leuk mogelijke dag van te maken voor iedreen!!! *kijkt hopeloos*

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 00:25

@pingwing: ben ik met je eens hoor! window shoppen en maffe acties gaan ook helemaal prima zonder geld en is vaak erg gezellig, dus denk dat het wel goed gaat komen. En bij lekker weer kunnen we altijd een terrasje pakken voor 1 drankje ofzo...
en patat, Macje, whatever....
dus eigenlijk heb ik ook niet veel meer id'en dan gewoon rondhangen en zien hoe dingen gaan lopen, maar dat zal ook wel goed gaan komen denk ik...
jammer alleen dat FC Utrecht dit jaar niet de Amstelcup heeft, dan zou het zowiezo goed feesten zijn Haha!

Sebastiaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 17:58

Ik ben dr ook bij Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 09:40

En PingWing, zijn er al vorderingen ? Vork

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:53

*doet haar best*

Joa, kben nog bezig te informeren naar leukedoedingen in Utrecht (paar studerende vrienden red.) Gaat wel goed komen. En gezien we toch nog geen datum geprikt hebben.... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 20:45

hm mijn soort-van-vriendje-of-iig-datepersoon woont in utrecht... *ziet mogelijkheden

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:29

Fleurie...allemaal slapen daar dan Haha! Je mag Ambers bed toch al lenen Knipoog

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:29

oowkeejs, voor alle mensen die mee willen vbm meeten in utrecht: Ga na de topis waar de poll staat, voeg je naam toe aan het lijstje, en breng een stem uit op een van de data's.

Degene die dit doen zullen vanzelf kunnen lezen waar hoelaat en wanneer deze meeting plaats zal vinden.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 21:41

Hooo maar Sebas moet mee en die kan dan niet Haha! Dus als iedereen 16 juni kan zou dat heel fijn zijn Vork

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:58

oowjah.... ook goed, als iedreen mee wil zich dan even aansluit bij de topic met de onnuttige poll Clown
Dan kunnen we dit topic vervolgens als dood verklaren Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:59

waar is dat poll-topic dan?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 16:26

HIER!

Mja, die poll klopt dus al niet meer Lachen