Boktmeeting rit naar Den Bockenreyder in Esbeek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Re: Boktmeeting rit naar Den Bockenreyder in Esbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 08:48

hej tanja
dat is flink balen zeg, ik hoop ook voor jou dat je een ander verzorgpaardje vindt.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:52

Maarja ik hooop echt nog binnen 2 weken een ander verzorgpaardje te kunnen vinden dat ik toch mee kan ander heb k heel veel pech helaas. Ik hoop dat ik er een op de manege kan vinden want dat is maar 20/30 min fietsen + zeker 1 uur dichter bij jullie stal als waar ik anders met famke vandaag moest komen.[/quote]

Hoi Tanja,

Ik ben op zoek naar een verzorgster voor Rebel als tie naar tilburg toe komt, misschien als je intresse heb moet je maar ff pb'en.

Groetjes marjon

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:04

rebel stond hier toch al marion? of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:10

fabske schreef:
rebel stond hier toch al marion? of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?

Helaas pindakaas ik zou rebel dus morgen gaan ophalen maar in alkmaar is er super veel sneeuw gevallen dus helaas kon nie niet komen te gevaarlijk met de trailer...dus word een weekje uitgesteld..

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 00:42

marjonrebel schreef:

Hoi Tanja,

Ik ben op zoek naar een verzorgster voor Rebel als tie naar tilburg toe komt, misschien als je intresse heb moet je maar ff pb'en.

Groetjes marjon

oo dat zou wel fijn zijn *LOL*

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:07

renske, kan jij nou mee? Ik had gehoord dat jou rug ook nog niet helemaal beter is? |k moet nog steeds wat met de eigenaar regelen over de paarden want ze zijn zo ver dr8tig dat ze geen 2x kunnen lopen.
ik hoor het wel

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:11

Even nog een vraagje. Hoelang zijn we in totaal weg. Want ik heb dus nog geen paardje. En ik denk dat ik dan een paardje van de manege huur. Maar dan moet ik wel weten hoelang we wegblijven want dan kan ik dat vragen namelijk. En of ik wel een paardje kan huren op een zaterdag( want dan zijn er allemaal lessen ).

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:13

Hey Tanja, ik weeet niet van welke manege jij een pony wilde huren maar ik denk niet dat ze dat op onze manege doen. Dat hebben ze nog nooit gedaan en voor een dagtocht betaal je al keiveel geld dus goedkoop (ALS ze het zouden doen) zal het ook zeker niet zijn!
(of je moet Odisse voor 1500 euro kopen Tong uitsteken)

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:13

_Tanja_ schreef:
Even nog een vraagje. Hoelang zijn we in totaal weg. Want ik heb dus nog geen paardje. En ik denk dat ik dan een paardje van de manege huur. Maar dan moet ik wel weten hoelang we wegblijven want dan kan ik dat vragen namelijk. En of ik wel een paardje kan huren op een zaterdag( want dan zijn er allemaal lessen ).

Hoi tanja
Ik weet niet waar je ergens in tilburg woont maar anders weet ik misschien wel waar je die dag voor maar weinig geld een paardje kan huren op de koningshoeve daar heb ik nml ook wel eens een paardje gehuurd..

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:18

marjonrebel schreef:
_Tanja_ schreef:

Hoi tanja
Ik weet niet waar je ergens in tilburg woont maar anders weet ik misschien wel waar je die dag voor maar weinig geld een paardje kan huren op de koningshoeve daar heb ik nml ook wel eens een paardje gehuurd..

Ik woon richting centrum. Bij de grote albertheijn daar als je die kent.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:52

miekevGool schreef:
renske, kan jij nou mee? Ik had gehoord dat jou rug ook nog niet helemaal beter is? |k moet nog steeds wat met de eigenaar regelen over de paarden want ze zijn zo ver dr8tig dat ze geen 2x kunnen lopen.
ik hoor het wel

denk idd niet dat esther en ik mee kunnen Verdrietig
door mn rug heeft Q al wekenlang weinig gelopen en nu met de vorst is de buitenbak 2 weken bevroren geweest, omdat de binnenbak waar we 2x per week lessen bezet was ivm een tentoonstelling hebben we dus helemaal niet kunnen rijden
Dee is 20 en staat 3 weken helemaal stil, daarvoor werd ze 2 tot 3x per week egreden, die heeft dus echt geen conditie

Q heeft wel een redelijke conditie, beter dan Dee Knipoog maar ik denk dat 1,5 uur heen en 1,5 uur terugrijden wel heel veel is ineens, en t is al de 7e vandaag, in 12 dagen tijd krijg ik ze echt niet op goede conditie en wil geen risico's nemen ivm overbelasting etc! Q is eindelijk opgeknapt en goed dat wil ik graag zo houden, en dee is van mn moeder dus ja als die de rit niet aankan krijg ik dee nooit meer mee denk ik Knipoog

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:13

Renske20 schreef:

Q heeft wel een redelijke conditie, beter dan Dee Knipoog maar ik denk dat 1,5 uur heen en 1,5 uur terugrijden wel heel veel is ineens, en t is al de 7e vandaag, in 12 dagen tijd krijg ik ze echt niet op goede conditie en wil geen risico's nemen ivm overbelasting etc! Q is eindelijk opgeknapt en goed dat wil ik graag zo houden, en dee is van mn moeder dus ja als die de rit niet aankan krijg ik dee nooit meer mee denk ik Knipoog

Je moet idd ook niet te snel en te veel willen doen! Vooral niet als het nu eindelijk weer goed gaat.
Het zou eventueel kunnen als je HEEELLL rustig doet maar dan is het nog te veel van het goede denk ik.

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:19

wanneer gaan jullie?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:30

De rit staat gepland op zaterdag 19 maart. Volgens mij was het de bedoeling om rond 12 uur bij de bockenreyder af te spreken.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:47

Fleury schreef:
De rit staat gepland op zaterdag 19 maart. Volgens mij was het de bedoeling om rond 12 uur bij de bockenreyder af te spreken.

Ik hoop alleen dat het weer wel beter word want zo is het ook niks

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 19:09

half 1 was de tijd

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:21

hej dames het lijkt me erg leuk maar anne moet helaas ook annuleren ze is nu pas voor het eerst verder weggeweest met haar paardje omdat dat eerder nog niet gelukt is. dus zij krijgt haar paardje niet op tijd op conditie helaas. ook mij lukt dat niet.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:02

Ik woon richting centrum. Bij de grote albertheijn daar als je die kent.[/quote]

Ja dat ken ik wel, dan is het niet zover rijden dus als je geen ander paardje kan vinden is dat misschien wel voor je kan je toch nog mee.Laat maar even weten tegen die tijd kan ik je het nummer wle geven van die man die ze verhuurd..
Groetjes marjon

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:02

ik kan maby ook niet mee, ik kan misschien ook niet komen. Alle 2 de paarden staan al een tijd stil en ik ben ook nog niet de oude. Ik laat het wel weten

Groetjes Mieke

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:12

-apaloosafan
-fleury
-ginger18
-rowie_lover
-ulleke
-tanja
-miekevgool
-eros misschien
-vivaldie2
-missSunshine
-alix
-marjonrebel

ook al kan ik niet mee ik heb dan toch nog het lijstje zoals het er dan uit zou moeten zien als ik iemand vergeten ben dan gil maar ik heb mezelf shiloh en anne weggelaten.

ik wil iedereen heel erg veel plezier wensen en misschien dat ik op een volgende rit wel mee kan.

groetjes fabske

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:18

Jammer dat zoveel mensen afzeggen. Zou gezellig zijn geweest.

Als ik een paardje geregeld krijg, is het dan goed als ik eventueel iemand meeneem ( voor de mensen die ik ken: dan neem ik suus mee Heel misschien nina ook)

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 00:24

jammer dat er zo veel mensen op het laatst zich af melden, maarja nix aan te doen!
En tanja neem maar gerust meer mensen mee en als je geen paardje hebt miss kun je dan op de fiets mee, dan ruilen we wel af en toe om, kun je ook rije op mijn lekkertje!
En wedde dat je de volgende dag spierpijn hebt Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 01:24

ja vind t superjammer dat ik niet meekan, maarja we kunnen over een maandje ofzo wel nog een rit plannen, dan kan mieke ook wel mee of niet mieke?
begin april krijgt wieb haar veulen toch?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:29

Rowie_lover schreef:
!
En wedde dat je de volgende dag spierpijn hebt Knipoog

Hoezo spierpijn hebben? Zal toch wel meevallen dan denk ik ( hoop ik Tong uitsteken )

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 14:49

Naja aangezien ronald als een kameel zit en je een km uit het zadel gooit Knipoog
Vraag maar aan ginger18 en fleury Haha!