Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fabske schreef:rebel stond hier toch al marion? of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?
marjonrebel schreef:
Hoi Tanja,
Ik ben op zoek naar een verzorgster voor Rebel als tie naar tilburg toe komt, misschien als je intresse heb moet je maar ff pb'en.
Groetjes marjon
_Tanja_ schreef:Even nog een vraagje. Hoelang zijn we in totaal weg. Want ik heb dus nog geen paardje. En ik denk dat ik dan een paardje van de manege huur. Maar dan moet ik wel weten hoelang we wegblijven want dan kan ik dat vragen namelijk. En of ik wel een paardje kan huren op een zaterdag( want dan zijn er allemaal lessen ).
marjonrebel schreef:_Tanja_ schreef:Even nog een vraagje. Hoelang zijn we in totaal weg. Want ik heb dus nog geen paardje. En ik denk dat ik dan een paardje van de manege huur. Maar dan moet ik wel weten hoelang we wegblijven want dan kan ik dat vragen namelijk. En of ik wel een paardje kan huren op een zaterdag( want dan zijn er allemaal lessen ).
Hoi tanja
Ik weet niet waar je ergens in tilburg woont maar anders weet ik misschien wel waar je die dag voor maar weinig geld een paardje kan huren op de koningshoeve daar heb ik nml ook wel eens een paardje gehuurd..
miekevGool schreef:renske, kan jij nou mee? Ik had gehoord dat jou rug ook nog niet helemaal beter is? |k moet nog steeds wat met de eigenaar regelen over de paarden want ze zijn zo ver dr8tig dat ze geen 2x kunnen lopen.
ik hoor het wel
Renske20 schreef:
Q heeft wel een redelijke conditie, beter dan Deemaar ik denk dat 1,5 uur heen en 1,5 uur terugrijden wel heel veel is ineens, en t is al de 7e vandaag, in 12 dagen tijd krijg ik ze echt niet op goede conditie en wil geen risico's nemen ivm overbelasting etc! Q is eindelijk opgeknapt en goed dat wil ik graag zo houden, en dee is van mn moeder dus ja als die de rit niet aankan krijg ik dee nooit meer mee denk ik
Fleury schreef:De rit staat gepland op zaterdag 19 maart. Volgens mij was het de bedoeling om rond 12 uur bij de bockenreyder af te spreken.
Rowie_lover schreef:!
En wedde dat je de volgende dag spierpijn hebt