Citaat:xxjolliexx gaat jammer genoeg niet meer mee, meid volgende keer doen we het eens in de zomer en dan ga je hoe dan ook mee oke??
Ja.. dan ga ik echt mee hoor!! haha..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:xxjolliexx gaat jammer genoeg niet meer mee, meid volgende keer doen we het eens in de zomer en dan ga je hoe dan ook mee oke??
fenja schreef:hey cool een meeting op mijn oude manage
HIHI wanneer is deze meeting heb er namelijk ook al jaren geleden en sanex ken ik dus ook door de manage. Zou het erg leuk vinde nom er weesr es te rijden
O ja als er niet genoeg westernpaardjes zijn ga ik met alle plezier op een ijscdo mee ( genaamd fenja ) als het mag van bert spaans maar dat zal wel lukken denk ik.
Hoor het nog wel ebn ben benieuwd wat de data is
fenja schreef:fenja schreef:hey cool een meeting op mijn oude manage
HIHI wanneer is deze meeting heb er namelijk ook al jaren geleden en sanex ken ik dus ook door de manage. Zou het erg leuk vinde nom er weesr es te rijden
O ja als er niet genoeg westernpaardjes zijn ga ik met alle plezier op een ijscdo mee ( genaamd fenja ) als het mag van bert spaans maar dat zal wel lukken denk ik.
Hoor het nog wel ebn ben benieuwd wat de data is
ik neem dus aan dat alles al besloten is ?
xXGRIETJEXx schreef:Jammer Sting, maar ja zoiets kan gebeuren!
Grietje 2 personen
Arnoud 1 persoon
Evelien 2 personen
Bloemkooltje 1 persoon
Ilse 1 persoon
SANEX 1 persoon
Marloes *mloesj* 2 personen
Tittel! 1 persoon
We zijn nu met 11 personen!
Als jullie mij OF sanex zo snel mogelijk een PB willen sturen of je mee gaat en of je vervoer hebt (wel zo overzichtelijk), dan kunnen we alles regelen!
xXGRIETJEXx schreef:Sorry Brammetje gaat idd nog mee, ze zat eerst even met het vervoer maar het is dus zeker dat Brammetje met jou meerijd!
Nieuwe lijst!
Grietje 2 personen
Arnoud 1 persoon
Evelien 1 persoon
Bloemkooltje 1 persoon
SANEX 1 persoon
Marloes *mloesj* 2 personen
Tittel! 1 persoon
Brammetje 1 persoon
Fenja 1 persoon
Fenja wil je mij VOOR vrijdag even een PB sturen dat je echt werkelijk mee gaat???
Ik moet nog een PB hebben van
Marloes
Fenja
Willen jullie dit VOOR vrijdag doen??
Sanex beld vrijdag dus als jullie voor die tijd niet hebben gereageerd hebben we een klein probleempje!
xXGRIETJEXx schreef:Hahaha tsjong, dit is veel te lastig hoor als de gewone namen erin staan hahaha.
xxjolliexx heeft zich afgemeld en ik meende dat dat Ilse was, sorry sorry sorry, dan is waarschijnlijk xxjolliexx Evelien of word ik nu helemaal gek :S
xXGRIETJEXx schreef:[
blondy_love schreef:xXGRIETJEXx schreef:Hahaha tsjong, dit is veel te lastig hoor als de gewone namen erin staan hahaha.
xxjolliexx heeft zich afgemeld en ik meende dat dat Ilse was, sorry sorry sorry, dan is waarschijnlijk xxjolliexx Evelien of word ik nu helemaal gek :S
ik heb de bokt namen er maar even bij gezet![]()
Grietje 2 personen
Arnoud 1 persoon
Evelien (maxie(toch))1 persoon
Bloemkooltje 1 persoon
SANEX 1 persoon
Marloes (mloesj) 2 personen
Tittel! 1 persoon
Brammetje 1 persoon
Fenja 1 persoon
Ilse (blondy_love)1 persoon
hoe xxjolliexx heet weet ik niet maar evelien is maxie volgens mij
maar volgens mij moet het zo kloppen
Citaat:hoe xxjolliexx heet weet ik niet
xXGRIETJEXx schreef:Hahaha sorry Jolien, maar het is wat ingewikkeld met alleen de voornaam en niet de Boktnaam ik weet namelijk niet wie welke naam heeft.
fenja schreef:hoelang gaan we dan naar buiten ??? en ik zal ook effe kijken of ik het voor mekaar kan krijgen of ik op mijn oude lieveling mee mag gaan(Fenja genaamd ) Westernpaardjes daar heb ik allemaal al een keertje gehad