Bedankt voor alle tips merens Is er in de buurt wel een restaurantje ofzo? (voor mn ouders)
Ik denk datik ze dan het best naar het pannekoekenhuis kan 'sturen'.
Dat is midden in het bos, en op zondag open. Je kan er wat drinken maar dus ook eten. Hebben jullie geen leuke hond? dan kunnen ze lekker wandelen! maarja dat kan natuurlijk ook zonder hond!
Ik ben al helemaal de dagen aan het aftellen! Heb er zo'n zin in. Ben wel heel erg benieuwd of jullie irl net zo lief zijn als in het topic Nu maar hopen dat het weer een beetje gaat meewerken, want het is niet veel soeps wat ze voorspellen!
Karin, Ret is natuurlijk veel verder getraind en sterker dan Fiesta, maar ik hoop idd ook dat het tempo en ritme okay zijn voor Fiesta. Een paar maanden geleden heb ik een rit met manege paarden gemaakt en daar werd ze gruwelijk heet van. Ze was wel braaf, maar het tempo was voor haar gewoon moeilijk. Maar ik denk dan maar, het zijn allemaal endurancers, dus zal wel goed komen... toch?
Ohja over het tempo en de afstand wil ik dit nog even kwijt:
Zoals jullie weten heb ik zelf nog maar 1 enurance gereden.
Ik heb jullie uitgenodigd om te komen rijden, maar wil graag dat we samen beslissen hoe snel en ver we gaan. Ik wil dat namelijk niet alleen beslissen. Ik hoop (en denk) dat ik op jullie kan rekenen
Eventueel kunnen degene met de paarden die er nog zin in hebben meegaan een lekker stuk draven op een van de lange zandpaden buiten het natuurlijkgebied... We knopen er wel een mouw aan.
Ja dat klopt! En we moeten ook een stuk over die zandpaden heen en terug naar de parkeerplaats.
Degene die nog zin hebben kunnen dan nog mee het zandgat in. Degene die het zat zijn kunnen dan lekker bij de trailer hun paard verzorgen of zelfs al naar huis.
Er schijnen nog mensen te zijn die op visite willen komen, die maar niet begrijpen dat de paarden zo'n beetje het belangrijkste in mijn leven zijn. En dat alle paardenvriendjes en vriendinnetjes dat dus ook zijn!! Kan ik een beetje inschatten hoe laat ik ongeveer thuis zou KUNNEN zijn. (als Symphony de trailer nog in wil en me niet weer twee en een half uur laat worstelen)
uhmm, mogen wij heel misschien ook nog als het meezit komen.
Nog even afstemmen met de baas, maar we kennen het terrein zoals onze broekzak. Wellicht dat we iets later komen en dan rechtstreeks naar de parking van het WZ komen. De hond heeft 's ochtends tot 11:30 namelijk ook training.
En het zandgat is voor het hart van Nuus waarschijnlijk niet goed. Die kent daar maar 1 gang , en dat is alle remmen los en omhoog.