Zelf heb ik er hoogstwaarschijnlijk niet eens eentje nodig, als ik met Wilma mee kan rijden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roskur schreef:(tsja, weet niet hoe ik m moet quoten dus hier is ie nogmaals 'los':o)
Zondag 6 Februari IJslanderrit bij stal Foxan in Kuinre
[wie gaat dit regelen, als de deelnemers zeker weten dat ze meegaan iig]
Horssie = fijn paardje met regelbaar temparement
Raya (misschien) =
Wind =
Flyhgur (eigen paard) =
Sandorra = Caren, mag wel pittig zijn. wel een beetje een rem. Het moet niet een gevecht worden, wil namelijk wel lekker kunnen rijden![]()
MarjoEisla =
Riviles (eigen paard ) = Rilana en Tvistur (7 jarige ruin)
Helen88 = Helen, hetzelfde als Alet en Fenja, iets pittigs.
Nienke = Nienke, geen voorkeur, als er maar een beetje een rem op zit
Sassefras (eigen paard) =Saskia, welk paard ga ik nog ff bekijken
Alet =Alet, ben een erg temperamentvol paard gewend, dus het maakt mij niet zoveel uit. Als het maar geen slaapkop is
Roskur (NIET met eigen knollebeest.) = Iris, zelfde als Shadow, het liefst een lekker rustig ding, maar als het niet anders kan neem ik ook met minder genoegen hoor.
(die van mij is ook al een rustig ding thuis, dusse Shadow heeft wat mij betreft voorrang als er maar 1 kinderponyding is, ik kan thuis nog op die van mij rondhobbelen
)
Virkinu = zolang het maar geen idiootpaard is, iets met rem is wel fijn
Fenja =,Yvette Zelfde als ALet hou wel van wat pittigs.
Iskander =
IJsje =
Shadow0 = dol op kinderpony's (en evt slaapkoppen) maar iets met rem is ook al goed
Feti = ......... met eigen paard
Woe ik heb de langste beschrijving! *grote verrassing*
Nienke schreef:Als ilse jullie kan halen, valt het dan te regelen dat er nog 2 (of 3) mensen tegelijkertijd aankomen in wolvega?
sandorra schreef:[/quote][quote="Roskur]Zondag 6 Februari IJslanderrit bij stal Foxan in Kuinre
Horssie = fijn paardje met regelbaar temparement
Raya = eigen paard -> snelle groep
Wind =
Flyhgur = eigen paard
Sandorra = Caren, mag wel pittig zijn. wel een beetje een rem. Het moet niet een gevecht worden, wil namelijk wel lekker kunnen rijden![]()
MarjoEisla = Dúx of iets anders groep 2
Riviles = eigen paard
Helen88 = Helen, hetzelfde als Alet en Fenja, iets pittigs.
Nienke = Nienke, geen voorkeur, als er maar een beetje een rem op zit
Sassefras (eigen paard) =Saskia, welk paard ga ik nog ff bekijken ook groep 2?Alet =Alet, ben een erg temperamentvol paard gewend, dus het maakt mij niet zoveel uit. Als het maar geen slaapkop is , ook groep 2?
Roskur (NIET met eigen knollebeest.) = Iris, zelfde als Shadow, het liefst een lekker rustig ding, maar als het niet anders kan neem ik ook met minder genoegen hoor.
(die van mij is ook al een rustig ding thuis, dusse Shadow heeft wat mij betreft voorrang als er maar 1 kinderponyding is, ik kan thuis nog op die van mij rondhobbelen
) groep 1?
Virkinu = zolang het maar geen idiootpaard is, iets met rem is wel fijn
Fenja =,Yvette Zelfde als ALet hou wel van wat pittigs.
Iskander =
IJsje =
Shadow0 = dol op kinderpony's (en evt slaapkoppen) maar iets met rem is ook al goed
Feti = ......... met eigen paard
MarjoEisla schreef:groep 1
Shadow
Ijsje
Iskander
Roskur
Nienke
Horssie
Virkinu
Wind
groep 2
yvette = (ik heet fenja op bokt) sandorra dus niet.
caren = (ik heet sandorra op bokt) fenja dus niet
alet
sas = sassefras
anne = raya
marjolein = marjoeisla
rilana = riviles
flyhgur.
nogmaals hebben we ook de pauze om gezellig te kleppen