dan kan ik alleen op donderdag

maar we zitten wel met het vuurwerk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smookey schreef:Volgende week donderdag en vrijdag kan ik waarschijnlijk wel, mar er moeten nog meer mensen werken, en ben bang dat niet iedereen de zelfde dag vrij is!!
tobilover schreef:Whaha
Maar uhmzz kan het na kerst?
En voor oud en nieuw
ShannaY schreef:Verstandig![]()
![]()
![]()
Het valt me op dat haast niet doorgegaan word over het feit dat er vuurwerk word afgestoken. Hoe meer je in de buurt komt van het nieuwe jaar, hoe meer vuurwerk, nu is het dit jaar wat minder, maar ik ga dus absoluut geen risico nemen, een aantal jaar terug is er ook vanuit de bosje een rotje naar mij en mijn paard gegooid. En daar heeft hij heel lang last van gehad...
Heel onverantwoordelijk als je voor oud & nieuw met je paard gaat buitenrijden... vooral in een grote groep, schrikt er eentje, dan kan je er donder op zeggen dat de rest ook gaat en er ongelukken gebeuren.
En dit is voornamelijk gericht naar de mensen die er zo makkelijk over praten, liefst tussen kerst en ou & nieuw in ?! Kom op zeg.. we praten hier over een levend wezen, een dier nog wel.
Smookey schreef:Nou ik heb nog nooit 1 jaar me daar druk om gemaakt en hoe drukker je er om zal maken hoe meer je paard er op zal reageren, het is een kwestie ven vertrouwen tussen paard en mens. Waarom kunnen politiepaarden dan wel tussen vuurwerk lopen en schoten. Het is een levend wezen, maar dat ben ik ook en mijn katten en hond ook en wij zijn allemaal niet bang voor vuurwerk omdat ik als baas er geen probleem van maak. Het is niks ergs het is mooi en als je in die overtuiging ben zal je dat ook over brengen op je paard. Hij is niet van porselein paarden kennen echt wel wat hebben hoor!!!