Bokt meeting Zwijndrecht/Ambacht/Ridderker???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:39

dan kunnen we doordeweeks Haha!
dan kan ik alleen op donderdag Knipoog

maar we zitten wel met het vuurwerk

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:30

k kan niet doordeweeks
want ik kan niet omdat school

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:09

daanboy schreef:
k kan niet doordeweeks
want ik kan niet omdat school

Dan hebben we vakantie Schijnheilig

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:29

Er zijn ook mensen die gewoon werken hoor!! Dus doordeweeks lukt niet denk ik.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:09

ghehheghge ik werk ook 4 dagen in de week soms 5.. BEn alleen op donderdag vrij Knipoog

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:50

Volgende week donderdag en vrijdag kan ik waarschijnlijk wel, mar er moeten nog meer mensen werken, en ben bang dat niet iedereen de zelfde dag vrij is!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:05

Smookey schreef:
Volgende week donderdag en vrijdag kan ik waarschijnlijk wel, mar er moeten nog meer mensen werken, en ben bang dat niet iedereen de zelfde dag vrij is!!

Voor daanboy bedoelde ik alleen, dat zij dan vrij van school is Knipoog
Het weekend is denk ik wel beter, voor degene die werken?
Is op Zondag geen optie?Is het op straat ook wat rustiger?!

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:11

Ja ik snapte het, mar ik deboelde voor doordeweeks. Denk dat zondag ook wel en optie is, maar welke zondag bedoel je dan. Zullen we even de datums erbij zetten, dan blijft het overzichtelijker??

De donderdag en vrijdag dat ik vrij ben zijn 23 en 24 december

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:58

ikke kan wel op zich maar waar en waarneer? heel mischien kan ik maar met paard Schijnheilig

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:24

22 en 23 smookey.. 24 is kerst tog (en)

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:17

ik ken in de kerstvakantie
STEPH IK HEB ZIN IN ZATERDAG

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 21:43

mmm ik stem nog steeds voor het nieuwe jaar... Dan ist wat rustiger met vuurwerk enzo. (niet dat ik mij daar iets van aan trek) en dan hoop ik dat de rit is int weekend dak vrij ben.. EN op een zondag Haha! Dat zijn zo'n beetje mijn wensen

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 23:45

Kimmie_girl schreef:
22 en 23 smookey.. 24 is kerst tog (en)

25 en 26 is het kerst, maak jij het nog ingewikkelder Haha! Knipoog

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 09:52

Whaha Haha!
Maar uhmzz kan het na kerst?
En voor oud en nieuw Vork

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:22

Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit, kheb denk ik elke dag wel tijd Schijnheilig

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:24

ja ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:59

tobilover schreef:
Whaha Haha!
Maar uhmzz kan het na kerst?
En voor oud en nieuw Vork

Verstandig Lips are sealed Frusty
Het valt me op dat haast niet doorgegaan word over het feit dat er vuurwerk word afgestoken. Hoe meer je in de buurt komt van het nieuwe jaar, hoe meer vuurwerk, nu is het dit jaar wat minder, maar ik ga dus absoluut geen risico nemen, een aantal jaar terug is er ook vanuit de bosje een rotje naar mij en mijn paard gegooid. En daar heeft hij heel lang last van gehad...

Heel onverantwoordelijk als je voor oud & nieuw met je paard gaat buitenrijden... vooral in een grote groep, schrikt er eentje, dan kan je er donder op zeggen dat de rest ook gaat en er ongelukken gebeuren.

En dit is voornamelijk gericht naar de mensen die er zo makkelijk over praten, liefst tussen kerst en ou & nieuw in ?! Kom op zeg.. we praten hier over een levend wezen, een dier nog wel.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 01:54

mm je kan het ook van een andere kant bekijken: als jemet een grote groep gaat zullen een hoop paarden niet snel schrikken maar zich juist stoer gedragen.. Daar komt bij dat ik heeeeel lang niet de beschikking had over een rijdbak en dus wel buiten moest rijden (of ik moest hem 2 weken op stal laten, wat ook niet verantwoord is..) ik ben het zelf wel met je eens hoor.. Wil zelf ook het liefst na oud en nieuw.. (maar das meer omdat ik dan meer tijd heb dan dat ik het gevaarlijk vind voor Maris of mij!!)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 10:26

ShannaY schreef:
Verstandig Lips are sealed Frusty
Het valt me op dat haast niet doorgegaan word over het feit dat er vuurwerk word afgestoken. Hoe meer je in de buurt komt van het nieuwe jaar, hoe meer vuurwerk, nu is het dit jaar wat minder, maar ik ga dus absoluut geen risico nemen, een aantal jaar terug is er ook vanuit de bosje een rotje naar mij en mijn paard gegooid. En daar heeft hij heel lang last van gehad...

Heel onverantwoordelijk als je voor oud & nieuw met je paard gaat buitenrijden... vooral in een grote groep, schrikt er eentje, dan kan je er donder op zeggen dat de rest ook gaat en er ongelukken gebeuren.

En dit is voornamelijk gericht naar de mensen die er zo makkelijk over praten, liefst tussen kerst en ou & nieuw in ?! Kom op zeg.. we praten hier over een levend wezen, een dier nog wel.

ik vind wel dat shannay gelijk heeft , ik heb er ook al een paar keer op gewezen dat het nu drukker gaat worden met vuurwerk ... Scheve mond

ik weet ook niet of ik als nog mee kan aangezien dat page waarschijnlijk terug gaat Verdrietig

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 11:08

Nou ik heb nog nooit 1 jaar me daar druk om gemaakt en hoe drukker je er om zal maken hoe meer je paard er op zal reageren, het is een kwestie ven vertrouwen tussen paard en mens. Waarom kunnen politiepaarden dan wel tussen vuurwerk lopen en schoten. Het is een levend wezen, maar dat ben ik ook en mijn katten en hond ook en wij zijn allemaal niet bang voor vuurwerk omdat ik als baas er geen probleem van maak. Het is niks ergs het is mooi en als je in die overtuiging ben zal je dat ook over brengen op je paard. Hij is niet van porselein paarden kennen echt wel wat hebben hoor!!!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 17:56

Pcies Smookey ben het helemaal met je eens.. TOen ik dit topic starte was er nog niet eens sprake van vuurwerk.. Sterker nog de Sint moest nog komen.. Dat jullie er allemaal zo lang over doen om een datum te prikke hahahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:47

Smookey schreef:
Nou ik heb nog nooit 1 jaar me daar druk om gemaakt en hoe drukker je er om zal maken hoe meer je paard er op zal reageren, het is een kwestie ven vertrouwen tussen paard en mens. Waarom kunnen politiepaarden dan wel tussen vuurwerk lopen en schoten. Het is een levend wezen, maar dat ben ik ook en mijn katten en hond ook en wij zijn allemaal niet bang voor vuurwerk omdat ik als baas er geen probleem van maak. Het is niks ergs het is mooi en als je in die overtuiging ben zal je dat ook over brengen op je paard. Hij is niet van porselein paarden kennen echt wel wat hebben hoor!!!

Kun je echt niet verder nadenken dat wat je nu hebt opgeschreven ?
Misschien kan ik je een eindje op weghelpen...
Politie paarden zijn daarop getraind, als zij door rook lopen zijn ze ook niet bang (de jouwe natuurlijk ook niet). En ik weet echt wel hoe en wat paarden op vuurwerk reageren, ik heb midden in stadje Rotterdam gestaan, met razende vrachtwagens, en rotjes om mijn hoofd, trams die als een debiel ringelen, dus praat me daar niet van. Volgens mij zie jij niet in dat niet iedereen even "dier" vriendelijk is.. Er zijn van die jochies (misschien leef jij in een rozenkleur en manenschijn buurtje) die het leuk vinden om rotjes op mensen/dieren te gooien (ooit weleens gehoord van rotjes in kikker, of katten ?!). Als dit soort jochies dus een (als ik het zo lees) grote groep paarden zien rijden, weten zelfs HUN dat als er een rotje naar toe word gegooid, en maar eentje hoeft te schrikken en te gaan rennen, dat je er donder op kan zeggen dat de rest ook gaat. Nu luisterd mijn paard erg goed wat betreft er vandoor gaan als er een paar gaan, maar ik heb anders meegemaakt op een ander paard, en dat koste mij bijna mijn leven. En wat een onzin dat paarden in een groep zich "stoerder" gaan gedragen, denk je echt werkelijk dat paarden zo denken ?! Ja ze willen voorop lopen, dat is het enigste wat ze aan stoer denken, ze gaan echt niet denken als er een harde knal in de buurt is : "Ow oliebol er lopen meer paarden bij, ik moet schrikken dan ben ik niet stoer" kom op zeg... En aan mij heb je de verkeerde om te zeggen dat je paard van porselein is, want ik heb alles met mijn paard gedaan wat heel gevaarlijk was.. maar tussen vuurwerk rijden leer heb ik wel afgeleerd, net zoals dat ik zelf tussen vuurwerk ga lopen.

Ik (en alle andere eigenaren, die een paard hebben) ben verantwoordelijk voor mijn paard, zonder mij komt hij niet buiten, en krijgt hij geen eten, ik ga dan ook niet met mijn paard het gevaar opzoeken.

En over de katten honden gesproken, ik heb 4 katten, allemaal van kleins af aan, en die zijn altijd al bang geweest. Misschien wist je ook niet dat het gehoor van dieren (zeker bij katten en honden) 7 keer zo sterk is dan ons gehoor ? Ga nu eens na hoe een rotje in hun oren zou klinken... Nee mijn katten zitten wel zwetend in het verste hoekje met oud & nieuw..

Maar goed, bij jou dus allemaal niet, want jij bent "chill"..

Jammer dat je mij dan niet kent, ik maak me echt niet snel druk..

Ps. misschien ook aan het feit gedacht dat er ook kinderen meerijden...?

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:53

Wat fijn dat mensen gelijk denken dat ze je kennen. Dit is mijn mening en ik ben wel verantwoordelijk voor mijn paard, maar als jij dan niet wil moet je niet meegaan. Ik heb ook een tijd op een stal gestaan waar ik alleen maar buiten kon rijden aangezien er geen bak was en heb nog nooit problemen gehad met vuurwerk. Ik weet heus wel wat er in de wereld zich afspeelt, maar als je gewoon een rustig gebied opzoekt zoals gorzen ofiets valt dat heus wel mee, maar nogmaals ga mee als je het zelf vertrouwd!!

En oordeel over jezelf en niet over andere in het gevolg kan ik erg slecht tegen, ik geef mijn mening en zo denk ik erover en daar kan jij niks aan veranderen, net zo goed dat jij een eigen mening hebt.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:04

hm..erg gezellig topic dit Scheve mond
Nou ik ga iig niet mee, ik vind het iets te ver vanaf zwijndrecht en te koud Haha! Ik ga volgende keer wel weer mee

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:13

Ja idd zeg...
Ik ga ook weer volgende keer mee. Hopelijk is je nieuwe paardje er dan Stef Haha!