Ow enne we moeten wel weer een btje op tijd trug want ik moet om 17.30 ringmeesteren bij wedstrijd in stadskanaal... maar da gaat wel lukken dacht ik zo...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arnoud schreef:Maximaal 2 uur rijden, maar ook minimaal 2 uur rijden dan he, anders is het de moeite niet waard om er helemaal heen te gaan voor degene die niet uit de buurt komen. We kunne desnoods een uurtje eerder gaan toch? als 17:30 anders niet haalbaar is?
Mietje schreef:wie nemen er trouwens allemaal een digi mee?
Talisa vast wel (m00nlight)
en ik ook denk ik
Arnoud schreef:Ik ben Arnoud, mijn paard heet 26 en ik ben utopia jaar![]()
![]()
Als ik er aan denk, neem ik mijn cam ook mee.
Kaya schreef:Mag mijn dochter ook mee met onze Arabierr Tovatsj? Ze is geen bokker, bijna 18 jaar.
Welke kant gaat de rit op - noord of zuid?
We komen er misschien rijdend naartoe.
Vandaag nog zo mooi gereden in de sneeuw en in een sneeuwbui! Wel veel stappen zo...
Kaya schreef:Is er een gsm nummer waar men zich kan afmelden of bv kan melden dat je er bijna bent maar nog 5 min of zo? Het sneeuwt hier momenteel, de ruiterpaden waren al erg nat en dan bevroren met verse sneeuw erop is niet voor ieder paard een prettige ondergrond...
Bij de nvvr noemen we dit een 'kommer en kwel rit')
Mijn paarden kijken goed uit, maar het is dus wel glad in het bos. We kunnen natuurlijk 'per ongeluk' het ruiterpad 'kwijt' raken, dat kan natuurlijk gebeuren... En het is echt erg mooi in het bos, zo stil en met die sneeuw!
Mijn gsm, voor de zekerheid: 06 26090862
r00z schreef:Is het ook goed dat we er om half 1 zijn en om 1 uur vertrekken?
r00z schreef:ik hoop iig dat het echt een rustige buitenrit gaan maken.. want vrijdag heb ik voor het laatst gereden.. en toen was ze behoorlijk heftig met omhoog komen bokken enzoo
*Gooit er een pessoa bitje in voor het eerst eens
m00nlight schreef:Waar:
Parkeer-plaats Bij speelvijver ’t Nije Hemelriek
Houtvester Jansenweg
Gasselte
Wat ist preciese adres?!?!
Kaya schreef:m00nlight schreef:Waar:
Parkeer-plaats Bij speelvijver ’t Nije Hemelriek
Houtvester Jansenweg
Gasselte
Wat ist preciese adres?!?!
Er is geen precieser adres)
Als je met de trailer komt staan er van die kleine recreatiebordjes naartoe, in ieder geval vanaf Gasselte.