Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik bedoelde in juni ofzo op een zondag![]()
Misschien kan ik over een paar weken wel mee, dat laat ik je dan nog wel horen..
Want over twee of drie weken krijg ik mijn pony, iedereen kan mij PB'en en mailen, altijd antwoord.(natuurlijk kan je beter Riviles pb'en of mailen
)
Juni
Zaterdag:
4 Juni
11 Juni
18 Juni
25 Juni
Zondag:
5 Juni
12 Juni
19 Juni
26 Juni
Zeg wanneer je kan, met grote letters graag.![]()
Ik kan zelf elke dag wel, ik maak wel tijd![]()
![]()
Vul dan even dit in:
-Je naam: Marije
-Je leeftijd: 11
-Naam pony/paard:Sander
-Ras pony/paard:NewForest
-Welke datum('s):
26 Juni lijkt me wel wat
Ik hou het lijstje wel bij..(als het mag)
Groetjes Miranda.
MissPromiss schreef:Haaj.. k wil heeeel graag meedoen.. alleen 1 probleem: ik heb geen trailer.. heeft iemand een ideetje? (k woon in steenwijk)
Matthanja schreef:MissPromiss schreef:Haaj.. k wil heeeel graag meedoen.. alleen 1 probleem: ik heb geen trailer.. heeft iemand een ideetje? (k woon in steenwijk)
Voor elk probleem bestaat een oplossing toch?![]()
Kunnen we bijvoorbeeld niet gaan rijden? Faniek, jij en ik?
Nou ja, dat moeten we dan nog maar even zien
Matthanja schreef:MissPromiss schreef:Haaj.. k wil heeeel graag meedoen.. alleen 1 probleem: ik heb geen trailer.. heeft iemand een ideetje? (k woon in steenwijk)
Voor elk probleem bestaat een oplossing toch?![]()
Kunnen we bijvoorbeeld niet gaan rijden? Faniek, jij en ik?
Nou ja, dat moeten we dan nog maar even zien
Glossi schreef:Wij enten onse paarden altijd! Alleen is er nu een nieuwe regel... 2x enten in het jaar. Snap nog steeds niet waaromHet heeft altijd 1x gekunt waarom nu ineens 2x?
Maar jah... Nu even over die rit
de 14e kan ik niet want dan ga ik naar een wedstrijd kijken.
En de gene waar ik dan mee kan rijden kan dan ook niet.
Ik zal eens vragen wanneer we gaan![]()
Enne [***] daar rijden we altijd langs als we naar [***] gaan!
Lekker dicht bij de bossen is datWoon je daar?
Lijkt me echt een heerlijk plekje om te wonen
[***] schreef:Glossi schreef:Wij enten onse paarden altijd! Alleen is er nu een nieuwe regel... 2x enten in het jaar. Snap nog steeds niet waaromHet heeft altijd 1x gekunt waarom nu ineens 2x?
Maar jah... Nu even over die rit
de 14e kan ik niet want dan ga ik naar een wedstrijd kijken.
En de gene waar ik dan mee kan rijden kan dan ook niet.
Ik zal eens vragen wanneer we gaan![]()
Enne Darp daar rijden we altijd langs als we naar Havelte gaan!
Lekker dicht bij de bossen is datWoon je daar?
Lijkt me echt een heerlijk plekje om te wonen
Heeeey Darp, jaa daar woon ikik heb daar 3 huizen, en nog een huis waar mijn pony bij staat, (dat huis is niet van mij)
Want mijn tante, mijn oma en opa en mijn stiefvader en moeder wonen daar, dus.. ik kan van huis naar huis, maar ja.. Ik woon.. aan de ruiterweg (
hele weg van darp naar havelte is ruiterweg
)
Misschien kunnen jullie de paarden bij mij ff in de wei zetten.. en dan ff wat drinken en adn met z'n alle weg.. )
Glossi schreef:Lijkt me gezelligMaar bedoel je dat als ik met de IJslanderclub ga rijden of gewoon gewoon als ik alleen kom? (paarden bij jullie in de wei)
Groetjes,
Nynke die er ook zin in heeft
Glossi schreef:Euh ik ken het bos ook niet zo helegoed![]()
Tot nu toe zijn we er altijd uitgekomen ondanks we de weg niet kennen in HaveltebosMaar lijkt me erg gezelli om een keer langs te komen. Over 3 weken eerst een 3daagse wedstrijd dus denk dat het daarna een keer moet
Glossi schreef:Mijn paard kan best snel zijn. Maar dat hangt er wat vanaf. Thuis is hij heel braaf (wel erg voorwaards) Laatst was ik bij iemand aan het slapen en Skundi kon mee. Hij was daar echt zoooo snel! Stijgeren omdat hij niet stil kon staan. Omdat hij niet weg mocht lopen ging hij een seconde braaf stilstaan en dan ineens sprong hij met 4benen de lucht in en ging weg rennen. Maar het hangt er wat van af. Heb ook wel eens gehad dat hij gewoon rustig is hoor. Zo mega snel hij toen was heb ik eignelijk nog maar een paar keer mee gemaakt
happyjoyce schreef:Naam: Joyce Nijmeijer
Leeftijd: 14
Naam pony: Melody/ Umcalsum (weet nog niet welke pony)
Ras pony: Geen/Kwpn
Datum('s): 26 Juni
Citaat:De datum's op een rijtje:
Zaterdag:
4 Juni ||||
11 Juni |||
18 Juni |||
25 Juni |||
Zondag:
5 Juni |||||
12 Juni |||||
19 Juni |||||
26 Juni ||||||||
love_sander schreef:happyjoyce schreef:Naam: Joyce Nijmeijer
Leeftijd: 14
Naam pony: Melody/ Umcalsum (weet nog niet welke pony)
Ras pony: Geen/Kwpn
Datum('s): 26 Juni
He, als jij meegaat mag ik vast wel mee!