Ik ben ook voor één baan, dat wachten is dan toch helemaal niet zo erg? In de tussentijd kan je een hoop lol maken hoor
skipperfan schreef:Ik ben ook voor één baan, dat wachten is dan toch helemaal niet zo erg? In de tussentijd kan je een hoop lol maken hoor nee inderdaad niet, wat wil je anders gaan doen
Ja Marz dan ga jij achteruit gooien en dan strike ik je eruit Het is wel zo dat je niet zo lang hoeft te wachten met 2 groepen.Maarja het maakt me niet uit joh
skipperfan schreef:Whaha ja maar dan krijg je het gezeur weer van : 'Ik wil bij die in de groep enzo' ja, dat ook,maar als je 2 banen hebt is het weer duurder ook,maar kan je 1 baan wel 2 uur reserverN?
Ilkkah schreef:ja, dat ook,maar als je 2 banen hebt is het weer duurder ook,maar kan je 1 baan wel 2 uur reserverN?het maakt mij niets uit bij wie ik zit, maar je kunt vast wel 1 baan 2 uur huren Tenminste bij ons kan dat wel
Wtf. ik wil 2 banen desnoods gaan jullie allemaal bij elkaar en ga ik in mn 1tje op 1 baan muwhahaMaare, met zn 7en op 1 baan kan niet eens.Zijn toch maar 6 stoeltjes EN ik ga nú nog niet bellenLeip zeg. Ik ga pas eind september reserveren.
Marwszjeuh schreef:Maare, met zn 7en op 1 baan kan niet eens.Zijn toch maar 6 stoeltjes Ja dus terwijl er 1 gooit kunnen er 6 zitten Kan dus wel Maar het maakt mij echt niet uit, twee of één baan.. Ik hoor het wel!
Ilkkah schreef:zo komen we er wel uit,euh Mehn, ik regel het en ik zeg 2 banen Klaar.Discussie gesloten..[desnoods ga ik alleen met spir de strijd aan op 1 baan en jullie op die andere. zal mij wat schelen whahaha]
Ilkkah schreef:yep, nou dat is te overzien toch?!makkelijkmaar het zou me niks verbazen als het op de koste van mijn ouders gaat mwuhaha maar dat laat ik jullie nog wel weten.
Oké Oké jullie je zin, 2 banen dan Maar ik wil wel van die dingen zodat je niet in de goot kan gooien