BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 12:41

Ik heb net weer geprobeerd om te bellen, maar kreeg op het nummer van de manege en op de 06 van Sjef geen gehoor. Probeer het straks dan maar weer een keer.

Desiree schreef:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?

Volgens mij zitten de leeftijden tussen de 15 en 38 jaar voor zover ik het weet.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 13:40

Ik werd net door Sjef terug gebeld. Moet hem vanavond na 21.00 terug bellen omdat hij dan pas zijn agenda bij de hand heeft. Als het hen niks uitmaakt dan zal ik afspreken voor in de middag dan kan Branca ook mee. Of het zou bij anderen een probleem moeten zijn.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:27

Ik kom me afmelden.
We hebben zojuist een huis geboekt in Zoutelanden voor 9 dagen.
Sorry, veel plezier.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:12

Sando schreef:
Ik kom me afmelden.
We hebben zojuist een huis geboekt in Zoutelanden voor 9 dagen.
Sorry, veel plezier.

Dat is erg jammer, maar de volgende keer beter.

UPDATE:
Voor de rest ik heb vandaag Sjef van manege Meulendijks nog aan de telefoon gehad en bij de manege kwam 14.00 uur het beste uit. Ik heb hem gezegd dat dat wel een goede tijd is (ook voor mij als ik te voet met Solide moet komen). Dus om 14.00 uur begint de rit. Volgens mij hebben we de vorige keer ook 2 uur gedaan en had ik dit ook met Sjef afgesproken. Mireille of een ander, als ik het fout heb moet je het ff zeggen. Maar dat is toch goed of niet? In een uur tijd heb je ook weinig gezien, tenminste is mijn mening.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:39

30 mei is DE datum? Ik ga vragen aan mijn moeder of ze mij en m'n pony kan brenge, misschien vraag ik nog een vriendin mee ook met eigen pony. Ik zal vandaag overleggen, en geef ik me -als het dus mag- zo snel mogelijk op!

Heb er zin in!!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:39

Of is de inschrijving al gesloten?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 17:17

Emeraldo schreef:
Of is de inschrijving al gesloten?

Nee hoor, je kan jezelf nog altijd inschrijven. Tot 28 mei kan je laten weten of je meegaat. En als je met eigen paard/pony bent tot en met de dag dat het is.

En 30 mei is de definitieve datum en we vertrekken om 14.00 uur.

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:50

Ik had gezegd dat ik miss mee ozu gaan maar helaas gaat dat niet dus ik ga NIET mee Verdrietig

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:51

Nee sorry Ilse, ik heb niemand kunnen bereiken (sorry, kom daar een beetje laat mee)
óf ik kreeg een dode toon, óf ze waren in gesprek óf ze namen gewoon niet op....

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:05

oke,ik ga op een manegepaard,want ik vind het toch nog te vlug om met cheyenne te gaan.

hier tot nog toe de mensen die meegaan:
voor de duidelijkheid nieuwe mensen moeten hun naam/boktnaam en of ze met een eigen komen of een huurpaard???
anders weet ik niet meer hoe het zit,dus geef je op!!!!
amable-huurpaard
fairie-huren
xtostarlight-huren
shinninghorse-huren
karinb-huren
zilverster-huren
renske20-eigen
gera-huren
solide-eigen
gwen-eigen
annababs-huren
larish-huren
heike-?

verder die zich nog met naam en of ze eigen/huurpaard willen moeten opgeven:
nathalie-eigen
pasja-?
snowflake-?
emeraldo-?

mocht ik iemand zijn vergeten of iets klopt niet gaarne doorgeven.
nu zijn er al officieel 9 huurpaarden nodig en 3 komen er met eigen paard.
heb nathalie -pasja en snowflake,emeraldo nog niet meegerekend.
maar met hun erbij zitten we al met 16 personen.
dacht dat het max 17 mocht of zoiets.
hopelijk klopt het een beetje,en als je alsnog niet kan gaarne afmelden,vooral degene die een manegepaard willen.
ik heb er zin in. *LOL*
wat voor rit wordt het trouwens?toch geen jakkerrit he???
karin

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:02

Ik mag mee gaan van mijn moeder. Ik ga dus met mijn eigen pony, Emeraldo. (Mijn leeftijd is 17, naam Emma van Kilsdonk, boktnaam: Emeraldo)

Heb er zin in!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:09

Karin_B schreef:
gera-huren

Klopt! Ik ga nog steeds mee. Ik ben benieuwd op welk paard ik mee mag. Ponies, zoals vorige keer Annabel, zijn erg leuk, maar dan ben je wel een enorme zandhapper Scheve mond

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 13:10

gera schreef:
Klopt! Ik ga nog steeds mee. Ik ben benieuwd op welk paard ik mee mag. Ponies, zoals vorige keer Annabel, zijn erg leuk, maar dan ben je wel een enorme zandhapper Scheve mond

Als het een beetje droog is ben je toch wel een zandhapper, tenminste ikke wel. Maar ja ik zat ook helemaal achteraan in de rij. Scheve mond

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 21:20

Hoogstwaarschijnlijk gaat er ook nog een vriendin van me mee, ook nog een (nog)niet-boktser, maar ben haar ook al aan het overhalen. Jammer genoeg heeft ze thuis geen internet, dus is het wat moeilijker.

Boktnaam: (Nog) Geen
Eigen naam: Eefke Bontenbal
Leeftijd: 27
Huurpaard

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 00:49

ff een vraagje, kan ik mn trailer bij meulendijks laten staan tijdens de rit?
ik heb tegen die tijd mn B rijbewijs wel, maar mn E nog niet, maar mocht ik geen chauffeur vinden, kan ik toch nog zelf rijden als t echt niet anders kan, maar dan staan auto+trailer daar dus
heb ik wel een chauffeur(vader/moeder/vriend) dan wil die de trailer daar laten staan en met de auto terug naar huis rijden en mij dan na de rit natuurlijk weer ophalen.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 10:33

Renske20 schreef:
ik heb tegen die tijd mn B rijbewijs wel, maar mn E nog niet, maar mocht ik geen chauffeur vinden, kan ik toch nog zelf rijden als t echt niet anders kan, maar dan staan auto+trailer daar dus
heb ik wel een chauffeur(vader/moeder/vriend) dan wil die de trailer daar laten staan en met de auto terug naar huis rijden en mij dan na de rit natuurlijk weer ophalen.

Dit moet gewoon kunnen, ik weet dat ze daar een hele grote parkeerplaats hebben, dus een trailer en auto kunnen daar wel blijven. Van daaruit weten ze ook dat we met eigen paarden komen, dus kunnen ook niks meer verwachten dan dat we met trailers kunnen komen. Nee dat moet geen probleem zijn.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:19

Karin... Cheyenne is denk ik wel gemakkelijker in een groep, niet?
Zou leuk zijn..en goed voor jullie?

Ik ben gewend om Markus (kwpn'er 1.69m) met ritjes mee te nemen. Nu wil ik eigenlijk mijn IJslander meenemen (voor 't ruggetje)...maar kan ie die grote paarden wel bijhouden??!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 21:38

Branca schreef:
Ik ben gewend om Markus (kwpn'er 1.69m) met ritjes mee te nemen. Nu wil ik eigenlijk mijn IJslander meenemen (voor 't ruggetje)...maar kan ie die grote paarden wel bijhouden??!

Er gaan ook een paar kleine ponietjes mee. En die zijn echt niet 1 van de snelste, dus je ijslander kan makkelijk mee.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:54

Solide"]
[quote="Renske20 schreef:

Dit moet gewoon kunnen, ik weet dat ze daar een hele grote parkeerplaats hebben, dus een trailer en auto kunnen daar wel blijven. Van daaruit weten ze ook dat we met eigen paarden komen, dus kunnen ook niks meer verwachten dan dat we met trailers kunnen komen. Nee dat moet geen probleem zijn.
[/quote]

Nee het is inderdaad totaal geen probleem. Ze hebben er een grote parkeerplaats en het valt hen waarschijnlijk niet eens op wanneer er een trailer meer op staat. Dus je kunt de combinatie gewoon meenemen, geen probleem!

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:55

[quote="Branca"]Karin... Cheyenne is denk ik wel gemakkelijker in een groep, niet?
Zou leuk zijn..en goed voor jullie?

nou ik weet het niet,als ik in de binnenbak rijd vind ze het ook niet prettig als ze dicht achter haar rijden.
we hebben haar nu vanaf 28 januari,en met mij gaat het super.
ben bang( als ik al iemand met trailer lastig kan vallen,)dat ze mischien gestressed raakt,god weet hoe vaak dat ze al een andere eigenaar heeft gehad in haar jonge leven,mischien denkt ze dan wel van oh weer verhuizen.
op zich is ze best cool,maar ze kan heel sterk zijn en mischien wordt ze juist in zo'n groep wel heel heet????
dus voor mijn eigen gemoedsrust en die van cheyenne ga ik toch maar op manegepaard. Verward

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:32

Waar willen jullie precies gaan rijden? Want tegen die tijd is mijn nieuwe
pony al wel aangekomen, maar ik denk niet dat ik mee kan gaan, als er
langs een drukke weg, of iets dergelijks wordt gereden
Waarschijnlijk over de Strabrechtse heide? Wil me anders wel alvast voor
misschien opgeven Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:01

we gaan igg niet over een viaduct heen of er onderdoor Knipoog dat gaat met Quentin namelijk niet
geloof dat we niet echt langs een superdrukke weg gaan, toch?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:09

Ik weet niet welke route ze op de manege van plan zijn om te maken, maar ik heb twaalf jaar wekelijks op Manege Meulendijks gereden en heb slechts twee keer een rit gemaakt onder de viaduct door en die rit duurt volgens mij drie uur. Voor de rest kan het zijn dat je een stukje 'langs de snelweg' gaat, maar daar zit nog een dikke bomenrij tussen, een hek, daarachter nog een ventweg naast de snelweg, dan een vangrail en daar achter rijden de auto's pas. Ik kan me niet voorstellen dat je paard dan nog schrikt van het verkeer of de herrie.
Waarschijnlijk gaan we gewoon over de hei. Daar kom je vrijwel geen auto's tegen, hoogstens fietsers. Ik zeg 'vrijwel geen', omdat je misschien een boswachter tegenkomt Lachen

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:41

Ja, dat weet ik. Ach jah... dat duurt nog wel een tijdje voordat die rit is,
dus tegen die tijd zal het wel lukken om gewoon een buitenrit te maken.
Haar baasje weet zelf ook niet of Wencke verkeersmak is, omdat ze nog
nooit een buitenrit heeft gemaakt, maar de jockey die Wencke heeft
ingereden, maakte wel af en toe een buitenrit, voor zover ze weet. Kan ik
wel even vragen of ze dat kan controleren

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:53

Je kunt Meulendijks toch vragen om de rit aan te passen wanneer ze geplant hadden staan om wel over of onder het viaduct door te gaan?

Vorig jaar deden we dit in iedergeval niet.