Desiree schreef:Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Volgens mij zitten de leeftijden tussen de 15 en 38 jaar voor zover ik het weet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Sando schreef:Ik kom me afmelden.
We hebben zojuist een huis geboekt in Zoutelanden voor 9 dagen.
Sorry, veel plezier.
gera schreef:Klopt! Ik ga nog steeds mee. Ik ben benieuwd op welk paard ik mee mag. Ponies, zoals vorige keer Annabel, zijn erg leuk, maar dan ben je wel een enorme zandhapper
Renske20 schreef:ff een vraagje, kan ik mn trailer bij meulendijks laten staan tijdens de rit?
ik heb tegen die tijd mn B rijbewijs wel, maar mn E nog niet, maar mocht ik geen chauffeur vinden, kan ik toch nog zelf rijden als t echt niet anders kan, maar dan staan auto+trailer daar dus
heb ik wel een chauffeur(vader/moeder/vriend) dan wil die de trailer daar laten staan en met de auto terug naar huis rijden en mij dan na de rit natuurlijk weer ophalen.
Branca schreef:Ik ben gewend om Markus (kwpn'er 1.69m) met ritjes mee te nemen. Nu wil ik eigenlijk mijn IJslander meenemen (voor 't ruggetje)...maar kan ie die grote paarden wel bijhouden??!
Solide"]
[quote="Renske20 schreef:ff een vraagje, kan ik mn trailer bij meulendijks laten staan tijdens de rit?
ik heb tegen die tijd mn B rijbewijs wel, maar mn E nog niet, maar mocht ik geen chauffeur vinden, kan ik toch nog zelf rijden als t echt niet anders kan, maar dan staan auto+trailer daar dus
heb ik wel een chauffeur(vader/moeder/vriend) dan wil die de trailer daar laten staan en met de auto terug naar huis rijden en mij dan na de rit natuurlijk weer ophalen.