KWPN hengstenkeuring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:46

Pipo schreef:
Waarbij ik vrijdagavond plaatsvervangend schaamtegevoel krijg bij de dames die bij jullie op de rij zaten. Het overdreven gegil naar Edward Gal, mens wat zet je jezelf voor schut zeg. Maar goed, daar zijn meerdere mensen bijzonder goed in.

Ik zat er vlak naast,
reken maar dat het dan nog veel irritanter is.
Ik heb alleen geen enkel idee wie het was.
Doree zat er volgens mij een stoel verder naast dus misschien dat zij weet waarom die griet zich zo belachelijk gedroeg.

Verder heb ik over Jazz zelf niets negatief gezegd,
sterker nog, ik heb hem juist gecomplimenteerd. Ik vond hem er goed aanstaan. Dat heb ik diezelfde avond ook gezegd.
Maar ik ben blij dat ik niet de enige was waarbij het slechte hanteerbare van de jonge Jazzen bij was opgevallen. Daar ter plekke hoorde we er trouwens ook een heel beste trainer/voorbrenger over.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 23:49

De hengst is vanaf het moment dat hij aangewezen is 's avonds in de dressuurshow geweest. Toen met zijn vader en daarna zelf, alleen vorig jaar niet, toen was het wel de bedoeling maar toen was hij geblesseerd. Er is geen een hengst die zo vaak uitgenodigd is op dit belangrijkste platform van de KWPN fokkerij.
Daar bovenop zijn eigen amazone die zijn kinderen jureert op de PAVO cup, dat is overdreven veel promotie.
Ik begrijp dat je dat niet kan weten als je dat al niet jaren volgt.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:49

Wouter24 schreef:
volgens velen op bokt was de Krack x Pion een staatsgevaarlijke knol die eng uit zijn ogen keek enz, liep ie niet voorbeeldig zijn rondjes?

Jij hebt vast niet gekeken bij het losrijden van de T-jaargang anders had je deze opmerking niet gemaakt Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:51

sarabande schreef:
De hengst is vanaf het moment dat hij aangewezen is 's avonds in de dressuurshow geweest. Toen met zijn vader en daarna zelf, alleen vorig jaar niet, toen was het wel de bedoeling maar toen was hij geblesseerd. Er is geen een hengst die zo vaak uitgenodigd is op dit belangrijkste platform van de KWPN fokkerij.
Daar bovenop zijn eigen amazone die zijn kinderen jureert op de PAVO cup, dat is overdreven veel promotie.
Ik begrijp dat je dat niet kan weten als je dat al niet jaren volgt.

Ik volg hem al jaren, en deze hengst krijgt gewoon wat hij heeft verdiend. Hij heeft zoveel goede paarden gefokt, dat hij best in het zonnetje gezet mag worden.

Dat jij persoonlijk het geen interessante hengst vind, kan ik niets aan doen. Maar dan hoef je niet negatief over het dier te praten. De cijfers liegen er niet om.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:51

Pipo schreef:
De gehele vrijdagochtend heb ik boven de Vip gezeten met Saluut, Memiro, Sprintje. Pas vrijdagmiddag ben ik op de C tribune gaan zitten.

Vast geen toeval dat je in dit rijtje een aantal bokkers bent vergeten te noemen........ Knipoog Haha!:D Schijnheilig

Citaat:
Waarbij ik vrijdagavond plaatsvervangend schaamtegevoel krijg bij de dames die bij jullie op de rij zaten. Het overdreven gegil naar Edward Gal, mens wat zet je jezelf voor schut zeg. Maar goed, daar zijn meerdere mensen bijzonder goed in.

Nee hoor, ik voel me helemáál niet aangesproken.
Bij ons in het rijtje hadden we ook erg veel lol en ik heb in ieder geval duidelijk laten horen wat ik van Remi en van Prestige vind.... Vingers aflikken:9:9
Lachen toch!!! Haha!:D Deed Remi ook........

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:53

Magique schreef:
Jij hebt vast niet gekeken bij het losrijden van de T-jaargang anders had je deze opmerking niet gemaakt Haha! Haha! Haha!

Gezien hoor, vraag me nu toch ernstig af waar sommige mensen voor naar Den Bosch komen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:55

Aimee"]

Vast geen toeval dat je in dit rijtje een aantal bokkers bent vergeten te noemen........ Knipoog Haha!:D Schijnheilig

[.
[/quote]

Was absoluut wel toeval, heb jacobien ook niet genoemd namelijk. Was ik ook vergeten. Heb het rijtje genoemd met wie ik naar de HK was gegaan. Sorry dat ik je vergeten was Haha!
[quote="Aimee schreef:
Bij ons in het rijtje hadden we ook erg veel lol en ik heb in ieder geval duidelijk laten horen wat ik van Remi en van Prestige vind.... Vingers aflikken:9:9

Jullie kwam absoluut niet boven die andere dames uit, ik heb jullie niet zozeer gehoord en mij er ook niet aan geergerd anders had ik dat wel gemeld.

Maar die dames op die andere rij...............

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:56

Wouter24"]
[quote="Magique schreef:

Gezien hoor, vraag me nu toch ernstig af waar sommige mensen voor naar Den Bosch komen....
[/quote]

Om te genieten van Gribaldi ... not

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 23:57

Pipo schreef:
Ik volg hem al jaren, en deze hengst krijgt gewoon wat hij heeft verdiend. Hij heeft zoveel goede paarden gefokt, dat hij best in het zonnetje gezet mag worden.

Dat jij persoonlijk het geen interessante hengst vind, kan ik niets aan doen. Maar dan hoef je niet negatief over het dier te praten. De cijfers liegen er niet om.

Ik had het over de presentatie in Den Bosch door de jaren heen. Overigens heb ik de laatste tijd heel negatieve opmerkingen van jou over Jazz gelezen. Dus vat ik het wat vreemd op dat je roept dat ik het geen interessante hengst vind. Ik zeg niets meer of minder dat hij meer positieve aandacht krijgt dan andere hengsten en dat dat tot te hoge verwachtingen leidt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:01

Sarabande, noem die berichten eens! Want het enige wat ik "negatief" over Jazz heb gezegt is dat hij niet snel een goede galop vererft, verder ben ik altijd lovend over hem geweest.

Maar het is maar hoe je het leest, sommige mensen interpeteren alles negatief.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:06

Pipo"]
[quote="Aimee"]

[/quote]

Was absoluut wel toeval, heb jacobien ook niet genoemd namelijk. Was ik ook vergeten. Heb het rijtje genoemd met wie ik naar de HK was gegaan. Sorry dat ik je vergeten was Haha!
[/quote]

Haha!:D Is wel goed hoor!!! Moet toch ergens laten weten dat ik ook in Den Bosch was..... Knipoog Schijnheilig Haha!

[quote="Pipo"]
[quote="Aimee schreef:

Jullie kwam absoluut niet boven die andere dames uit, ik heb jullie niet zozeer gehoord en mij er ook niet aan geergerd anders had ik dat wel gemeld.

Maar die dames op die andere rij...............
[/quote]

Whahaha, misschien wilde je ons niet horen.... Knipoog:D grapje... maar we waren inderdaad niet de enigen die wel eens wat lieten horen.
Om eerlijk te zijn is het me niet eens opgevallen, alleen bij sommige optredens kon ik er echt niet in komen dat mensen zo uitbundig joelen, klappen, fluiten en weet ik veel wat.... maar goed, ligt vast meer aan persoonlijke smaak.
Edward Gal verdiende naar mijn mening wel een extra aplaus, maar meer omdat hij zo gruwelijk veel paarden heeft voorgesteld die avond. Wow! Wow! Echt ongelooflijk! Die moet de blaren op z'n kont hebben staan...... Blauw oog

Nostalgist__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:08

Ruchet schreef:
Ik heb vandaag nog een uurtje gebabbeld met willem Greve, en uiteraard
ook nog even over painter's row, het was pas de tweede keer dat de hengst onder het zadel sprong, dus was het ook niet zo gek dat het niet zo verdienstelijk ging.

En waarom ze er dan mee gingen springen ? Hij moest een paar sprongen laten zien.

Los van de discussie ofdat deze volbloed al dan wel/niet een sprong moet laten zien, kan ik me nauwelijks voorstelllen dat deze professionals slechts twee keer oefensprongetjes maken wanneer zij weten dat dit gevraagd word. Verward

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:08

Het was maar 1 dame die al dat lawaai voor Edward maakte hoor...

Remi reed trouwens wel netjes op Redford weg, we hebben erg gelachen toen hij de ereronde met 1 handje reed en HP zijn handen vol had aan Rhodium. Verder snap ik niet wat er zowel in Edward ('Je haar danst') als Remi gezien wordt, afgezien van de rijkunsten.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:09

MissHIS"]
[quote="Marjolein"][quote="Albert schreef:
Is het niemand opgevallen dat er een Engels volbloed toegevoegd is aan de collectie die wèl de moeite waard is?
787 Painter's Row van Team Nijhof

wat was hij eigenlijk aan het doen?
zit net foto's te kijken op http://www.hippofoto.be zitten een paar mooie moment opnames van hem tussen.
[/quote]

Afbeelding
Afbeelding

Deze bedoel je? Haha!

Springen ging niet echt goed, maar toch denk ik wel dat het een waardevolle hengst kan zijn. Mensen vergeten wel eens dat je een volbloed niet net zo moet beoordelen als een warmbloed. (of mensen die de invloed van een góede volbloed onderschatten Schijnheilig ).
[/quote]

Ik heb een painter's row gehad. Oldenburger, superfijn en superbetrouwbaar en ongecomliceerd beestje. Fijn lopen en springen

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:09

Is hij trouwen van Team Nijhof, ik dacht van Jan Greve, watermolen in Haaksbergen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:16

Sjuimpje"]
Het was maar 1 dame die al dat lawaai voor Edward maakte hoor....
[/quote]
Zat een flink keeltje op dan.

[quote="Sjuimpje schreef:
Remi reed trouwens wel netjes op Redford weg, we hebben erg gelachen toen hij de ereronde met 1 handje reed en HP zijn handen vol had aan Rhodium. Verder snap ik niet wat er zowel in Edward ('Je haar danst') als Remi gezien wordt, afgezien van de rijkunsten.

Om eerlijk te zijn begrijp ik dat ook niet. Remi en Edward stralen het nichtzijn uit. Edward verdiende inderdaad wel een aplausje voor het rijden van zoveel paarden.

Maar aantrekkelijk? Nope sorry!

Nostalgist__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:20

Citaat:
Om eerlijk te zijn begrijp ik dat ook niet. Remi en Edward stralen het nichtzijn uit. Edward verdiende inderdaad wel een aplausje voor het rijden van zoveel paarden

Goh wat interresant, en ook zo enorm on-topic

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:21

En niet alleen kwantiteit, maar vooral de kwaliteit.
Onvoorstelbaar zoals Edward de paarden aan het lopen krijgt, ik vond het erg opvallen zoals zijn paarden allemaal goed het lijf gebruikten en dit ook mooi om het binnenbeen heen bogen.
Waar de paarden van bijvoorbeeld Marlies geen zijgang of wending konden laten zien zonder tactverlies.

Waar traint Madeleine Vrees trouwens?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:22

Sjuimpje schreef:
Waar traint Madeleine Vrees trouwens?

Vroeger bij Jo Willems, weet niet of dat nog steeds zo is...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 00:22

Het waren 2 dikke hysterische meiden een in een soort bruin en de ander in een zwarte outfit.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:33

Madeleine rijdt nog steeds bij Jo Willems.
Edward vind ik inderdaad ook niet echt een lekker ding, wel een erg goede ruiter om respect voor te hebben. Alleen jammer dat ie een aantal paarden onder het zadel heeft die achter echt niet kunnen bekoren en eentje vond ik ook echt eng stekerig aan de voorkant.... rarara welke was dat?
Remi vind ik wel een lekker ding en laat de vriendinnetjes maar niet horen/lezen dat ze nicht zijn....... Knipoog Haha! Wij hebben in ieder geval gruwelijk lol gehad...... Schijnheilig *LOL*

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:34

Oh, en ik had geen bruin of zwart outfit aan hoor..... Knipoog Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:35

Zullen we nu weer on topic, inplaatst van te praten over het uiterlijk van mannen of hysterische meiden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:38

Adri, wat vond jij nou van de HK, welke hengsten vond je echt interessant?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:51

Vancouver, maar daar had ik al een bepaald beeld bij.
Ik had Caresino graag willen zien.
De Libero H x Nimmerdor vond ik aansprekend.
En ik vond de Camerino x Colino een verschrikkelijk mooi dier met een zeer aansprekend hoofd.
Alleen de bewegingen waren gewoon.