Nee, aangezien mijn camera nog steeds kapot is. Hij kwam terug van reparatie en op de camera zelf en in 't klein is ie' goed', op groot scherm echter nog steeds prut. Moet dus weer terug.
Begrijpelijk dat niet iedereen mee kan, helaas maar denk dat 't zoeken naar een datum wanneer iedereen kan een missie onmogelijk wordt.. Dan ga ik morgen een nieuw topic maken voor de 27e en de mensen op de lijst zetten. En dus ruimte voor nieuwe aanvullingen (mensen die mee zouden gaan maar nog niet gereageerd hebben op de nieuwe datum, hebben uiteraard nog steeds voorrang .)
Ik zie dit topic nu pas, mocht deze meeting ergens deze/volgende maand toch nog door gaan en er zijn niet voldoende modellen meld ik me graag aan met mijn tinker! Hij is pintaloosa.
Ik heb momenteel zowel thuis als gezondheids problemen waar ik druk mee bezig ben om 't aan te pakken maar 't wil allemaal niet lukken.. Wil er op bokt niet teveel open over kwijt, maar 't gaat gewoon prut.. Ik doe erg m'n best om te komen maar anders pakken jullie 't hier verder op? Ik stel m'n paaltjes en draad gewoon beschikbaar.. :'(
Ik wil anders heel graag privé bij een aantal komen.. Maar een meeting dag trekt mijn lijf niet en alles wat erbij omheen komt kijken qua organisatie, ik kom er gewoon niet aan toe door al het gedoe..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-08-17 19:47
Hey Cynthia, ik wil wel het organisatiedeel van je overnemen hoor! Ik weet alleen niet of ik zelf dan ook mee ga kunnen, mijn lenzen doen het niet zo goed (zit zand in, oeps ) en ik heb dat een weekend een verhuizende vriendin maar ik wil best wat mensen pb-en en een schema maken! De heide is nu hartstikke mooi (ben er net nog geweest) dus zou zonde zijn als het nu helemaal niet meer door gaat.. Sterkte iig