Wat leuk, een Montferland-topic!
Ik ben 10 april naar Arnhem verhuisd en een maandje later is mijn paard meeverhuisd naar manege Stroombroek in Braamt. Een eindje van huis, maar wel op de weg naar mijn werk in Groenlo dus alsnog praktisch
.
Ik zou het leuk vinden om wat meer mensen in de omgeving te leren kennen. Ik had je wandelingen al via Facebook voorbij zien komen peaches, ik wist alleen niet of het mogelijk zou zijn wat verderop aan te sluiten (ter hoogte van parkeerplaats Hettenheuvel) aangezien ik zelf niet zo lang kan lopen
.
Buitenrijden staat ook op de planning, maar vind ik momenteel nog een beetje spannend, m'n paard kan nogal een druktemaker zijn.
Ik ben overigens ook op zoek naar een wedstrijdmaatje! Ik heb zelf een auto die gemakkelijk een 1.5 paards trailer kan trekken, maar geen trailer (en geen groom). Misschien is hier iemand met een trailer, maar geen auto/chauffeur? We zouden dan af kunnen wisselen: 2x per maand gaan, en dan de ene keer jij op wedstrijd met je paard, en de andere keer ik.
Voor eventuele tips qua stalling hou ik me overigens ook altijd aanbevolen. Ik ben best tevreden op de manege, maar het is redelijk aan de prijs en ik weet natuurlijk nog niet hoe het hier in de winter gaat. Het is altijd fijn om te weten dat er meerdere opties zijn
. Ik vind een binnenbak (op locatie of op max 10 minuten stappen) wel een vereiste, dat maakte mijn zoektocht tot nu toe moeilijker, maar misschien weten jullie nog iets?