Bokkers die houden van musicals/theater?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 20:39

Tink89 schreef:
JPitty schreef:
Even een heel andere vraag: kijken jullie ook naar Stars on Stage op RTL 4? En wat vinden jullie daarvan?

Ja heerlijk!

Al vind ik dat ze Emma erg ophemelen, ik vond haar vertolking van Popular echt niet zo best. Had voor haar ook wel een paar tonen hoger gemogen. Patty verbaast me soms in positieve zin, niet altijd. Koen kan ik niks mee. Die heeft nul mimiek door al dat nepspul in z'n gezicht.

Popular vond ik idd minder maar verder vind ik haar wel gewoon goed zingen net als Numidia. Ze is 17 jaar en ze doet het maar van mij mag ze winnen al zijn er nog een paar waaronder Numidia dus die dat van mij ook mogen.

Marco vond ik deze keer zo leuk. Maar na Patty wel de gene die verder het minst is.

Ik vind dat ze Patty heel erg ophemelen. Dat was leuk bij de eerste twee aflevering omdat het Patty is had ze bij mij ook de gun factor maar alles wat er nu in zit dat hoort echt niet onder haar te eindigen.

Polarize

Re: Bokkers die houden van musicals/theater?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 13:47

Ik ben even benieuwd naar iets. Ik ga 21 Juni naar Hadestown, en ik ben nog niet eerder naar een musical geweest. Ik ben graag een beetje extra qua kleding, maar gewoon een midi-rok en nette top kan wel goed dacht ik? Denk dat ik mijn gebruikelijke beetje extravagante stijl achterwege moet laten vanwege de temperatuur :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 14:28

Je kunt aan wat je wilt hoor, voor musicals kun je je opdoffen maar je kunt ook in een spijkerbroek en t-shirt naar binnen :j

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 14:38

Ik ben soms graag een beetje over de top haha, maar als ik niet zeker weet hoe of wat dan ga ik heel erg twijfelen

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 16:24

Polarize schreef:
Ik ben even benieuwd naar iets. Ik ga 21 Juni naar Hadestown, en ik ben nog niet eerder naar een musical geweest. Ik ben graag een beetje extra qua kleding, maar gewoon een midi-rok en nette top kan wel goed dacht ik? Denk dat ik mijn gebruikelijke beetje extravagante stijl achterwege moet laten vanwege de temperatuur :')

Een midi rok en een nette top is echt prima. Ik trek zelf graag iets nets aan als ik naar het theater ga en dat is wel iets wat ik zou kunnen dragen. Zijn idd ook zat mensen die gewoon in alledaagse kleding komen, alles kan eigenlijk wel

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 16:27

leintje_ schreef:
Polarize schreef:

Een midi rok en een nette top is echt prima. Ik trek zelf graag iets nets aan als ik naar het theater ga en dat is wel iets wat ik zou kunnen dragen. Zijn idd ook zat mensen die gewoon in alledaagse kleding komen, alles kan eigenlijk wel

Ja iets nets lijkt mij er gewoon beter bij passen? Al is het nog steeds vrij casual voor mij haha. Ondanks de voorspelde 30 graden ga ik ook echt geen korte rok of broek aan doen, maar dat is ook meer omdat ik met het OV moet vanuit Friesland en absoluut niet met blote benen op die stoelen wil zitten :+

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 16:33

Kan ik inkomen :+

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 17:44

Polarize schreef:
leintje_ schreef:

Ja iets nets lijkt mij er gewoon beter bij passen? Al is het nog steeds vrij casual voor mij haha. Ondanks de voorspelde 30 graden ga ik ook echt geen korte rok of broek aan doen, maar dat is ook meer omdat ik met het OV moet vanuit Friesland en absoluut niet met blote benen op die stoelen wil zitten :+

Gewoon lekker als jezelf Dat vindt ik ook leuk aan musicals Veel ruimte om jezelf te zijn Al zou ik idd niet in een afgeknipte pijkerbroek of een trainingspak gaan, dat is net even te casual :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:14

Ja het leuke is dat alles kan. Zowel over de top. Of heel sjiek maar ook in je huispak desnoods.

Ligt er ook wel aan welk stuk je gaat denk ik.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 08:16

Al mensen naar Dear Evan Hansen geweest? Recensies zijn heel erg goed. Ik ga volgende week.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 08:48

Eleeke schreef:
Al mensen naar Dear Evan Hansen geweest? Recensies zijn heel erg goed. Ik ga volgende week.

Ik wil heel graag, maar kosten en tijd en locaties....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 08:49

Ik wil zo graag naar dear even Hansen, maar hier is geld ook een klein probleem :') het was wel echt één van DIE musicals een paar jaar geleden waar echt iedereen naar luisterde, dus lijkt mij heel gaaf om in het echt te zien