Op Sanne na heb ik iedereen via WeTransfer ALLE foto's gemaild die 'gelukt' zijn. Je moet jezelf er maar tussen zoeken en ik heb niet van iedereen evenveel foto's. De bak is erg slecht dus de foto's zijn niet goed helaas...stomme ruis en onscherpte...Ze zijn niet afdrukbaar.
Supervette foto's, Marlies/Desiree! Dankjewel dat je ze al zo snel uitgezocht hebt! Echt heel leuk om mezelf zo terug te zien
Minimus
Geplaatst: 26-11-16 19:59
Marlies, heb jou als t goed is een email via bokt gestuurd met mijn email erin. Misschien in de spambox?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-16 19:59
Ik ben altijd snel met foto's. Alleen ben ik ook gewend om kwaliteit te leveren en dat heb ik nu niet. Maar goed, je hebt een aandenken.
Sanne, je hebt al mail als het goed is.
Sadira
Geplaatst: 26-11-16 20:14
Weet ik wel Marlies, maar van zo'n binnenbak verwacht ik persoonlijk nooit foto's die geschikt zijn om op groot formaat af te drukken ik vind het gewoon al supervet om mezelf en de rest terug te zien zo. Mooie actiefoto's zitten er tussen.
MarlonNaldo
Geplaatst: 26-11-16 20:30
WAUW!!!!!
MarlonNaldo
Geplaatst: 26-11-16 20:31
Kwalitiet maakt me met dit soort foto's minder uit. Ben al super blij dat ze er zijn
Ze was ook leuk Zou er graag nog eens op terecht komen, fijn paardje. En dat springen. Ach haha, ik kon het wel waarderen Bleef tenminste zitten hahaha!
Ik kan er ook wel om lachen , alleen ik mag eigenlijk niet vallen dus moet wel een beetje voorzichtig zijn. Maar volgens mij is het precies het type paardje wat ik geweldig vind (vind helaas altijd paarden die net een iets minder verstandige keuze voor mij zijn leuk)