Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
puppy1128 schreef:Modje vragen voor titel wijziging? Datum, fotografen gezocht en NH? Misschien valt het dan even wat meer op.
Zelf kan ik niet. Maar denk dat je dat al wist.
SeaSide schreef:Ik ben uit de groeps what's ap gestapt, vond het niet zo best werken om het uur zoveel berichten. Ik heb de organisatie overgenomen van Sunny, en dat word volgens mij niet altijd zo gezien. Iedereen mag zijn/haar mening geven en ik neem alle ideeën gewoon mee in het organiseren, maar heb alsjeblieft wel een beetje respect voor de organisatie.
Op dit moment ben ik nog steeds op fb veel aan het delen in groepen, om nog wat fotografen bij elkaar te zoeken. Veder is alles voor elkaar en heb ik alle prikpaaltjes al klaar om mee te nemen zondag.
EmmyJoycee schreef:oh is het gewoon een groep voor alle fotomeetings van daar? ik zie allemaal fotos van vorig jaar etc er in staan ?
SeaSide schreef:EmmyJoycee schreef:oh is het gewoon een groep voor alle fotomeetings van daar? ik zie allemaal fotos van vorig jaar etc er in staan ?
Ja, het was een hele oude groep waar bijna iedereen al uit was behalve Stephanie, ik en mijn vriend! Ik was blijkbaar daar beheerder van, en kon de naam en alles veranderen.