Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:49

kvika schreef:
@Flowery als je wel vervoer hebt, kun je misschien vrijwilliger worden bij het theater waar ik ook zit,daar zoeken ze altijd wel hulp en mensen, het is zeker leuker dan thuis zitten.
Wel klote dat je werkloos zit natuurlijk.

Hee volgens mij 'ken' ik jou :) Mijn zusje (lucia) heeft een tijd Kvika verzorgd!
Welk theater is het? Ik heb een scooter :)

Rijlaarsdam

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:52

topic door gelezen, ik ben denk ik toch wel te oud.
Flowery, wat grappig zus van.
Vrij Zijn theater in oudorp

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:06

Ashley mocht je niemand kunnen vinden en ik nood zitten.
Mag je mij wel een berichtje sturen! Via Facebook is handiger denk ik.

Zag je oproepje vanmorgen al voorbij komen. Heb alleen niet heel veel ervaring met voorlezen, maar dat kan niet heel ingewikkeld zijn?

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:35

Flowery schreef:
AshleyRol schreef:
Dankje!! :D
Zijn er nog bokkers die het leuk vinden om af en toe mee te gaan op wedstrijd?
Ik zoek ook iemand die het leuk vind om a.s. zondag mee te gaan, mijn paardje staat in Callantsoog en heb wedstrijd bij de Wiron ruiters! Ik rijd op dit moment L2, nog 3 puntjes te gaan :D

Als je een keer in de buurt van Alkmaar rijdt (tussen Schoorl en Heemskerk ergens :') ) wil ik wel een keer mee :D Zit zelf nu helemaal niet meer in de paarden en mis het 'wereldje' soms best wel!

Ik ga het onthouden! Ik start niet heel vaak in die richting, maar wellicht ga ik daar ook eens starten :D

Ik heb iemand gevonden voor zondag Kelly maar lief dat je het aan bied :D Voorlezen is niet zo lastig maar als je niks met paarden hebt wel, mijn moeder ging het proberen maar die snapte niks van de letters dus die las als ik er dan allang al voorbij en die lach de hele tijd blauw dus ik kon ook niet meer serieus rijden hahah

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:27

Hahaha dan moet het me lukken!
Mocht je nog een keer iemand nodig hebben, geef je maar een gil!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:16

kvika schreef:

Leeftijd maakt mij niet zo veel uit.
Zolang het maar gezellig is :P
Ik ben zelf 24

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:56

lovelyfiefy schreef:
kvika schreef:

Leeftijd maakt mij niet zo veel uit.
Zolang het maar gezellig is :P
Ik ben zelf 24

Wat gaaf! 2 van onze paarden hadden dit jaar mee gedaan aan vrij zijn!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:55

bij ons op de wei ook iemand die in oudorp mee doet aan theater.
Maar weet niet of dat dezelfde is.

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:08

oh, welke twee paarden dan? ik heb even geen idee wie je bent.
(sorry)
Laatst bijgewerkt door Rijlaarsdam op 27-10-16 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:10

lovelyfiefy schreef:
bij ons op de wei ook iemand die in oudorp mee doet aan theater.
Maar weet niet of dat dezelfde is.

Als het "A.F. Vrij zijn theater"is wel. maar ik ken geen andere theaters die iets met paarden doen, dus dat moet dat haast wel.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 07:01

kvika schreef:
(sorry)

Haha mij zal je vast niet kennen nee! Ik rijd een paard van Esther, zij heeft die 2 bonte paarden Triton en Olympus

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:28

xxcleeoo schreef:
kvika schreef:
(sorry)

Haha mij zal je vast niet kennen nee! Ik rijd een paard van Esther, zij heeft die 2 bonte paarden Triton en Olympus

oh,ja dan snap ik het, ik las het of het jouw eigen paarden zijn. nu snap ik het.
Ze deden het super, heb je de voorstelling ook gezien?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:42

Kivka:
Ja zeker! Ik was echt trots op ze! Ze deden het top, de rest natuurlijk ook maar hun waren de voornaamste reden dat ik daar heen was

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:50

Hoi hoi!,,

Ik kom me ook melden :)

Ik ben Britt, ben 19 jaar en kom uit Obdam! doe de opleiding Verzorgende IG op horizoncollege in Alkmaar zit in het laatste half jaar van mijn opleiding. en heb thuis 2 paardjes staan samen met mn zus.

Zie ook al n bekende in het topic :=

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:08

Brittjuh97 schreef:
Hoi hoi!,,

Ik ben Britt, ben 19 jaar en kom uit Obdam! doe de opleiding Verzorgende IG op horizoncollege in Alkmaar zit in het laatste half jaar van mijn opleiding. en heb thuis 2 paardjes staan samen met mn zus.

Gezellig & welkom!
Leuk dat er toch steeds mensen bij komen :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 07:17

Brittjuh97 schreef:
Hoi hoi!,,

*\o/*

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:50

lovelyfiefy schreef:
Brittjuh97 schreef:
Hoi hoi!,,

Gezellig & welkom!
Leuk dat er toch steeds mensen bij komen :)

haha dankje :)
Wel zo leuk toch :j

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:17

Brittjuh97 schreef:
Hoi hoi!,,

Welkom! Wordt een gezellige groep zo!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:21

Allereerst, ik verwaarloos bokt echt teveel :+ . Maarja ik heb het momenteel echt extreem druk en bijna geen tijd voor mijzelf dus dan schiet de tijd er wel een beetje bij in.. Toch maar even gereageerd op iedereen!!

Flowery wat rot voor je! Ikzelf heb amper tijd voor mezelf doordeweeks dus helaas word het hem niet.. Drukke opleiding maarja vind het onwijs leuk dus daar doen we het wel voor :p.

Welkom naamgenoot(Lisanne)!! Wat leuk, arbeidsrecht! Ik doe momenteel MBO Juridische Dienstverlening :) .

AshleyRol: Mee op wedstrijd in de buurt als de tijd niet dringt wil ik wel een keertje hoor! Mocht je eens bij HS Heiloo starten dan moedig ik je aan :P . Enne, mocht ik in de buurt van jou starten, mag ik dat dan ook melden? Mijn vriend heeft sinds kort zijn BE :+ .

Kvika: Ik ben 17, iets volwassener in het hoofd hihi. Leeftijd maakt niks uit vind ik, iedereen is hartstikke welkom!!

Brittjuh97: Van harte welkom!! Zelfde school hihi

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:35

Dat is flinke bijleespost :D.

Leuk! Dus we hebben niet alleen dezelfde naam, maar ook een gedeelde interesse :))

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:48

OneAndOnlyx schreef:
Allereerst, ik verwaarloos bokt echt teveel :+ . Maarja ik heb het momenteel echt extreem druk en bijna geen tijd voor mijzelf dus dan schiet de tijd er wel een beetje bij in.. Toch maar even gereageerd op iedereen!!

Flowery wat rot voor je! Ikzelf heb amper tijd voor mezelf doordeweeks dus helaas word het hem niet.. Drukke opleiding maarja vind het onwijs leuk dus daar doen we het wel voor :p.

Welkom naamgenoot(Lisanne)!! Wat leuk, arbeidsrecht! Ik doe momenteel MBO Juridische Dienstverlening :) .

AshleyRol: Mee op wedstrijd in de buurt als de tijd niet dringt wil ik wel een keertje hoor! Mocht je eens bij HS Heiloo starten dan moedig ik je aan :P . Enne, mocht ik in de buurt van jou starten, mag ik dat dan ook melden? Mijn vriend heeft sinds kort zijn BE :+ .

Kvika: Ik ben 17, iets volwassener in het hoofd hihi. Leeftijd maakt niks uit vind ik, iedereen is hartstikke welkom!!

Brittjuh97: Van harte welkom!! Zelfde school hihi

Ooh haha leuk,! Ben er alleen op woensdag lui leven

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:38

OneAndOnlyx schreef:

Tuurlijk! ik sta in Callantsoog maar woon in Schagen dus je roept maar als je hier eens start =)
Ik had uiteindelijk iemand gevonden die het zo leuk vond en nu ook volgende week mee gaat dus dat is wel fijn. Hopelijk dan mijn laatste puntje in het l2 halen :D

Heeft misschien iemand van jullie ervaring met het bedrijf Wesco trading uit Coevorden?
Heb daar een zeiltje besteld voor mijn trailer maar na 2 maanden heb ik nog niks. Ze reageren nergens op en als je dan al eindelijk antwoord krijgt is het iets waar je niks aan hebt. Ik had het besteld en het zou thuis bezorg worden maar uiteindelijk moest ik het opeens bij een Kiala punt ophalen in Schoorl. Dat is voor mij 20 min. rijden dus daar ben ik niet akkoord mee gegaan. Maar na 2 maanden wachten nog niks, echt een vreselijk bedrijf -.-

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:22

Ik ken het niet, is er niet ergens een telefoonnummer te vinden? Misschien dat je met telefonisch doordrammen wel informatie krijgt?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:40

Lisanne: Ja, toeval bestaat niet hé :p.
Britt: Haha inderdaad lui leventje. BBL?
Ashley: Leukleuk!! Succes he!! En ik ken het bedrijf helaas niet..

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:05

OneAndOnlyx schreef:
Lisanne: Ja, toeval bestaat niet hé :p.
Britt: Haha inderdaad lui leventje. BBL?
Ashley: Leukleuk!! Succes he!! En ik ken het bedrijf helaas niet..

Haha nee niet eens :') :') :') :') ik zit in mijn laatste half jaar, heb ook geen Nederlands en rekenen meer heb die examens al gehaald, andere vakken heb ik ook niet meer ja 1 om onze dag nog vol te maken :') daarnaast zit ik gewoon de halve dag achter de pc of pauze te houden en nog verpleegtechnische vaardigheden te oefenen en uitvoeren, daarnaast loop ik 24 uur stage en werk ik nog richting de 10-16 uur per week

Ashley: dat bedrijf ken ik ook niet :( misschien een telefoon nummer zoeken ofzo, succes met je wedstrijd. ik mag zondag in Heerhugowaard :) ben nu L1+4 ben net een half jaar weer bezig sinds mijn blessure en daarvoor stond ik b+3 dus ben aardig goed op weg :)