Allround instructieweek paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:37

Hehehe, ik heb er absoluut zin in!! Dit weekend nog ff met me zadel naar de maker, volgende week krijgt ie nog nieuwe ijzers en dan ben ik er klaar voor!!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:37

Ik heb er ook super veel zin in. Het enige wat ik jammer vind is dat ik op vrijdag de pavocup mis in heerjansdam. Maar mijn paard krijgt aankomende week ook nog ff nieuwe ijzers en dan zijn ook wij er helemaal klaar voor Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:26

Ja ik mis het weekend na Ermelo ook een gave wedstrijd, maar helaas. Ik vind het een beetje veel van het goeie om meteen vrijdagavond alweer 2 proeven te starten!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:27

Ik heb er geen zin in, want ik kan niet mee...
Stomme ribben ook.
Maar ik kom wel bbq-en hoor, woensdagavond! Daar heb ik wel zin in!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:57

Balen dat je niet mee kan! Heb net je topics erover gelezen, lijkt me erg pijnlijk wat er met je is gebeurt! Veel beterschap!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:04

Volgend jaar wil ik er ook graag heen, maar kon nu niet (moet de stage afmaken)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 17:55

ik heb de lesindeling gehad! helaas geen dressuurles van conchita dit jaar Verdrietig maar ik zit in groepje 17 met Esther van Velde, Katja Odijk, Irma van Schaijk en ikzelf dus, kent iemand de andere 3?
hoop alleen heel erg dat dit geen dressuurmutsen groepje is, want ik wil graag fink springen en Q moet ook een voorbeeld hebben bij de wal-les en als ik met 3 echte dressuurruiters in de groep zit ben ik bang dat Q geen voorbeeld paard heeft Clown
maar misschien zijn t wel net zo'n mensen als ik, wel Z dressuur rijden maar ook van een flinke buitenritten en springen etc houden

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:03

fout gekeken, toch 1 dressuurles van conchita Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:07

Ik heb 2 lessen van conchita. Zit bij een meisje in van vorig jaar en die kon en durfde echt niet te springen. Hoop wel dat de andere 2 (francine jekel en jasmijn van noort Verward) wel een beetje willen springen! Verder heb ik geen idee hoe de groepsindelingen zijn bepaald!
He en de BBQ is die er wel?? Staat er helemaal niet op. Of is die voor de clinic van woensdag?!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:14

en de wedstrijd op vrijdag? dressuurproef+springparcours? er staan nu alleen maar keuzelessen op vrijdag

wel 2 clinics, 1 van johan hamminga en 1 ik denk van bram(op maandag) en rondje Educatie "overbelasting" maar zie idd geen BBQ staan nee.
maar woensdagmiddag is het sowieso open voor bezoekers

Ik vraag me trouwens af hoe ze de groepjes hebben samengesteld, er staat nml bij dat ze mijn formulier(waarop ook je klasse staat) niet hebben ontvangen, en dat klopt want dit is dit weekend gepost en de post is hier vrij sloom
maar ja dan weten ze dus niet of ik een B of een Z ruiter ben, hoe kunnen ze dan een groepje maken?

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:34

De bbq is er gewoon op woensdagavond, ben net terug uit Ermelo.
Ben nog even aan het bijkomen.
Ik heb me prima vermaakt, alleen jammer van het weer.

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:47

Ik heb ook me lesindeling gehad.., en ik heb lekker stalcorvee Haha!

En ik heb 2x les van conchita en 2x dirk-jan (daar heb ik vorig jaar alleen maar les van gehad ) en dan nog een keer van sanne en bram en jean-rene (die ken ik niet)
Helaas niet van Annemarieke van IJzendoorn Scheve mond

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:52

Renske20 schreef:

Ik vraag me trouwens af hoe ze de groepjes hebben samengesteld, er staat nml bij dat ze mijn formulier(waarop ook je klasse staat) niet hebben ontvangen, en dat klopt want dit is dit weekend gepost en de post is hier vrij sloom
maar ja dan weten ze dus niet of ik een B of een Z ruiter ben, hoe kunnen ze dan een groepje maken?

Ja ik sprak jeckyl net op msn en die kende 1 van de meisjes uit jouw groepje van vorig jaar en zij dacht dat dat een recrearuiter was! Maar dat zien ze vast wel in dat half uurtje!

ja idd geen wedstrijdje jammer, wou net parcoursje gaan doen!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:53

Nextdomino schreef:
De bbq is er gewoon op woensdagavond, ben net terug uit Ermelo.
Ben nog even aan het bijkomen.
Ik heb me prima vermaakt, alleen jammer van het weer.

Verslag en foto's???????????? Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:31

Er zijn geen wedstrijden meer op vrijdag, teminste, was bij het mennen niet. BBQ is gewoon op woensdag Lachen Wij hadden die op donderdag, weet ook niet waarom Tong uitsteken

@renske20, mijn groepje was ook niet zo okee, ze dachten dat ik een 2span had, terwijl ik zo zei dat ik 2 enkelspannen had.. En volgens mij waren ze ook niet echt naar nivo ingedeeld...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:42

YvonneS schreef:
Ja ik sprak jeckyl net op msn en die kende 1 van de meisjes uit jouw groepje van vorig jaar en zij dacht dat dat een recrearuiter was! Maar dat zien ze vast wel in dat half uurtje!

ja idd geen wedstrijdje jammer, wou net parcoursje gaan doen!

Bloos! no offence, maar Z1 en recreatie in 1 groepje Verward ik ben nog geen geweldige Z1 ruiter, maar ik zit toch wel liever in een M/Z groepje

vorig jaar was ik M2 samen met twee M1 ruiters en 1tje L1 dat ging prima
maargoed, dat zien ze in dat halfuurtje 's ochtends wel, al krijg ik Q in een halfuur niet echt aan t lopen maar ze moeten maar geloven dat ik Z1 ben Knipoog

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:49

YvonneS schreef:
Verslag en foto's???????????? Haha!

Komt er aan, nu op dit moment kom ik niet verder dan dat het leuk was.
Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:41

Renske, ik neem ook aan dat ze hetnog gaan veranderen! Misschien heb je ook wel voordeel dan dat je alle aandacht krijgt! Schijnheilig

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:35

YvonneS schreef:
Renske, ik neem ook aan dat ze hetnog gaan veranderen! Misschien heb je ook wel voordeel dan dat je alle aandacht krijgt! Schijnheilig

Ja vandaar 's ochtends maar een half uurtje les
Maare renske, zeker weten doe ik het niet hoor, maar dacht dat een van jouw groepje inderdaad alleen recreatief reed. Maar misschien is ze nu ook wel Z (kan best veel veranderen in een jaar Knipoog )

...... nog.... 9 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!! *LOL*

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 13:33

ja nog maar 9 nachtjes slapen, eigenlijk 8, want de 9e nacht vertrek ik om 5.00, dus veel slapen doe ik dan niet Clown

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:00

Hihi, idd! Heb vandaag nog ff 2 dekjes gekocht. Had nog maar 2 goede dekjes en ben er toch wel voor om tijdens zo;n week veel te wisselen met dekjes! Hopen dat het weer wel beter gaat worden. Zo warm als vorig jaar hoeft niet (30 graden), maar geen regen please!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 18:51

vorig jaar hadden wij perfect weer, zo rond de 20-25 graden denk ik, iig zeker niet te warm om te rijden, en alleen de laatste dag wat regen

de smid is vandaag geweest dus Q is er klaar voor Lachen

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 07:15

Bij mij komt ie donderdag! Dan is Sydney er ook klaar voor! Haha!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 08:55

Ik zit in groepje 4 samen met Meike Mylius, Tamar van der Stal en Janneke Wilbrink. Iemand die deze mensen kent?
Mn ma is lichtelijk stressed voor de wal, bang dat er wat met Scylla gebeurt ik ben niet belangrijk Nagelbijten / Gniffelen
Heb er echt super veel zin in! Woensdag komt nog even de hoefsmid en ook dan zijn wij dr helemaal klaar voor!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:59

Ach joh, die wales is ongeveer het leukste van de hele week! Althans, dat vonden Duvel en ik voirg jaar! Maar je hoeft zowieso niets te doen wat je niet aandurft hoor! En als je paard echt heel lomp uitkomt ofzo, zullen ze je heus ook niet al te gekke dingen laten doen.
Komt allemaal best goed.
Wel jammer Renske, dat Duvel Quinten niet kan steunen bij de walles.
Want als ik wel gegaan had, had ik echt wel gevraagd of we konden ruilen dat we wel bij elkaar in de les zaten hoor!
Veel plezier allemaal, waarschijnlijk zie ik jullie woensdag!