Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Ik neem aan dat dat nog niet geld voor mij?
Ik sta momenteel 1e reserve, ik moet minimaal 2 weken van te voren vrij vragen voor die dag, en heb dan geen garantie dat ik die krijg. Dat weet ik pas zodra ik reactie krijg of hij akkoord is of niet..
Laten we dus even voor jullie (eigenlijk vooral voor jou Bellatrix) duidelijkheid zeggen dat ik na maandag 6 maart geen vrij meer kan vragen. Ik kan er dan namelijk niet meer van uit gaan dat ik zeker weet dat ik die zondag vrij heb, en ik wil niet het risico lopen dat ik moet betalen voor iets dat niet kan, en wil dit dus ook niet voor jullie verpesten qua planning..
Bellatrix schreef:LoveUggs schreef:Ik neem aan dat dat nog niet geld voor mij?
Ik sta momenteel 1e reserve, ik moet minimaal 2 weken van te voren vrij vragen voor die dag, en heb dan geen garantie dat ik die krijg. Dat weet ik pas zodra ik reactie krijg of hij akkoord is of niet..
Laten we dus even voor jullie (eigenlijk vooral voor jou Bellatrix) duidelijkheid zeggen dat ik na maandag 6 maart geen vrij meer kan vragen. Ik kan er dan namelijk niet meer van uit gaan dat ik zeker weet dat ik die zondag vrij heb, en ik wil niet het risico lopen dat ik moet betalen voor iets dat niet kan, en wil dit dus ook niet voor jullie verpesten qua planning..
Ok, ik snap het. Als er voor 6 maart niemand uitvalt kan kan je dus helemaal niet mee.
Citaat:Willem rijdt nooit hele vaste routes, dus hoe lang een rengalop precies duurt tijdens een Zandrit in vergelijking met de rengalop tijdens de Wildrit, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Overigens is een rengalop op het zand wel vlakker en minder snel dan op de tankbaan (die veel harder is en waardoor er ook meer snelheid gemaakt kan worden).
Wij blijven zelf trouwens altijd zitten in de rengalop en gaan niet staan in de beugels. Dat kan allicht ook schelen?
Het gedeelte over de stuwwal is behoorlijk intensief (als je omhoog gaat moet je ook staan in de beugels en naar beneden moet je het paard ondersteunen dat het niet te vaal vaart maakt).
Het is niet voor niets dat wij deze rit maar eenmaal per maand inplannen; de paarden moeten ook echt een paar dagen uitrusten na deze rit.
Het is een mooie rit en een prachtig avontuur, maar eerlijk is eerlijk; het is wel een inspanning.
Ik kan de keuze niet voor jou maken natuurlijk, maar als je besluit om het toch niet te doen vanwege je lichamelijke conditie, dan hebben we daarvoor natuurlijk alle begrip…