orionneke schreef:Voor Tyrza is dit ook niet leuk en dadelijk wordt haar bereidheid alleen maar minder om ons een leuke dag te bezorgen.
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik heb Tyrza via pb nog gesproken over de indelingen. Dus don't worry... Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Citaat:
Ik denk ook dat we een ander systeem moeten hanteren, een datum zetten zeggen wie komt er en via pb aanmelden, geld overmaken VANTEVOREN en anders mag je gewoon NIET meerijden.
Eerst bak en Tyrza regelen mocht voor een bepaalde datum de animo niet groot genoeg zijn dan aflasten...........maar meer duidelijkheid is onderhand wel op zijn plaats.
Dit was dus zo wie zo mijn plan... We hebben nou 2 data, 10 en 17 april, wellicht benutten we beide dagen (afhankelijk van Tyrza's reactie, en indien er meer dan 24 personen willen deelnemen). De aanmeldingen betalen van te voren, en als het geld niet tijdig binnen is komt de reservelijst er gewoon aan te pas...
Via pb aanmelden doe ik liever niet, ik vind een topic overzichtelijker. Dat topic komt er zodra we een definitieve locatie hebben.