Animo voor clinic Eindhoven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wie heeft interesse in een clinic omg. Eindhoven?

Ja, B-niveau
14 (37%)
Ja, L-niveau
9 (24%)
Ja, M-niveau
5 (13%)
Ja, Z-niveau
3 (8%)
Nee, liever omg. Den Bosch
3 (8%)
Nee, helemaal niet
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 37

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:56

Koortje schreef:
Nou mensen, ik heb even bijgelezen, en ik wacht ook nog steeds op resultaat betreft de bakken en data. Waarschijnlijk rij ik dus, zoals ik al zei, niet mee, maar kom ik als toeschouwer... mits we tegen die tijd een andere auto hebben met trekhaak, wat eventueel zou kunnen Haha!

Kunnen we iig samen de toeschouwer uithangen? Met een zak spekjes op de tribune?.. Knipoog Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 14:04

Zak spekjes is toegestaan... Die lust ik toch niet Haha!

Ben alleen bang dat jullie de tribune zelf moeten bouwen Scheve mond

Trouwens... Ik bedacht me net dat een bak met een stalletje of weiland wel handig zou zijn... Wil nl graag Kelvin daar droppen. Anders ben ik 1.5 uur lang weg Boos!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:07

Je kunt hem toch droppen in de trailer?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 14:16

De hele dag? Nee... Dat kan ik dat beest niet aandoen... Daarbij moet Peter die dag toch gaan werken (eigen schildersbedrijf), ik heb met Sandra afgesproken dat ik zo wie zo de eerste groep rij (dat Peter zo vroeg mogelijk weer thuis is) en dat ik probeer om Kelvin daar te droppen, zodat Peter naar huis kan... Anders ga ik na het "les"uur zelf even mee op en neer.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:16

Misja"]
[quote="Koortje schreef:
Nou mensen, ik heb even bijgelezen, en ik wacht ook nog steeds op resultaat betreft de bakken en data. Waarschijnlijk rij ik dus, zoals ik al zei, niet mee, maar kom ik als toeschouwer... mits we tegen die tijd een andere auto hebben met trekhaak, wat eventueel zou kunnen Haha!

Kunnen we iig samen de toeschouwer uithangen? Met een zak spekjes op de tribune?.. Knipoog Knipoog
[/quote]

Kijk, dat is nou wat men noemt "een goed idee"!
En dan nemen we zelf onze kampeerkrukjes wel mee he, als dat nodig is! Knipoog

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:19

Pervinco schreef:
De hele dag? Nee... Dat kan ik dat beest niet aandoen... Daarbij moet Peter die dag toch gaan werken (eigen schildersbedrijf), ik heb met Sandra afgesproken dat ik zo wie zo de eerste groep rij (dat Peter zo vroeg mogelijk weer thuis is) en dat ik probeer om Kelvin daar te droppen, zodat Peter naar huis kan... Anders ga ik na het "les"uur zelf even mee op en neer.

Wat dacht je dat al die wedstrijdenpaarden ooit moeten??? Kan moeilijk voor iedereen een stal zien te vinden......

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:02

Koortje"]
[quote="Misja"][quote="Koortje schreef:

[/quote]

Kijk, dat is nou wat men noemt "een goed idee"!
En dan nemen we zelf onze kampeerkrukjes wel mee he, als dat nodig is! Knipoog
[/quote]

Inderdaad! Anders gaan we gewoon op een baal stro zitten..we zijn makkelijk..als we maar spekjes hebben Knipoog Knipoog
Dan mag Tyrza wel tussen ons in komen zitten.. Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 18:45

orionneke schreef:
Wat dacht je dat al die wedstrijdenpaarden ooit moeten??? Kan moeilijk voor iedereen een stal zien te vinden......

Mijn wedstrijdpaarden hebben nog nooit een hele dag in de trailer gestaan... Langer dan 1 of 2 uur stonden ze er niet op (voor en na, dus een halve dag max). Beetje verschil met 7 of 8 uren clinic... Daarbij heeft Kelvin al jarenlang niet meer in een trailer gestaan, daar willen we vanaf april mee aan de slag. Even voor de duidelijkheid: ik heb het hier over het wedstrijdterrein zelf, niet over de rit.

Kelvin is nog de minste reden, grootste probleem is dat Peter naar huis moet. Ik ben allang blij dat hij me wilt brengen...

Daarbij: jij hoeft toch niets te regelen?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:24

Niet vervelend bedoeld hoor Sylvia, maar ik denk dat Orionneke dat zo zegt omdat het niet echt opschiet... Ik bedoel, jij wilt een clinic organiseren, maar telkens is het iets. Of je bent druk, of geen tijd, of te ver, of er is iets met je paard, of met Peter die naar huis moet... etc. Allemaal prima en heel goed van je dat je het wil organiseren, maar was het niet een beetje een impulsieve aktie van je om dit te ondernemen als er zoveel moeilijkheden zijn en er zo weinig tijd is?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:36

Nee, want ik heb dit topic 3 weken geleden geopend, ik heb al eerder gezegt dat het wsn april zou worden. Kelvin heeft totaal niets met de organisatie te maken... Daarbij heb ik ook helemaal niets over te ver gezegt. Het enige probleem dat ik heb, of dat er gemaakt wordt, is dat ik nu gewoon even geen tijd heb.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 20:16

Ik heb overigens ook helemaal niet gezegt dat het een must is, ik zei dat een stalletje of wei HANDIG zou zijn. En dat ik ANDERS gewoon op en neer rij...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:56

Weten we nu al een datum? Is wel makkelijk als we gaan kijken naar bakken...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:59

Okee, er werd april aangegeven. Ik kan onder voorbehoud op de volgende data: 10 en 17 april.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:02

beide data kan ik Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:42

Ik kan altijd, maar het ligt eraan waar het gegeven wordt, ivm vervoer...
Weet iemand waar ik miss een veewagen kan huren/lenen? Mijn vriend mag die rijden namelijk, en dan kunnen er meerdere mensen die zonder vervoer zitten worden opgehaald... Kosten dan wel delen uiteraard!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 16:03

10 en 17 april kan ik zelf ook, Peter ook. Begin april/eind maart kan hij niet ivm verjaardagen.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:24

griebels schreef:
Ik kan altijd, maar het ligt eraan waar het gegeven wordt, ivm vervoer...
Weet iemand waar ik miss een veewagen kan huren/lenen? Mijn vriend mag die rijden namelijk, en dan kunnen er meerdere mensen die zonder vervoer zitten worden opgehaald... Kosten dan wel delen uiteraard!

Dat is misschien inderdaad een goed idee! In dat geval hou ik me op de reservelijst, als ik met je mee kan rijden Griebels. In dat geval in de L klasse graag!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 16:48

Ik heb net eens rond zitten neuzen, maar ik kan eerlijk gezegt alleen een bedrijf in Emmen vinden... Lijkt me erg sterk... Misschien een topic openen op VMR?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:18

Zal ik zo eens doen, ga nu eerst even eten...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:31

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:19

En, hoe zijn de vorderingen? Sylvia, ben je al bakken wezen kijken?

Topic was ondertussen op pagina 3 in de vergetenis belandt... Slapen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:34

Als ik eerlijk ben begin ik me een beetje te ergeren aan de mensen die denken een leuke ingeving te hebben maar er achteraf niks mee doen.....opzich niet zo zeer hier de mensen bedoeld of aanvallend ofzo. Maar koortje heeft gelijk!

Voor Tyrza is dit ook niet leuk en dadelijk wordt haar bereidheid alleen maar minder om ons een leuke dag te bezorgen.

Ik denk ook dat we een ander systeem moeten hanteren, een datum zetten zeggen wie komt er en via pb aanmelden, geld overmaken VANTEVOREN en anders mag je gewoon NIET meerijden.

Eerst bak en Tyrza regelen mocht voor een bepaalde datum de animo niet groot genoeg zijn dan aflasten...........maar meer duidelijkheid is onderhand wel op zijn plaats.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 11-02-04 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 20:34

Nope, nog niet wezen kijken. Had zaterdagochtend vrij staan, maar dat wist ik vrijdag pas... Beetje kort dag.

We hebben wel de aanbiedingen inmiddels bekeken, griebels en ik gaan wsn deze week de mensen die "in aanmerking" komen een pb sturen.

We hebben ook alvast naar de indelingen gekeken, griebels kwam met het idee om er 2 dagen van de maken (1 dag B en L, 2e dag B, M en Z). Tyrza, graag jouw mening hyierover: is het mogelijk om 2 dagen in te plannen, bijvoorbeeld 10 en 17 april? Zo niet, dan vissen er dus een hoop mensen achter het net...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 20:38

orionneke schreef:
Voor Tyrza is dit ook niet leuk en dadelijk wordt haar bereidheid alleen maar minder om ons een leuke dag te bezorgen.

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik heb Tyrza via pb nog gesproken over de indelingen. Dus don't worry... Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.

Citaat:
Ik denk ook dat we een ander systeem moeten hanteren, een datum zetten zeggen wie komt er en via pb aanmelden, geld overmaken VANTEVOREN en anders mag je gewoon NIET meerijden.

Eerst bak en Tyrza regelen mocht voor een bepaalde datum de animo niet groot genoeg zijn dan aflasten...........maar meer duidelijkheid is onderhand wel op zijn plaats.

Dit was dus zo wie zo mijn plan... We hebben nou 2 data, 10 en 17 april, wellicht benutten we beide dagen (afhankelijk van Tyrza's reactie, en indien er meer dan 24 personen willen deelnemen). De aanmeldingen betalen van te voren, en als het geld niet tijdig binnen is komt de reservelijst er gewoon aan te pas...

Via pb aanmelden doe ik liever niet, ik vind een topic overzichtelijker. Dat topic komt er zodra we een definitieve locatie hebben.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:40

Owke, ik zei al dat het niet zo zeer persoonlijk bedoeld was hoor! Maar ik zou al op een eerdere clinic meedoen die afgelast is vanwege onduidelijkheid, in zoverre dat niemand er meer zin in had.

Verder hoop ik dat ik toch wel in aanmerking kom om mee te rijden als de definitieve data bekend is, ik weet niet of je dat doet aan de hand van wie het eerste gereageerd heeft enzo......