Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Rianna_ schreef:ja klopt heb je veel meer ruimte maar is nog wel een stuk lopen hoor naar het bos toe het is parkeren zeg maar langs het bos.het is niet echt een parkeerplaats, Op een gegeven moment stonden de auto's aan de linker kant en aan de rechterkant van de weg geparkeerd.
Kimmetjee04 schreef:Afgelopen zondag heb ik deze foto gemaakt. Ik had de auto geparkeerd bij P1 en ben toen de hele tijd rechtdoor gelopen totdat je op een gegeven moment ook echt best schuin een bult op liep. Bovenaan had je een kruising/splitsing en daar zijn deze foto's genomen (zowel paard als fotograaf bevonden zich dus op een pad). Nadeel van deze plaats is wel dat er veel mensen lopen. Ik vond het daarentegen wel het mooiste stukje bos wat ik had gezien!
[ Afbeelding ]
Elfie schreef:Aangezien er nog steeds niet bekend is op welke parking er afgesproken gaat worden, en ik tot zondagnamiddag geen internet tot mijn beschikking heb (heb geen smartphone), ga ik noodgedwongen moeten afhaken voor de meeting van zondag... Heel jammer dit.