Fotomeetings in België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SheeNegro

Re: Fotomeetings in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:32

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:43

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:45

Als er een tekort is aan fotografen voor Averbode en er is toevallig iemand die vervoer heeft naar naar vanuit Limburg wil ik me wel opgeven om foto's te maken :)

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 22:43

Zoe_97 schreef:
Zetta schreef:
Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan. |( En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.

Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?

er zijn hier ook bokkers van oost vlaanderen etc. Post hier waar je het ongeveer wilt, en misschien zijn er wel bokkers die mee willen doen bij jou in de buurt :)

Tja iets van West-Vl :P maar ik had even terug al eens een topic ervoor geopend maar er was niet veel animo. Al lijkt een strandshoot mij toch wel leuk voor iedereen in het land.

Enige probleem is dat ik totaal niet weet hoe ik zoiets zou moeten organiseren.

Nuja moesten er fotografen interesse hebben in verschillende miniatuurpaarden ( versch kleuren, aangespannen, hengsten en normaal volgend jaar ook een veulentje) voor hun portfolio wil ik er bij mij thuis ook wel eens een shootdag van maken. In de wei, bij bos/kasteel of het strand kan ook.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 22:46

Zetta schreef:
Zoe_97 schreef:
[quote="Zetta"
Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan. |( En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.

Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?
[/quote
er zijn hier ook bokkers van oost vlaanderen etc. Post hier waar je het ongeveer wilt, en misschien zijn er wel bokkers die mee willen doen bij jou in de buurt :)

Tja iets van West-Vl :P maar ik had even terug al eens een topic ervoor geopend maar er was niet veel animo. Al lijkt een strandshoot mij toch wel leuk voor iedereen in het land.

Enige probleem is dat ik totaal niet weet hoe ik zoiets zou moeten organiseren.

Nuja moesten er fotografen interesse hebben in verschillende miniatuurpaarden ( versch kleuren, aangespannen, hengsten en normaal volgend jaar ook een veulentje) voor hun portfolio wil ik er bij mij thuis ook wel eens een shootdag van maken. In de wei, bij bos/kasteel of het strand kan ook.

Kust lijkt me ook super! Maar ik wil mijn paard niet 2 uur enkele reis op de trailer hebben :/

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 22:47

Tis dat he. De lommelse sahara lijkt mij ook echt leuk maar is voor mij ook zo ver.

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 11:17

Ik wil (als ik kan) wel komen 'helpen/kijken'

Ik zou namelijk graag een keer zien hoe zo'n meeting in zen werk gaat.

Misschien vind ik dan ooit de moed om zelf een keer mee te doen :D

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:51

Even een vraagje aan de Belgen hier onder ons. Zijn er hier op bokt eigenlijk wel fotografen die in de omgeving van Oost-West-Vlaanderen wonen en/of fotograferen? Want ik heb eens zitten zoeken en kan zo gelijk direct niet echt iemand vinden.

Ik heb hier momenteel een geschoren AMHA hengst staan die deze kerstvakantie nog eens deftig op de foto moet raken, maar aangezien ik hier de enige ben die hem kan opstellen en foto's nemen gaat dat niet goed komen vrees ik. :=

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:38

Ik zit in Gent, maar heb eigenlijk geen tijd in de kerstvakantie, omdat ik dan werk of anders in NL zit.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:34

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:42

Wij hebben er ook een lopen ;)

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:08

Heb nu dit topic pas gevonden, maar ben ook een fotografe van Limburg. Dus ook veel interesse vanuit mijn kant. Ik kan ook mensen mee carpoolen. Heb me ondertussen ook al in meetings aangemeld :) dus hier volg ik zeker ook.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 15:22

Laatst bijgewerkt door Leen op 08-02-16 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 15:34

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 15:36

Thanks, ik heb hem erbij gezet :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:01

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:49

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:32

Ivm afmelding zoeken wij nog knappe paardenmodellen voor de fotomeeting in het Hallerbos zondag 17 april a.s.!

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:13

Voor deze meeting mogen modellen en fotografen zich nog als reserve aanmelden. De lijst met reserves is al bijna op, dus de kans dat je mee kan gaan zal er zeker zijn.
Lijstje gaat gewoon op volgorde, dus ook mensen welke hun paarden niet snel als model gekozen worden op andere meetings komen hier dus zeker voor in aanmerking.
[FM] [P] Fotomeeting Limburg BE

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:46

hoi! lang niet gereageerd hier. Heeft iemand in België zin voor in de omgeving limburg een hondenmeeting te doen (niet te groot). Ik wil gerust de organisatie op me nemen en ik breng zelf dan een hond (of misschien 2) mee. Indien er interesse is open ik een topic!

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:50

Zoe_97 schreef:
hoi! lang niet gereageerd hier. Heeft iemand in België zin voor in de omgeving limburg een hondenmeeting te doen (niet te groot). Ik wil gerust de organisatie op me nemen en ik breng zelf dan een hond (of misschien 2) mee. Indien er interesse is open ik een topic!

Waar en wanneer zou je dit willen organiseren? Indien het haalbaar is heb ik interesse als fotograaf/model. Zelf heb ik momenteel geen tijd om de organisatie te doen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:52

tesseke schreef:
Zoe_97 schreef:

Waar en wanneer zou je dit willen organiseren? Indien het haalbaar is heb ik interesse als fotograaf/model. Zelf heb ik momenteel geen tijd om de organisatie te doen.

omgeving limburg, voorstellen voor loctie zijn welkom. ik dacht ergens midden november zodat we voldoende tijd hebben om alles te regelen.
De lommelse sahara leek me trouwens wel een leuke plek.

vayake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 17:29

Leuk topic!
Komt dit ook nu pas tegen en ga beetje volgen.

Hondjes kan ik niet aan mee doen.
Indien er nog eens paarden op de foto gaan ben ik kandidaat!

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 17:34

Zou er interesse zijn in een hondenfotomeeting in Weelde ?? We wonen namelijk zelf 300 meter van het bos af en met 10 min wandelen kom je best op een paar mooie plekjes.. We hebben voldoende parkeergelegenheid maar niet voor meer dan 3 a 4 trailers dus vandaar is honden misschien makkelijker ?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:04

Leuk dat er terug meetings gepland worden :D
Helaas allemaal ver buiten mijn regio. :( Maar ik wacht geduldig af tot er ooit nog eens eentje in de buurt is.