Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Zetta schreef:Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan.En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.
Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?
er zijn hier ook bokkers van oost vlaanderen etc. Post hier waar je het ongeveer wilt, en misschien zijn er wel bokkers die mee willen doen bij jou in de buurt
Zetta schreef:Zoe_97 schreef:[quote="Zetta"
Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan.En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.
Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?
[/quote
er zijn hier ook bokkers van oost vlaanderen etc. Post hier waar je het ongeveer wilt, en misschien zijn er wel bokkers die mee willen doen bij jou in de buurt
Tja iets van West-Vlmaar ik had even terug al eens een topic ervoor geopend maar er was niet veel animo. Al lijkt een strandshoot mij toch wel leuk voor iedereen in het land.
Enige probleem is dat ik totaal niet weet hoe ik zoiets zou moeten organiseren.
Nuja moesten er fotografen interesse hebben in verschillende miniatuurpaarden ( versch kleuren, aangespannen, hengsten en normaal volgend jaar ook een veulentje) voor hun portfolio wil ik er bij mij thuis ook wel eens een shootdag van maken. In de wei, bij bos/kasteel of het strand kan ook.
Citaat:We kunnen zo gewoon het lijstje aanvullen als er topics bij gemaakt worden.
Ze staan op datum gesorteerd.
[FM] [P] Militair Domein Brasschaat (maart/april) 3 april
[FM] [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april
[FM] [P+H] The purple fairytale forest, het Hallerbos! 24 april
[FM] [P] Fotomeeting Limburg BE zonhoven 7 mei
[FM] [P]Fotomeeting in Averbode mei/juni (België) 22mei
Zoe_97 schreef:hoi! lang niet gereageerd hier. Heeft iemand in België zin voor in de omgeving limburg een hondenmeeting te doen (niet te groot). Ik wil gerust de organisatie op me nemen en ik breng zelf dan een hond (of misschien 2) mee. Indien er interesse is open ik een topic!
tesseke schreef:Zoe_97 schreef:hoi! lang niet gereageerd hier. Heeft iemand in België zin voor in de omgeving limburg een hondenmeeting te doen (niet te groot). Ik wil gerust de organisatie op me nemen en ik breng zelf dan een hond (of misschien 2) mee. Indien er interesse is open ik een topic!
Waar en wanneer zou je dit willen organiseren? Indien het haalbaar is heb ik interesse als fotograaf/model. Zelf heb ik momenteel geen tijd om de organisatie te doen.