Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffieduck83 schreef:Pensionstallen zonder manege met binnenbak zijn schaars, in Haastrecht heb je er één, was vroeger De Dijk. In Stolwijk de Beiersche Hoeve, hier zijn wel een aantal leasepaarden van de staleigenaar en Reigersburgh in Waddinxveen, daar bestaat het manege deel nog maar uit enkele ponylessen per week, hoofdactiviteit is pensionstalling.
AnneJ1995 schreef:daffieduck83 schreef:Pensionstallen zonder manege met binnenbak zijn schaars, in Haastrecht heb je er één, was vroeger De Dijk. In Stolwijk de Beiersche Hoeve, hier zijn wel een aantal leasepaarden van de staleigenaar en Reigersburgh in Waddinxveen, daar bestaat het manege deel nog maar uit enkele ponylessen per week, hoofdactiviteit is pensionstalling.
Persoonlijk vind ik de Beijersche Hoeve geen fijne stal. Wel een super grote binnenbak!
In Haastrecht is de binnenbak miniem, als deze nog hetzelfde is als +/- 4 jaar geleden.
Ik vind Tenwolde ook wel een aanrader, ook prachtig terrein. Alleen minder als je wil buitenrijden.
0laura0 schreef:AnneJ1995 schreef:
Persoonlijk vind ik de Beijersche Hoeve geen fijne stal. Wel een super grote binnenbak!
In Haastrecht is de binnenbak miniem, als deze nog hetzelfde is als +/- 4 jaar geleden.
Ik vind Tenwolde ook wel een aanrader, ook prachtig terrein. Alleen minder als je wil buitenrijden.
Wat vroeger de Dijk was, heet nu Tenwolde. Ben wel benieuwd welke jij dan bedoelt in Haastrecht Anne?
Vriendin van mij stond vroeger aan de Hoenkoopsebuurtweg, dat valt onder Oudewater. Ook daar was een binnenbak en alleen pensionstalling. Volgens mij heet het de Paarderij.
Reigersburgh is inderdaad meer gericht op pensionklanten dan op de manege. De manege lessen zijn 's middags en daarna zijn de groepslessen voor eigen paarden. Je hebt daar 4 groepslessen per week bij je stalling inzitten.
TessaVB schreef:Ik wist niet dat er een herdenking was! Mooie foto's RicieEn foto's van Gouda vind ik altijd leuk om te zien!
Over stallen kan ik helaas niet meepraten haha.
Gaan jullie trouwens naar lichtjesavond 11 december? Wordt mijn 1e keer, vriendjelief moest de afgelopen twee jaar werken.
Justme_Lisaa schreef:Leuke foto's Richie! Ik wist idd ook niet dat we een herdenking in Gouda was gepland, misschien iets gemist tussen alle drukte door.
Over stallen in de omgeving kan ik ook niet meepraten, heb alleen ervaring met Ruiterclub Bloemendaal.
Oh ik zou lichtjesavond écht niet aanbevelen hoor. Ik woon dichtbij het centrum, en zie iedere keer hordes met mensen voorbij komen. Vraag me dan steeds af waaaaarom er zoveel mensen naar toe komen. Zal vast leuk zijn, maar hutje op mutje staan in eventueel de regen is dat niet denk ik.. Maar ik ga dus niet hahaha
Compliment schreef:Ik woon ook vlak bij het centrum! Woon je bij de Schouwburg in de buurt of de andere kant op?