Fotomeeting honden in wassenaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieees

Re: Fotomeeting honden in wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:08

Mijn foto's zijn af! Sorry voor het watermerk, maar de laatste tijd vinden mensen het nodig om mijn watermerk van foto's af te knippen. Zeer vervelend. Mijn foto's zijn na te bestellen voor 3 euro per stuk overigens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:09

Suzannen schreef:
Mooi hoor!
Hoe zit het trouwens met de rest met auteursrecht etc.?
Ik heb iig van 1 fotograaf foto's met watermerk gekregen die nabesteld kunnen worden.
Maar hoe zit het met de rest?

Ik stuur eind deze week nog naar iedereen de details van nabestellen op :) de foto's zijn nog niet allemaal af.

Edit:
Foto's met logo zijn voor social media etc. Je kan foto's nabestellen ( voor iedereen komt een site/map waar je alle foto's kunt zien) deze zijn dan zonder logo en voor privé gebruik/afdrukken :).

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:39

Ik stuur iedereen 5 tot 7 foto's op webformaat met logo voor social media deze zijn niet geschikt om af te drukken. Als ik meer foto's heb stuur ik die via een linkje met meer informatie over nabestellen. Ik stuur de foto's via de e-mail.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:10

Volgens mij heb ik van iedereen alle foto's toch? Want dan ga ik kijken wat ik wil nabestellen.
Grappig detail trouwens, dat mensen bij chica de zwarte vlekken van haar tong weg geshopt hebben. Ik heb zitten zoeken wat er zo raar aan haar was, dat zijn haar pigmentvlekken en horener echt op hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:08

Van mij heeft iedereen gekregen :)

Edit, ik heb de tong van chica niet gefotoshopt

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:00

smurffie schreef:
Volgens mij heb ik van iedereen alle foto's toch? Want dan ga ik kijken wat ik wil nabestellen.
Grappig detail trouwens, dat mensen bij chica de zwarte vlekken van haar tong weg geshopt hebben. Ik heb zitten zoeken wat er zo raar aan haar was, dat zijn haar pigmentvlekken en horener echt op hihi.

Alleen van mij heb je nog niet :)