Mijn cap ligt nog op stal, dus ik ben wat later...eerst dat ding halen nu...
_Jody_
Geplaatst: 24-10-15 09:08
Ik ben helaas iets later
Animal
Geplaatst: 24-10-15 15:13
Ik heb een fijne rit gehad vandaag! Heb er echt van genoten! Erg stuntelig gereden maar wel enorm veel geleerd van Dakota. Eigenlijk gewoon een superbraaf dier die de derde/vierde keer naar buiten meteen een ruiter als ik op zijn rug krijgt en braaf doet wat er van haar verwacht wordt.
Ok, dat uitstapje de heide op was niet helemaal de bedoeling, maar dat is óf een stuurfout van mij geweest, of ze wilde achter het Friese paard aan dat toen weg galoppeerde. Ze was in ieder geval goed terug te nemen en terug te sturen (nadat Willem mij even hielp herinneren dat ik moest terugsturen ). Na dat stukje offroad rijden was ik ook direct weer een stuk meer ontspannen omdat ik toen besefte dat ik het paard zelf in de hand heb en echt kan sturen Haha
En Marlies, je had gelijk! Ik zou best nog wel een keertje op Dakota meewillen. Misschien is het voor Dakota wel fijner om een stabielere en zekerdere ruiter te hebben, maar het is echt een heel lief dier!
Edit: Heel heel stiekem hoop ik trouwens dat de fotograferende wandelaars misschien iets op een blog zullen plaatsen ofzo. In een verhaaltje over een wandeling over de Veluwe o.i.d.? Kans is superklein, maar ik zou het best leuk vinden. Volgens mij hebben ze best gave foto's van het galopperen