Ik heb trouwens alleen van Elin en het baasje van Zanshiro bericht terug gehad na het rondsturen van de foto's per mail. Ik weet niet of de anderen de mail goed hebben ontvangen van mij?
Ik heb je ook bericht terug gestuurd Murosch! Mischa en Elin: Hoe ver zijn jullie?
Elin_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-15 00:03
Romary schreef:
Ik heb je ook bericht terug gestuurd Murosch! Mischa en Elin: Hoe ver zijn jullie?
Ik heb vorige en deze week tentamens dus ik heb echt nog heel weinig kunnen doen. ik steek eigenlijk enkel nog tijd in school. Dit weekend heb ik overal weer tijd voor
Ik ga deze week alles afmaken.Net van mijn tentamens af em moest nog van klanten foto's afmaken
Romary
Geplaatst: 18-11-15 20:17
Murosch schreef:
Heeft iedereen inmiddels alle foto's binnen?
Ik moet nog van mischa en elin krijgen
horse4fun
Geplaatst: 23-11-15 20:32
Dames, ik heb het momenteel wegens andere verplichtingen en werk te druk en was er amper aan toe gekomen. Hoorde ook van Elin dat de foto's die ik naar haar gemaild heb niet eens zijn aangekomen! Dus Elin: die van jou staan hieronder.
horse4fun
Geplaatst: 23-11-15 20:36
Romary schreef:
Murosch schreef:
Heeft iedereen inmiddels alle foto's binnen?
Ik moet nog van mischa en elin krijgen
Romary: Ben jij dan van de arabier en de pony?? Voor de volledigheid wil je mij dan even je mailadres doorgeven?
ik heb nu van 3 fotografen alles gekregen volgensmij! van claudia, nathalie en mischa wie mis ik dan nog?
Romary
Geplaatst: 24-11-15 00:37
horse4fun schreef:
Romary: Ben jij dan van de arabier en de pony?? Voor de volledigheid wil je mij dan even je mailadres doorgeven?
Nope, van de haflinger. Ik pb je
claudiadvx
Geplaatst: 29-01-17 00:43
Hoi iedereen
Is het misschien een leuk idee om nog eens een meeting te doen? Vond het de vorige keer zo leuk
Zosamaja
Geplaatst: 18-02-17 15:56
Hallo claudiadxv, Dat lijkt me een leuk idee! Ik ben er nog nooit met de paarden geweest maar het lijkt me wel ontzettend mooi rijden daar. Mooie foto's zijn altijd leuk dus een goed idee denk ik