Als jullie een lijstje maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lein82 schreef:Een drankje is inderdaad niet verkeerd, maar het moet ook geen groot drankfestijn worden, lijkt mij. Gewoon een gezellig avondje zonder comazuipen lijkt me veel leuker![]()
Ik zou zeggen de algemene dingen zoals eten, hapjes en fris gaan op de algemene lijst en wijn ed zorgt iedereen zelf voor indien gewenst.
Misschien is het dan ook handig als we precies weten hoeveel mensen er komen en hoeveel er blijven slapen? Even 1 iemand aanstellen die dieetwensen enzo verzamelt en dat diegene dan een lijstje maakt (tegen die tijd).
radnah2 schreef:lein82 schreef:Een drankje is inderdaad niet verkeerd, maar het moet ook geen groot drankfestijn worden, lijkt mij. Gewoon een gezellig avondje zonder comazuipen lijkt me veel leuker![]()
Ik zou zeggen de algemene dingen zoals eten, hapjes en fris gaan op de algemene lijst en wijn ed zorgt iedereen zelf voor indien gewenst.
Misschien is het dan ook handig als we precies weten hoeveel mensen er komen en hoeveel er blijven slapen? Even 1 iemand aanstellen die dieetwensen enzo verzamelt en dat diegene dan een lijstje maakt (tegen die tijd).
Van mij was een grapjeik lust best een drankje maar niet van comazuipen
Exitium schreef:Is al iets over geroepen, acht sowieso en dan ligt er beneden nog niemand. Gaat er even meer om wie willen blijven slapen denk ik.In mijn geval maakt het weinig uit, qua afstand hoeft het niet in ieder geval. Heb bijna een thuiswedstrijd.
Geryon schreef:Bij de vorige meeting waar ik heen zou gaan, werd er gewoon afgesproken te seksenik kreeg ruzie en toen werd ik bedreigd dat ze naast me zouden neuken.
Ik kan merken dat dit topic ietsje anders is
Gina esmee en misschien michelle weten dat vast nog wel
Geryon schreef:Bij de vorige meeting waar ik heen zou gaan, werd er gewoon afgesproken te seksenik kreeg ruzie en toen werd ik bedreigd dat ze naast me zouden neuken.
lein82 schreef:_Natasja_ schreef:We maken wel een damesslaapzaal en een heren slaapzaal.
lein82 schreef:Geryon schreef:Bij de vorige meeting waar ik heen zou gaan, werd er gewoon afgesproken te seksenik kreeg ruzie en toen werd ik bedreigd dat ze naast me zouden neuken.
Dat is wel een beetje raar...![]()
. Nou ja, laat dat beetje maar weg. Ben je toen weggegaan?