Wanneer een tijd voor iemand niet uitkomt kan deze misschien ruilen. Als er opmerkingen over zijn hoor ik het graag en of dit haalbaar lijkt ivm wisselen.
Galantje
Geplaatst: 12-08-15 21:29
Als iemand hier trouwens nog een mooi halster/hoofdstel of dekjes/setjes wil lenen, ik heb genoeg haha heb 2 lakneusriemen, veeeeel halsters maat full, en ik kan ook touwhalsters maken. En heb nog wel wat leuke anky setjes liggen (totaal niet verslaafd hoor! )
En is er ook een thema? Of hebben de fotografen nog iets dat ze graag op de foto willen? (Bijv Jurkjes, rijfoto's..)
Hoe is de bedoeling ? Dat alle fotografen tegelijk foto's maken en alleen portret?
Uit ervaring met andere meeting was het een rouleer systeem, maar misschien heb ik ergens overheen gelezen met Hoe het bij deze meeting gaat.
Als de fotografen het leuk vinden heb ik kraaltjes/veertjes voor in de manen van de pony's. Beetje indian style. Tussen de manen dus niet overdreven aanwezig en in combi met touwhalster. Alles in bruin tonten aangevuld met donker en licht blauw.
Kwa tijd zou het dan alleen portret worden. Weet niet wat de mede fotografen willen? Ik ben niet zo moeilijk en het maakt mij ook niet uit of het alleen of gewoon in een groepje fotograferen word.
En als je wat leuks hebt om je pony/paard mee aan te kleden vind ik het prima zolang het niet te druk word.
claudiadvx; Dat mag. Beginnen we eventueel 10 minuten eerder. Denk dat we ook geen half uur nodig hebben om te verzamelen/plek bepalen.
Nee ik denk dat je het beste het rouleer systeem kan doen zoals Adawi al zei. Ik zal zo even laten zien hoe ik dat heb gedaan met mijn meeting en hoe de meeste het ook doen.
Vind het rouleer systeem ook een goed idee. Misschien dat iemand die voor onze groep ik uitwerken? Dan kunnen er ook makkelijk andere soort fotos worden gemaakt.