Enige jammere is dat de zwarte onderlaag in me haar nu een stuk lichter is geworden door de zon... Maar met een beetje olie erop wordt die weer heel erg mooi donker. Gezien me haar dus anders is nu door de zon (had ik niet verwacht, dit had ik vorig jaar ook toen dus geen verkleuring) is het mogelijk iets anders te doen met mijn haar? Denk dat het nu stijl juist het mooiste uit gaat komen.
Geen probleem hoor Denise! Als het maar binnen het half uur past is het prima. 5 a 10 minuten langer is ook niet heel erg, maar wil niet te veel uitlopen.
Het scherm van mijn telefoon is helaas overleden, dus ik kan de appjes even niet volgen. Ik hoop morgen een nieuwe telefoon te hebben.
xDenies
Geplaatst: 11-07-15 17:37
Lieve mensen, bedankt voor deze fantastische fotoshoot! Ik vond het echt heel gezellig en voelde me prima op mijn gemak
Ik ben benieuwd naar de foto's! Ik hoop dat jullie het in Nera ook nog gezellig hebben gehad, vond het jammer dat ik niet mee ben geweest daar heen .. maar uiteindelijk in de trein merkte ik dat het ook wel genoeg was.
Maar al met al, super goed en netjes geregeld .. super meeting!