De foto's zijn in mapjes geplaatst! Nu even uitzoeken en dan minimaal 1 foto per hond nog even hierin droppen!
Ilse: Je hebt de scherpte, je hebt de kleur: Nu nog weten hoe je de hond erop wilt hebben! En dat is nou net een kwestie van ervaring, google afspeuren, pinterest bekijken en vragen vragen vragen, oefenen, doen! Ik zie het helemaal goedkomen hoor want je hebt echt mooie foto's. Het enige wat beter kan, in mijn ogen, is de poses. En dat vind ik zelf ook onwijs lastig maar het komt vanzelf!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-15 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Goh goedemorgen 2014 haha ik pas het gelijk even aan, Marlijn dankjewel! Ja ik denk ook dat ik daar een beetje tegen aan loop, maar mis soms de scherpte ook wel helaas maar dat is het leuke van de meetings mooi kunnen oefenen
Malissa ik vind jou foto's ook echt geweldig, vond ik van de foto's in Havelte ook maar ook die je hier laat zien, tof!
Ik ben benieuwd Judith klinkt veel belovend haha!
Anoniem
Geplaatst: 31-05-15 22:40
Dank je Ilse! Ik ben zelf vaak totaal niet tevreden, maar ik denk dat het niet tevreden zijn een beetje fotograaf eigen is haha. Jij gaat er ook wel komen hoor, had iets heel anders verwacht toen je zei dat alles mislukt was. Dat zeker niet hoor!
Ben heel benieuwd naar iedereens foto's!
Paar laatste foto's voor het slapen Dit is overigens mijn website en dit is mijn Facebook.
Okeee nice, ik denk ik ook wel de berwerkte maar bewerken is niet mijn talent haha!
Mijn oogjes vallen dicht dus hier alvast wat foto's van Flappie & de collie !
JesdaJinn
Geplaatst: 31-05-15 23:20
Malissa, die is lief van hun samen.
Marlijn, vindt de bewerkte wat rood/bruin ogen. Bij de kop en dan vooral de uit einden ogen wat rood/bruin. Hij heeft het wel iets maar hier vind ik het te opvallend. Overigens wel super leuke pose!
Edit: Die 4 nieuwe zijn erg leuk!
Laatst bijgewerkt door JesdaJinn op 31-05-15 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
ooh en een vraagje voor de fotografen, welke formaten en en als wat voor bestand slaan jullie alles op voor bv Facebook? Mijn foto's worden altijd rukkk qua kwaliteit..
Anoniem
Geplaatst: 02-06-15 13:29
Facebook is gewoon ruk Judith...
Ik sla altijd op als 900x600 pixels, op 300 dpi als png. Maar of dat nou echt helpt..
Mooie foto van Roy!!
_Juudith
Geplaatst: 02-06-15 13:31
thanks.. ja dat deed ik ook altijd... maar dan word het zo blokkerig.. deze heb 1400 aan de grootste zeide gedaan, maar dan word het weer zo makkelijk om er wat mee te kunnen, als je een logo er af knipt.. zegmaar..