Ik zal morgenmiddag doorgeven of het doorgaat of niet! Voor nu inderdaad geen hele positieve weersvoorspelling. Met die kids kun je het je niet permitteren dat je daar staat in de stromende regen, dus ik ga het goed in de gaten houden! Verwacht morgen voor 15:00 definitief bericht
Ik ga het risico niet nemen als ik heel eerlijk ben. Moet 1,5uur rijden enkele reis. Ga niet het risico nemen dat ik daar sta en het regent. De voorspellingen zijn niet positief. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een andere datum. Weet dat ik mijn dochter er ook geen plezier mee doe anders.
Mensen komen van ver en met de kids wil het risico inderdaad niet nemen. Spijtig maar helaas.. Heel erg jammer maar dit weer is het gewoon niet anders.
Ik heb qua data even gekeken en ik merk dat heel veel fotografen 12 april niet kunnen. Dan zou vrijwel de gehele meeting in het water vallen.. Ik dacht daarom, misschien is het een idee de meeting naar a.s. zondag te verplaatsen? Maar dan vanaf 12 uur tot 4, ivm pasen. Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt. Ik kan me voorstellen dat sommige gezinnen graag iets willen doen met eerste paasdag
Helaas kan ik zondag niet, maar hou met mij geen rekening ( hoe jammer ook ) want in April en Mei ben ik al aardig volgeboekt op zondag met wedstrijden en meetings !
Misschien is het een idee een datumprikker (geen idee hoe zoiets werkt maar dat lees ik regelmatig ) aan te maken met een aantal datums en iedereen dan even een pm te sturen met het verzoek die binnen een bepaalde tijd in te vullen. Ben bang dat je nu geen goed beeld krijgt van wie wanneer kan.
Ben toch wel nieuwsgierig of je nog een andere datum gaat prikken Mei loopt aardig vol op alle zondagen. Aankomende zondag had het wel mooi weer geweest, jammer dat de meesten die niet vrij hebben gehouden!
Ik bedoelde dus mei Kan het niet meer wijzigen, go me
De nieuwe datum wordt eerste pinksterdag, 24 april
Loeky01
Geplaatst: 16-04-15 14:11
Nu staat er weer april Marit .
Als het mei is dan kan ik wel, maar ik weet niet of je dat OK vind aangezien ik me had afgemeld? Ga namelijk wel graag mee maar ik begrijp dat je anders iemand anders een kans wil geven